Guest BlueHearts

Kysseklokker?

19 posts in this topic

Er kysseklokker noget, I alle gør brug til jeres bryllup? Har fundet nogle søde nogle på nettet, men vil gerne lige høre, hvor mange der gør brug af det :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Jeg/vi gør ikke.. har slet ikke tænkt på at gøre noget i den retning.. :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg har da overvejet det, men har droppet det igen :) Der bliver kun een klokke den dag, og det er toastmasterens! :thumbsupsmileyanim:

0

Vi gør det heller ikke... :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Vi gør ikke. Jeg ville gerne men min kommende er ikke med på ideen...

0

Vi gør det heller ikke, den eneste klokke på vores bord er toastmasteren :thumbsupsmileyanim:

0

Vi har eller ikke kysseklokke. Toastmasteren får en klokke (hvis han vil) og det bliver den eneste klokke ;)

0

Jeg synes jo, det er en sød idé, men mon ikke det ender med at vi undlader det :)

0

Annonce ♥

Ville gerne, men kæresten har fundet ud af at han IKKE synes det er en god idé :)

Så nu har jeg "fået lov til" at lave gaveæsker i stedet for :):)

0

Vi ska heller ikke have kysseklokker... der bliver muligvis en til vores toastmaster, men det er ikke helt fast endnu...

0

Vi skal heller ikke have kysseklokker. Faktisk har vi tænkt os helt at frabede os det der med at skulle op på stolene og under bordet og kysse. Min kæreste er i forvejen ikke så meget til alle den slags traditioner og bryder sig ikke om at være så meget i centrum, så vi håber på folks forståelse for vores ønske.

Det passer nu også mig meget godt ikke at skulle ud i al den "gymnastik" i brudekjole ;)

Mange hilsner fra Tanja

0

Vi skal ikke have det... Tror kæresten ville mene det var for amerikansk hvis jeg foreslog det... Men det pynter pent på bordene :)

0

Annonce ♥

Vi skal ikke have det... Tror kæresten ville mene det var for amerikansk hvis jeg foreslog det... Men det pynter pent på bordene :thumbsupsmileyanim:

------------- Vi skal have kysseklokker-------------

0

Vi skal også have kysseklokker. Vi ligger dem i gaveæskerne, og så beder vi toastmasteren præsentere gæsterne for konceptet, så vi undgår klirren på glas og tallerkner. :thumbsupsmileyanim:

0

Nej tak! Et bryllup er dyrt i forvejen så folk må nøjes med at bestik og tallerken larm :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Jeg tror vi måske godt kunne finde på det, det er en noget rarere lyd end hvis man slår på tallerkener! Men jeg tror ikke jeg vil give en formue, så hvis det bliver for dyrt bliver de valgt fra!

0

Vi gør det ikke - der er noget hyggeligt over at det er bestikket på tellerknerne synes jeg :thumbsupsmileyanim:

0

Vi har dem som integreret i vores bordkort :thumbsupsmileyanim:

hwg6eh.jpg

De er jo helt magen til vores... vi gør det og det er simpelthen fordi jeg ikke kan simpelthen ikke KLARE lyden af bestik der blir slået mod glad og service... uuuh bare tanken giver mig myrekryb. og manden kan heldigvis heller ikke klare det så han var helt med på ideen

0