Sign in to follow this  
Followers 0
LineH

Duge til runde borde!

6 posts in this topic

Er der nogen, der har en ide til, hvordan jeg laver pæne, hvide duge til runde borde - det må ikke være nervøs velour!

Eller en ide til, hvor man kan leje billigt?

Knus

0

Annonce ♥

Hej søde,

Har du overvejet lagner? Har læst herinde at mange bruger det i stedet for velour, og så er det en relativ billig løsning. Men de skal jo nok klippes til og så syes..

Bare en tanke..

Ellers kan du jo leje - det koster ca. 40 kr. per dug. F.eks. HER eller HER. Alle deres duge er 130 cm i bredden. Jeg ved ikke om jeres borde måske er bredere? I så fald kan det nok blive svært at leje..

Sig til hvis jeg kan hjælpe.. :bearhug:

0

Annonce ♥

Vi lejer runde borde der er 160 cm i diameter.

Til dem har jeg syet duge på 2x2 m. ud af noget naturfarvet billig billig bomuld fra IKEA (tror vi taler 9.95 meteren)

Sig til hvis jeg skal lave en "så'n gjorde jeg" beskrivelse, det gør jeg meget gerne.

0

Er der nogen, der har en ide til, hvordan jeg laver pæne, hvide duge til runde borde - det må ikke være nervøs velour!

Eller en ide til, hvor man kan leje billigt?

Knus

Hejsa ;-) Vi har haft det samme problem da vores borde er Ø180 og vi har valgt at købe dem i Metro. Vi har skrevet til Metro og bedt dem indføre tekstil lignende duge fra Dunicel i størrelse Ø240.

Ellers kan de købes på www.vitro.dk til 120/stk mener jeg det er :-)

Knus

0