metteholm

M&J's Bryllup - 25.06.11 - Få fingrene i en gratis taske

3,786 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

ELSKER din blog, det er dejligt med en masse DIY og billedserier.. Glæder mig til at se hvad du får ud af bryllupsmesserne.. :)

Og glæder mig virkelig til at se dit nye hår, håber du bliver tilfreds med det.. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Taaak :)

Jeg er lige færdig hos frisøren, er fin tilfreds. Er stadig mørkhåret men mere sådan brunt end sort som det næsten var før ;)

men søde dog... det er da mest tarvelige at udsætte os for... havde regnet med billeder fra alle vinkler ;) Knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

God bryllupsmesse-weekend!! Bloggen har nu eksisteret lidt over en uge, over 1000 har været et besøg forbi den og jeg synes det et en fantastisk start! TAK! Jeg nyder alle jeres kommentarer, synes det er skønt at vide i følger med derude :) I den kommende tid er der selvfølgelig fokus på messerne men der kommer også et tema omkring fotografering. Hvordan finder man en fotograf? Hvordan med location? Og ikke mindst spændende interviews med folk i branchen :) glæd jer :)

0

Del dette indlæg

Skønt at følge dig og dejligt for dig at interessen er så stor :loveshower: Håber alle jer der til til bryllupsmesse skriver om det.....for jeg er ikke sikker på jeg kommer det desværre...... :(

Lover bloggen kommer til at indeholde en masse fra messerne :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

det er da meget diskret lavet. :biggrin: Skal du så gradvist ha det lysnet mere og mere?

ja det for lige en lille omgang mere om en 3 ugers tid, og så tror jeg det bliver ved det, har ikke lyst til at komme helt tilbage til det lyse, var så glad for det mørke, men bliver godt at slippe for den hel lyse udvoksning nu :)

0

Del dette indlæg

Super fint Mette og meget diskret :) Jeg er en af dem der også overvejre det mørke.....netop fordi jeg bliver mere og mere mørk jo ældre jeg bliver.....og er ved at være træt af de udvoksninger....og at det skal lysnes så tit.... :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super fint Mette og meget diskret :) Jeg er en af dem der også overvejre det mørke.....netop fordi jeg bliver mere og mere mørk jo ældre jeg bliver.....og er ved at være træt af de udvoksninger....og at det skal lysnes så tit.... :wink:

haha vi er helt omvendte så ;) Gid man kunne bytte!

0

Del dette indlæg

Det ser flot ud til dig, men det gjorde det andet nu også. :)

Tak! Det andet var min favorit, helt klart. Var bare så træt af at farve det hele tiden pga min blonde udvoksning... Så nu prøver jeg noget andet der minder luft mere om min naturlige hårfarve.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer