metteholm

M&J's Bryllup - 25.06.11 - Få fingrene i en gratis taske

3,786 indlæg i dette emne

Synes din blog er fantastisk! :heart:

Ps. Du holder sq da "kawt" på den sprøjtepose der! :wink:

eun.bmp

hahahaha ja!! posen blev ved med at sprække, så det er lige et forsøg på at få det hele til at holde sammen!! må snart ud og investere i nogle bedre sprøjteposer :lol: :lol: det var RET besværligt!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er også rigtig vild med din blog - og med hvert et indslag :loveshower: som Carina skriver, så er tonen "nede på jorden" og du har altid en hjælpende hånd med DIY osv :) og for mig, som jo ikke er DIY-klog og næsten ikke laver noget i den dur, er der også meget andet at læse :) :) faktisk har det været så fedt at planlægge wedding sideløbende med din blog, da du altid rammer de emner, jeg har manglet: fx clutch, JB osv osv osv :loveshower::hug:

Glæder mig til at se, hvad der skal ske :cheerleader3:

fedt det lige passer med det du står og mangler :lol:

Argh, hvor er det ondt at fortælle om hemmeligheder, vi først får at se om et halvt år :biggrin: Jeg synes din blog er rigtig god - både pæn, overskuelig og skrevet i en sjov og lige-til-tone :thumbsupsmileyanim:

Mandler smager også lækkert med mexikansk krydderi og salt - men det er selvfølgelig ikke så sødt :biggrin:

tak! men nej nej, den store fødselsdag er jo lige om snart - min blog fejrer nemlig halvårs fødseldag haha

Nårh, haha, jeg misforstod det, og troede du mente, at nu da bloggen har rundet de 6 måneder, vil der ske noget stort på 1års dagen :lol: Jamen, SÅ bliver det spændende!

haha ej så ond ville jeg da ikke være - og kan slet ikke planlægge så langt ud i fremtiden, så bliver jeg helt utålmodig selv :biggrin:

0

Del dette indlæg

Haha, jo jo, det er klart bedre end ren chokolade... :wink: Og er det ikke noget med, at alle de kalorier man indtager i forbindelse med bryllupsplanlægning og bryllup i det hele taget, slet ikke tæller! :thumbsupsmileyanim:

haha jo det er det da, og det gælder helt op til et år efter brylluppet (så har jeg nemlig lige et par uger endnu ;) )

hvis du får min adr, kan du så ik lige sende nogen lakridsmandler min vej ? :lol:

hahahaa jo da, klart :lol: :lol:

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haha tak Shedevil :) hehe 100 poser, så har jeg da også nok til mange år! Eller bare mange macarons haha :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

MACARONS :loveflag:

Så er der Macarons-DIY-guide på bloggen i dag :) Synes det gik okay, men altså, er bestemt ikke mester til det og det skal vist prøves igen nogle flere gange før det blir helt godt! Men det er nemt og kan anbefales at lave hvis man kan lide søde små kager :lol: Der er også lidt behind the scenes billeder på bloggens facebook hvis man har lyst til at se lidt med bagom kulisserne ;) Der er direkte link på bloggen eller nede i min signatur.

post-39268-0-26030500-1338960272.jpg

Jeg har dog lidt nogle spørgsmål omkring macarons, så kan være jeg lige åbner en snak i DIY debatten senere, så hvis du er mester i macarons og gerne deler ud af din viden så følg lige med der :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mums hvor ser de lækre ud... :metteholm Er det friske eller frosne blåbær du brugte?

Man kan bruge begge dele uden problemer :) dem jeg brugte var frosne, og de var også frosne da de kom i dejen, de blir varmet og bagt fint i ovnen ;). til toppingen havde jeg dog tøet dem op først inden de blev brugt.

0

Del dette indlæg

Mums hvor ser de lækre ud... :metteholm Er det friske eller frosne blåbær du brugte?

Man kan bruge begge dele uden problemer :) dem jeg brugte var frosne, og de var også frosne da de kom i dejen, de blir varmet og bagt fint i ovnen ;). til toppingen havde jeg dog tøet dem op først inden de blev brugt.

Wuhuuu... så mangler jeg kun hvid chokolade og friskost inden jeg kan afprøve denne lækre opskrift... nams!

0

Del dette indlæg

Wuhuuu... så mangler jeg kun hvid chokolade og friskost inden jeg kan afprøve denne lækre opskrift... nams!

ja opskriften er heldigivis ret simpel :) Helt klart ikke sidste gang jeg laver dem!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

SNART 1 ÅRS BRYLLUPSDAG :loveflag:

Nu nærmer tiden sig jo for vores 1 års bryllupsdag :loveshower:

I bryllupsgave fik vi et oplevelsesgavekort og det skal bruges på et weekendophold hos Comwell Spa i Snekkersten om et par uger hvor vi jo fejrer bryllupsdag :heart: IIih hvor ejg glæder mig, og hvor er det vildt der snart er gået et år!!

post-39268-0-00394900-1339358623.jpg

post-39268-0-70573500-1339358638.jpg

post-39268-0-20005000-1339358657.jpg

Tror jeg vil starte traditionen op med at tage et billede af os hvert år på vores bryllupsdag, synes det kunne være rigtig skægt at se tilbage på om 100 år (ja vi bliver altså ret gamle!) Så må på jagt efter en fin bog der kan holde i 100 år og rumme mange skønne billeder :a1221:

0

Del dette indlæg

Ja tænk engang 1 år Mette........det må være svært at forstå...... :loveshower: Lyder lækkert med det ophold i Snekkersten......jeg har boet på de kanter.....og der er så lækkert...... :thumbsupsmileyanim: Vi skal til Nordsjælland om et par weekender og mangler et sted at på - men det er måske lige overilet nok at booke et ophold der..... :biggrin: Synes det lyder som en fantastisk ide med et album med 100 billeder i......GOD IDE !!!! :thumbsupsmileyanim:

Håber i får et skønt ophold og en dejlig bryllupsdag :bed:

0

Del dette indlæg

Lyder dejligt med et ophold i Snekkersten :)

1 års dagen er - også - en fantastisk dag! Håber jeres bliver mindst ligeså skøn som vores gjorde.

Jeg overvejede også det med et billede, men fik det ikke gjort. Så you go girl - saml billeder til 100 års bogen! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fik vi fejret vores 1 års bryllupsdag med weekendophold på comwell - selvom det jo først er i morgen at vores rigtige bryllupsdag er, men altså, en mandag er bare ikke så nem at tage på weekendtur på...

Kan kun anbefale Comwell Borupgaard! Super lækkert sted - da vi ankom vik vi udleveret morgenkåber og tøfler og det var så påklædningne resten af dagen uanset hvor man bevægede sig hen. Der blev afholdt bryllup der, så da brudeparret ankom gik jeg jo helt i stå haha - det måtte jeg altså bare lige se på selvom jeg stod der i morgenkåbe og vådt hår haha... Brylluppet bliver holdt i en seperat bygning, og det så bare virkelig hyggeligt ud! Måske jeg en dag lige skal lave et indlæg på bloggen om at holde bryllup der...

Men det er et rigtig lækkert spaområde, forskellige pool, saunaer og dampade - både indendørs og udendørs.

post-39268-0-92237100-1340559912.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer