metteholm

M&J's Bryllup - 25.06.11 - Få fingrene i en gratis taske

3,786 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Man får vist magasinet ved indgangen, når man køber billet til bryllupsmessen d. 14.-15. januar i Bellacentret. Glæder mig til at læse artiklen! :thumbsupsmileyanim: Er helt vild med jeres billeder!

Uhh nice :) Mig og H2B skal i Bellacentret :) Men overvejer også at tage den med som er i Vejle.. Mener det var der Tina Liv kom :)

Redigeret af Mightystar
0

Del dette indlæg

Man får vist magasinet ved indgangen, når man køber billet til bryllupsmessen d. 14.-15. januar i Bellacentret. Glæder mig til at læse artiklen! :thumbsupsmileyanim: Er helt vild med jeres billeder!

Uhh nice :) Mig og H2B skal i Bellacentret :) Men overvejer også at tage den med som er i Vejle.. Mener det var der Tina Liv kom :)

ja man plejer også at få det ved ingangen til de messerne :) og ja det er vist Vejle hun er i !

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har planlagt kæresteweekend d. 14.-15. januar og jubiii, det passer jo med messen i bellacentret :) Der skal vi da helt sikkert hen og selvfølgelig læse den sikkert spændende artikel om dig, Mette. Så fedt at du er blevet interviewet :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ja man plejer også at få det ved ingangen til de messerne :) og ja det er vist Vejle hun er i !

Øv øv hvis Tina kun kommer i Vejle, gad godt møde hende. Men Vejle er lidt langt væk, synes jeg, så det bliver Bellacentret for os d. 15. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Uh længe siden jeg sidst har skrevet noget her, men sker jo ikke så meget længere... Havde dog været gift i et halvt år i går, vildt som tiden går! Håber i alle har haft en skøn jul, det har jeg i hvert fald :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med bryllupsdagen i går....og ja 6 mdr. det er jo vildt at tænke på.... :loveshower:

Dejligt i har haft en dejlig jul....og går ind i 2012 som mand og kone.... :loveshower:

Vi har haft en dejlig jul.....og ja i dag er det 5 mdr. til vi skal giftes.....det er vildt at tænke på..... :a1221:

0

Del dette indlæg

Aj hvor fedt at I er kommet i Magasinet !!!!!!! Vild mand det er cool GP Men er der nogen som skal promoveres for at have lavet SÅ meget lækkert selv - så er det naturligvis DIG :respekt:

Redigeret af GiftesTilMaj
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Aj hvor fedt at I er kommet i Magasinet !!!!!!! Vild mand det er cool GP Men er der nogen som skal promoveres for at have lavet SÅ meget lækkert selv - så er det naturligvis DIG :respekt:

Taak :) har kun set det hos svigermor der har købt bladet. Journalisten lovede at sende det til mig gratis, men ved ikke helt om hun har glemt det...

0

Del dette indlæg

Hej

Jeg er ny herinde, og har kigget lidt rundt omkring og faldt over denne fantastiske beretning og planlægning som du har lavet! :) Jeg har stort set læst det hele og var helt overvældet af hvor flot og imponerende det hele var, lige fra STD til fotografens billeder! :cheerleader3: Var så imponeret at jeg simpelthen måtte vise det til kæresten :blush: Og vi sad en aften og læste og han blev lige så imponeret som mig :) Og endnu bedre: Efter han så fotografens flotte billeder var han helt med på at vi også skulle have en fotograf der kunne tage sådan nogle fine billeder. Han havde i starten troet at man kun fik lavet sådan nogle opstillede, lidt kedelige billeder og det gad han ikke, og jeg heller ikke for den sags skyld....Men nu er vi enige om at vi i hvert fald skal have en god, proff. fotograf til at tage billeder til vores store dag, det er jo et minde for livet :loveshower: Så mange tak for inspirationen i dine tråde og fordi du gerne deler ud af dine ideer :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Jeg er ny herinde, og har kigget lidt rundt omkring og faldt over denne fantastiske beretning og planlægning som du har lavet! :) Jeg har stort set læst det hele og var helt overvældet af hvor flot og imponerende det hele var, lige fra STD til fotografens billeder! :cheerleader3: Var så imponeret at jeg simpelthen måtte vise det til kæresten :blush: Og vi sad en aften og læste og han blev lige så imponeret som mig :) Og endnu bedre: Efter han så fotografens flotte billeder var han helt med på at vi også skulle have en fotograf der kunne tage sådan nogle fine billeder. Han havde i starten troet at man kun fik lavet sådan nogle opstillede, lidt kedelige billeder og det gad han ikke, og jeg heller ikke for den sags skyld....Men nu er vi enige om at vi i hvert fald skal have en god, proff. fotograf til at tage billeder til vores store dag, det er jo et minde for livet :loveshower: Så mange tak for inspirationen i dine tråde og fordi du gerne deler ud af dine ideer :balloons:

Forresten, jeg ville super gerne se dine Trash the dress-billeder men kan ikke finde dem via dit link....ligger de et andet sted??

iiih tak skal du have :loveshower::hug:

næ, kan godt se linket ikke virker, mystisk - her er de TRASH THE DRESS

Tina Liv der tog billederne kan så meget anbefales hvis i virkelig leder efter en dygtig fotograf der kan noget ;)

0

Del dette indlæg

Ih, hvor er de billeder altså super gode! Men I havde 2 forskellige fotografer så? De her billeder, er vel taget en anden dag så? Er det fotografen, Liv som kommer med ideerne til hvad I skulle gøre?

Og én ting bliver jeg altså lige nødt til at høre om: Hvordan nænnede du at "trashe" kjolen :huh: Den er jo såååå fin! Og hvad gjorde du så med den bagefter?

Beklager alle mine spørgsmål :fløjt:

0

Del dette indlæg

Ih, hvor er de billeder altså super gode! Men I havde 2 forskellige fotografer så? De her billeder, er vel taget en anden dag så? Er det fotografen, Liv som kommer med ideerne til hvad I skulle gøre?

Og én ting bliver jeg altså lige nødt til at høre om: Hvordan nænnede du at "trashe" kjolen :huh: Den er jo såååå fin! Og hvad gjorde du så med den bagefter?

Beklager alle mine spørgsmål :fløjt:

Ja trash the dress billederne blev taget af Tina Liv ca 3 måneder efter selve brylluppet. de blev taget i starten af september hvor det stadigvæk var varmt nok at gå i vandet :)

Bryllupsbillederne er det mine egne opstillinger som jeg havde beskrevet inden og tænkt godt over, den fotograf vi havde der havde ikke så mange ideer til opstillinger, så den klarede vi selv. Her da Tina Liv tog billederne var det mest hende der kom med ideer til opstillingerne, hun havde gjort et super stykke arbejde hjemmefra! :)

Jamen kjolen tog ingne skade overhovedet. den blev fyldt med sten og sand osv, men skyllede den hjemme i badekarret og sendte den til rens og i den ligger den under min seng i en kasse næsten så fin som ny :) Jeg ville slet ikke nænne ikke at bruge den til noget som helst bagefter, det synes jeg ville være synd, så derfor gjorde jeg det ;)

0

Del dette indlæg

Så afsløres min lille hemmelighed (endelig!)

Som nogen af jer måske husker har jeg igennem en længere periode haft en lille hemmelighed jeg har arbejdet på. Og nu i dag er den klar til at blive afsløret. Jeg er så spændt så spændt kan I tro!

Igennem de sidste par måneder har jeg arbejdet hårdt på at få min egen lille blog op at køre. En blog som bliver fuld af kreative råd, how-to, real weddings og masser af interviews med folk jeg synes er spændende i denne skønne bryllupsverden! Jeg har derfor en masser "gæster" til at hjælpe mig med at gøre bloggen interessant, alt fra dygtige fotografer til fantastiske designere. Bloggen er en fritidsbeskæftigelse og der er ingen penge mellem mig og de "annoncører" jeg udvælger dertil - derfor er alt det jeg skriver derinde kun min mening og min holdning, og ikke noget nogen har tvunget mig til at synes om! Er så spændt og har så mange ideer! Allerede nu ligger flere interviews og temaer klar til at blive vendt og drejet, og jeg glæder mig!

:loveshower:

Det er bloggens første dag ude i lyset og der er mange ting som ikke helt er færdige endnu og som lige skal have en tur mere med tryllestaven, men jeg synes efterhånden den er nået så langt at det er noget jeg kan tage henad vejen. Men bær lidt over med mig hvis der er noget der ikke helt virker - I bliver de første testpersoner ;)

Den første lille nytårsoverraskelse jeg har til jer et interview med

Jannie Baltzer som allerede nu ligger klar på bloggen

:loveflag:

1

Del dette indlæg

WAUW... sejt projekt du har haft kørende... :biggrin: Og nu skal til at arbejde med i fritiden.

Det er en virkelig flot side, som jeg er sikker på, at vi er mange, som vil bruge flittigt :)

Synes det er en super sjov ide, at du laver interviews med bl.a. designere - det har jeg ikke set på mange blogs :)

TUSIND gange tillykke med dit nye projekt :balloons::thumbsupsmileyanim:

1

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer