Sign in to follow this  
Followers 0
Guest tinabach

mere end bryllupskage til kaffen???

12 posts in this topic

Annonce ♥

Ja det synes jeg :fløjt: Vi skal også vies kl 14 og have bryllupskage ved 15.30 tiden. Udover bryllupskagen skal vi have 2 slags småkager og de sødeste marzerin hjertekager :super:

Var til bryllup i sommer hvor der "kun" var bryllupskage og jeg synes det var for lidt :)

Bare min meneing :):thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Jeg synes det kan være fint nok med bare kage, men måske I skal tænke i noget salt også, f.eks. lidt peanuts, chips eller de altid klassiske og nødvendige saltstænger.

Vi serverer frisk frugt, kage, cupcakes og lidt salt til vores reception efter vielsen, vi bliver viet 13.30, holder reception fra 14.30 til 16.30, og så regner vi med at gå til bords 17.30-18.00, og mellem receptionen og middagen serverer vi lidt velkomst drink.

0

Hejsao)

Tjaa jeg ville nok også servere en lille trekant sandwich eller noget tilsvarende.Det gjorde vi til vores bryllup efter selv at have været afsted et par gange til bryllup holdt først på eftermiddagen hvor man til sidst var så sulten at man blev lidt skidt.Det ville vi ikke risikere så vi serverede som sagt en lille sandwich og så bryllupskage.Folk meldte tilbage at det havde været super godt.Specielt dem som boede nogle timers kørsel fra os var glade for det.

Vi blev viet kl.13.45.

Christine

0

nej jeg synes ikke det er kedeligt eller for lidt "kun" at servere bryllupskage! Den mætter jo godt sådan en og i skal spise nogle timer senere.

Vi var til bryllup sidste år hvor der blev serveret bryllupskage, asti, øl og vand og kaffe til dem der ønskede det og det var fantastisk... der manglede ikke noget og man var ikke stopmæt når man gik til bords :thumbsupsmileyanim:

Og i sidste ende er det jo jeres valg :fløjt:

0

Annonce ♥

Vi skal vies kl. 13. og folk kommer langt fra så vi skal også have reception efter vielsen hvor dem, der ikke er de nærmeste også bliver inviteret.....

Vi serverer bryllupskage, og så er min kusine(Brudepige) ved at undersøge noget med en kok, der vil lave lettere receptionsmad, til en billig penge..... ellers laver vi selv nogen sandwich, grøntsagsstave, chips, og frugt.... sammen med øl, sodavand og lidt boblevand.... :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥