metteholm

M&J's Bryllup - 25.06.11 - Få fingrene i en gratis taske

3,786 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

wuhu, har nu stået en hel dag i køkkenet for at lave pop cakes til et blogindlæg, synes det ret fint og der kommer nok billeder på bloggen i løbet af i aften :)

Derudover er det også blevet muligt at følge bloggen på facebook så man kan se hvornår der kommer opdateringer, håber mange af jer vil trykke "synes godt om" for det er så hyggeligt når man ved at nogen kigger med derinde :) der er lagt et link til facebook ind på bloggen ude til højre ;)

0

Del dette indlæg

Ih vi er en del herinde efterhånden der blogger om bryllup, er nok bare et tegn på at overskuds bryllup kreativiteten må komme ud på anden vis når man nu ikke længere har sit eget bryllup at planlægge. :) Er selv blevet så glad for at læse blogs, det er så nemt tilgængeligt og tit der man finder de bedste inspirations billeder. :)

Så tillykke med bloggen :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har du lavet om på bloggen siden den åbnede? nu er der pludselig swirls, lysekrone og fine menuknapper som ikke var der først jeg var derinde?

(Må skammeligt indrømme at det var på job jeg først kiggede, så der er en chance for at det er arbejdscomputeren der driller :blush:)

0

Del dette indlæg

Har du lavet om på bloggen siden den åbnede? nu er der pludselig swirls, lysekrone og fine menuknapper som ikke var der først jeg var derinde?

(Må skammeligt indrømme at det var på job jeg først kiggede, så der er en chance for at det er arbejdscomputeren der driller :blush:)

nej der har skam været swirls og lysekrone hele tiden, tror abre det ahr været computeren der har drillet så :)

0

Del dette indlæg

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at bage pop cakes ! :) hvor får man fat i pindene henne? Og flamigoen? :a1221:

Der ligger nu en How-to-make-Cake-Pops-guide på bloggen, og der står hvoor jeg har fundet mine ingredienser henne :)

0

Del dette indlæg

nej der har skam været swirls og lysekrone hele tiden, tror abre det ahr været computeren der har drillet så :)

Sikkert, men nu er jeg i hvert fald endnu mere vild med bloggen, den så lidt trist ud før haha.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at bage pop cakes ! :) hvor får man fat i pindene henne? Og flamigoen? :a1221:

Der ligger nu en How-to-make-Cake-Pops-guide på bloggen, og der står hvoor jeg har fundet mine ingredienser henne :)

Tusind tak :heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmmm.. jeg kan godt nok heller ikke se lysekrone eller swirls.. hos mig er bloggen bare med hvid baggrund :)

okay meget mærkeligt, hvilken browser bruger I ? Har testet den virker med explorer 9, chrome og safari og sådan, men hvis I ikke har opdateret til internet explorer 9 er der muligvis nogle problemer med at få den vist rigtigt indtil videre

0

Del dette indlæg

Hmmm.. jeg kan godt nok heller ikke se lysekrone eller swirls.. hos mig er bloggen bare med hvid baggrund :)

okay meget mærkeligt, hvilken browser bruger I ? Har testet den virker med explorer 9, chrome og safari og sådan, men hvis I ikke har opdateret til internet explorer 9 er der muligvis nogle problemer med at få den vist rigtigt indtil videre

weeee det er så det jeg ikke kan svare på, så kan ikke komme med nogle forslag til hvad der kan være galt ellers - men mon ikke det er det :lol: Må spørge min kæreste når han kommer hjem om hvilken browser vi har :rolleyes:

0

Del dette indlæg

weeee det er så det jeg ikke kan svare på, så kan ikke komme med nogle forslag til hvad der kan være galt ellers - men mon ikke det er det :lol: Må spørge min kæreste når han kommer hjem om hvilken browser vi har :rolleyes:

haha ja vil næsten tro det bare er det (håber jeg haha) Kan i hvert fald godt anbefale jer at opdatere til 9'eren hvis det er det I ikke har fået gjort da den kom. du kan tjekke hvilken version i har hvis du går op i "funtioner" - "om internet explorer" der skulle så gerne stå et nummer

0

Del dette indlæg

:cheerleader3: Super nu er man også med på fb.....hvor er de skønne de popcakes du har lavet.....dem er jeg helt vilde med....jeg har ikke selv prøvet at lave dem endnu - men har ville længe...og tror du har givet mig startskudet.... :cheerleader3:
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:cheerleader3: Super nu er man også med på fb.....hvor er de skønne de popcakes du har lavet.....dem er jeg helt vilde med....jeg har ikke selv prøvet at lave dem endnu - men har ville længe...og tror du har givet mig startskudet.... :cheerleader3:

wuhuu dejligt du er med via facebook også :D ja jeg har virkelig også overvejet de cake pops længe, men har ligesom dig aldrig kommet i gang før nu. kan kun sige at det altså virkelig er overraskende nemt :)

0

Del dette indlæg

Helt underligt at være sådan i bryllups-humør igen efter bloggen er kommet op og køre :) Glæder mig så meget til at skulle på messe i weekenden og få taget en masse gode billeder og interviews til bloggen. har ikke planlagt så meget vedr. det endnu, men tror det blir hyggeligt! Er netop i gang med at vise billeder fra mit bryllup og det er nu meget hyggeligt at gennemgå igen her 7 måneder efter det hele.

0

Del dette indlæg

puha, hårdt med sådan en blog, har så mange indlæg jeg gerne vil lave, men går jo ikke at opdatere 1000 gange i døgnet ;) så løber jeg jo nok tør snart trods alt. Har brugt hele aftenen på at bage og lave cup cake wrappers, det var simpelthen så hyggeligt et lille projekt og jeg er ikke i tvivl om at der skal laves både cake pops og cup cake wrappers til næste fødselsdag herhjemme :D

I kan se fremgangsmåden og resultatet på www.toomuchtulle.dk :) Husk også at bloggen er kommet på facebook! Kig endelig forbi :)

Så skal der kun arbejdes i to dage og så er det messetid, skønt!!

I morgen skal jeg til frisøren og farves, er faktisk så glad for mig mørke hår, men må indrømme at det er lidt hårdt at det HELE tiden skal farves i udvoksningen fordi jeg oprindelig er lyshåret, så har besluttet mig for at der skal ske lidt, blir nok ikke helt lyshåret, men bare knap så mørk -aner det virkelig ikke, må se hvad frisørene kan finde ud af, men er spændt for elsker virkelig mit mørke hår så gør det ikke at lyst men mere nød. kryds fingre for det bliver godt, så lover jeg masser af spændende messe-indlæg på bloggen den kommende tid ;)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer