Posted September 24, 2009 · Report post Som teksten lidt siger det, vil jeg bare gøre jer 2009 brude klar over at hvis i dukker op i inspiration med jeres vielses attest får i lov at vælge frit i butikken for 500 kr Så bare se at komme afsted, vi har hentet vores... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 24, 2009 · Report post Som teksten lidt siger det, vil jeg bare gøre jer 2009 brude klar over at hvis i dukker op i inspiration med jeres vielses attest får i lov at vælge frit i butikken for 500 kr Så bare se at komme afsted, vi har hentet vores... Kræver det ikke at man har haft gaveliste eller noget der? er der nogle steder det står? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 24, 2009 · Report post Nej det gør det ikke, jeg tænkte nemlig også at der måtte være noget lumsk ( det virkede for godt til at være sandt) Men der står intet om nogle krav nogen steder, vi blev heller ikke spurgt om andet end at de skulle tage en kopi af vielses attesten.... Det stod i et magasin i foråret, ville bare ikke skrive om det før jeg havde prøvet det.. Det står vist også på deres skilte ved butikken, det husker jeg at have set.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 24, 2009 · Report post Jeg havde godt hørt det, men kunne ikke finde på deres hjemmeside.. Hvor sejt. Gad vide om det også gælder i 2010.. Snakkede nemlig med Imerco for 14 dage siden og hun var ikke sikker på, at deres 5%-ordning også gælder næste år.. Det har den da lige at gøre! :P Men må hellere give beskeden videre, har en bekendt der blev gift i juni.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 24, 2009 · Report post Nej hvor fedt - tak for info! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 24, 2009 · Report post Jeg havde godt hørt det, men kunne ikke finde på deres hjemmeside.. Hvor sejt.Gad vide om det også gælder i 2010.. Snakkede nemlig med Imerco for 14 dage siden og hun var ikke sikker på, at deres 5%-ordning også gælder næste år.. Det har den da lige at gøre! :P Men må hellere give beskeden videre, har en bekendt der blev gift i juni.. Jeg ved at i 2008 havde de en anden gave, der fik man vist et sæt stelton bestik, så måske de finder på noget andet i 10...? Håber da de gør det samme, det er fedt at kunne vælge selv.. Nej der står nemlig ikke noget på hjemmesiden, jeg var også meget nervøs for at der ville være et men når vi først stod der, og havde læst annoncen flere gange efter det der med småt.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 24, 2009 · Report post Jeg havde godt hørt det, men kunne ikke finde på deres hjemmeside.. Hvor sejt.Gad vide om det også gælder i 2010.. Snakkede nemlig med Imerco for 14 dage siden og hun var ikke sikker på, at deres 5%-ordning også gælder næste år.. Det har den da lige at gøre! :P Men må hellere give beskeden videre, har en bekendt der blev gift i juni.. Jeg ved at i 2008 havde de en anden gave, der fik man vist et sæt stelton bestik, så måske de finder på noget andet i 10...? Håber da de gør det samme, det er fedt at kunne vælge selv.. Nej der står nemlig ikke noget på hjemmesiden, jeg var også meget nervøs for at der ville være et men når vi først stod der, og havde læst annoncen flere gange efter det der med småt.. Ihh det lyder jo helt spændende Håber da, at de har et eller andet næste år. Vi har nemlig overvejet at lave ønskeseddel hos både Inspiration og Imerco, da nogle butikker har produkter, den anden ikke har.. og vi har jo gavekoordinator til at holde styr på dobbeltgaver. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 25, 2009 · Report post NICE, jeg skal vist en tur i inspiration på fredag :-) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 14, 2009 · Report post Hej i gifte brude, er der andre af jer der har tjekket op på dette? For så vil jeg da også lige svinge en tur fordi en dag :17: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 14, 2009 · Report post Ja vi har også fået vores gave samt et sæt valgfri bestik fra inspiration. Vi har ogs¨fået en georg jensen skål men det er fordi vi havde ønskeseddel ved dem :17: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 14, 2009 · Report post Hov det gælder vel egentlig også os... Var jo på rådhuset i maj ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 15, 2009 · Report post Vi har også været inde og hente vores gave :17: . Men det var ikke helt uden besvær... Dem i butikken vidste nemlig ikke noget om det og mente at man kunne få et bestik fra Stelton hvis man havde oprettet en ønskeliste. Jeg havde heldigvis ringet til kundeservice inden så jeg var helt sikker på at det var rigtigt. Og det var det så jeg bad personalet om at ringe til kundeservice som jo kun kunne give mig ret i det jeg sagde. Så vi gik derfra med en fin vejrstation fra OBH , og så oven i købet uden at vise dem vores vielsesattest..?? Manden og jeg fandt så ud af senere at der er en inde hos Inspiration der har lavet en mega fejl og at han vist nok gennem hans butik kommer til at betale for hele gildet , så jeg tror ikke at man skal regne med at de gør det igen i 2010 . 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 24, 2009 · Report post Vi var i Inspiration i Roskilde idag og vi kunne ikke få en gave. Vi kunne godt have fået en gave, hvis vi havde haft en ønskeliste. Men der var en der skrev at man kunne ringe til kundeservice. Hvilke Inspirations butikker har I været i? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 24, 2009 · Report post Vi var i Inspiration i Roskilde idag og vi kunne ikke få en gave. Vi kunne godt have fået en gave, hvis vi havde haft en ønskeliste. Men der var en der skrev at man kunne ringe til kundeservice. Hvilke Inspirations butikker har I været i? Vi var i den på Fields.. Vi sagde til dem at vi kendte andre der havde gjort det og at vi gerne ville have at de så ringede til kundeservice. De anede ikke noget om det i forretningen, kun at man kunne få et spisestel fra Stelton hvis man også havde oprettet en ønskeliste. I skal bare huske jeres vielsesattast. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 16, 2009 · Report post Jeg vil rigtig gerne vide hvilken annonce det er det har stået i??? For det ser ud til at de kryber uden om deres "fejl" lige nu. Og jeg synes altså at jeg fortjener en gave efter at have stået vildt flov i en butik og blive lidt til grin 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 16, 2009 (edited) · Report post Her var den tråd, jeg ledte efter tidligere... Jeg synes heller ikke det var vildt fedt at stå i butikken og de ikke havde hørt om det, men det var jeg forberedt på og henviste til, de måtte ringe til kundeservice, og der var beskeden klar at man kunne få gave for 500 kr. De skulle blot tage en kopi af vielsesattesten. Og så var der ingen problemer. Jeg sagde, jeg havde læst det på en bryllupssite. Edited November 16, 2009 by pilgrim 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 17, 2009 · Report post jeg har snakket med dem idag. og de siger det kun gæælder hvis man har registret gavelist hos dem og hvis den har været aktiveret 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 18, 2009 · Report post jeg har snakket med dem idag. og de siger det kun gæælder hvis man har registret gavelist hos dem og hvis den har været aktiveret Hvem har du talt med? For det er rigtigt, der også er noget, hvis man har en gaveliste hos dem, men det med gavekortet er noget andet... Og jeg har altså min fine gave herhjemme som bevis på det Det er kundeservice, du skal have fat i. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 20, 2009 · Report post Hej alle.. Det er mig der har oprettet denne tråd og kan se jeg har lavet en stor fejl hvilket jeg er ked af, mit eneste mål var at dele min glæde med andre... I annoncen står der at man skal oprette en ønskeliste (det er så her jeg havde glemt alt om det), og at man så derfor får en valgfri gave til værdi af 500,- Jeg tror grunden til jeg har glemt det er at vi ikke blev spurgt om noget som helst da vi hentede gaven, de tog bare en kopi af attesten og så fik vi lov at vælge.. Jeg er ked af der er nogen af jer der har haft en ubehagelig oplevelse med dette.. Jeg kan dog undre mig over der er så lidt viden om det i butikkerne.. Vi var nede og lave ønskeliste ja, men ingen af vores gæster har brugt den.. Her vil jeg skrive af fra annoncen til jer.. Den er fra Bruden 10 årgang 2009 " Kære brudepar Hos inspiration kan i oprette ønskelisten og lade os hjælpe med gavekoordineringen til den store dag - uden gengangere og byttebesvær. Sådan gør I peg på det i ønsker jer! Vi har håndscannere i butikken, så kan i nemt oprette jeres ønskeliste. ønskelisten er efterfølgende elektronisk tilgængelig i alle landets inspiration butikker og opdateres hver gang en gæst køber en gave, eller i ønsker at lave ændringer til den. i får sammen med oprettelsen også små kort til at lægge ved indbydelsen, så gæsterne ved, hvor de kan opfylde jeres ønsker. Inspiration giver en gave. Når i har oprettet ønskelisten i forbindelse med jeres bryllup, har inspiration en gave til jer. Efter brylluppet skal i bare komme ned i butikken med jeres vielses attest - så kan i vælge en gave efter eget valg til 500,-" Jeg forstår ikke dem der har fået både gave og stel, men i er da heldige.. Jeg vil bare slutte af igen med at sige jeg er ked af de ubehageligheder min fejl har medført, jeg har virklelig ikke tænkt over det på denne måde, da vi bare uden problemer fik vores gave.. Til jer der endnu ikke er viet og skal vies i 09, I kan endnu nå at lave en ønskeliste... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 20, 2009 · Report post jeg har snakket med dem idag. og de siger det kun gæælder hvis man har registret gavelist hos dem og hvis den har været aktiveret Hvem har du talt med? For det er rigtigt, der også er noget, hvis man har en gaveliste hos dem, men det med gavekortet er noget andet... Og jeg har altså min fine gave herhjemme som bevis på det Det er kundeservice, du skal have fat i. hvor har du det fra``` har du noget på skrift eller????? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites