bryllupsbanditten

Taske dilemma!!!!!

15 posts in this topic

Hej piger skal bruge jeres hjælp... kan ikke blive enig med mig selv hvad der er pænest....

Min kjole er gylden/creme/beige... er nok selv mest til den brune....

Hvad siger I?

post-39644-1252172413.jpg

post-39644-1252172431.jpg

0

Annonce ♥

Hej Katrine

Jeg synes, at de begge to er flotte, men jeg vil tro, at den brune kan skabe en virkelig flot kontrast til kjolen. Må man spørge, hvor du har fundet taskerne henne?

Mange hilsner fra Tanja

0

Hej!

Rigtig flotte tasker. Jeg ville nok selv vælge den cremefarvede, men jeg er også rimelig klassisk/kedelig på det område. :) Jeg tror omvendt at den brune kan blive en rigtig lækker kontrast til din kjole. :)

0

Hej!

Rigtig flotte tasker. Jeg ville nok selv vælge den cremefarvede, men jeg er også rimelig klassisk/kedelig på det område. :) Jeg tror omvendt at den brune kan blive en rigtig lækker kontrast til din kjole. :)

:ditto:

0

Annonce ♥

Hej Katrine

Jeg synes, at de begge to er flotte, men jeg vil tro, at den brune kan skabe en virkelig flot kontrast til kjolen. Må man spørge, hvor du har fundet taskerne henne?

Mange hilsner fra Tanja

Hej!

Hmmm tror jeg vælger den brune... kan godt lide kontraster. Tak for hjælpen piger...

I får lige web add her

0

Den brune :)

0

jeg ville ikke turde andet end at tage den lyse, da jeg ville være bange for en alt for stor kontrast

0

Det kommer vel an på hvor godt den lyse passer i farven til din kjole! Du risikere at enten kjolen eller tasken kommer til at se gul ud i forhold til den anden...

Så jeg ville gå efter den brune eller en hel anden farve... (Kan personligt ikke lide brunt ;))

0

Annonce ♥

jeg er mest til den brune, som jeg synes er :)

0

Nu kan jeg ikke lide brunt, så jeg vil sige den lyse :)

0

Det er svært at give et godt råd når man ikke har set kjolen, skoene, blomsterne og hvad du ellers skal ha på. Men lige umiddelbart ville den brune blive meget mørk hvid du har hvid eller elfenbensfarvet kjole på. Det er jo ikke tasken man skal se, det er dig og kjolen :)

0

Hej!

Rigtig flotte tasker. Jeg ville nok selv vælge den cremefarvede, men jeg er også rimelig klassisk/kedelig på det område. :denmarkflag: Jeg tror omvendt at den brune kan blive en rigtig lækker kontrast til din kjole. :)

:ditto:

Lige mine ord :ilovebryllupsklar:

0

Annonce ♥

Jeg ville helt klart vælge den lyse hvis den passer til kjolen.

Hold da ellers op for en fed side, der er godt nok mange ting man kan gå igang med at købe

0

Hmmm Ja stemningen er spredt for den ene og den anden farve... Men men har bestilt en af hver, så bliver det afgjort senere... Farver og billeder af min kjole er jo i min tråd så synes ikke brun ville være forkert, men kan være den creme er meget bedre... nu ser vi... Tak for hjælpen piger!!!

0