Felixia

Tema: Den Fortryllede Skov

667 indlæg i dette emne

Drømme sættet til manden

Så fik jeg lokket min kære kommende mand med ud for at prøve det Archetipo jakkesæt vi begge har gået og sukket efter de i laaaang tid og han så bare SÅ godt ud!

Det sad simpelthen bare helt perfekt på ham :) Desværre er manden ikke helt tilfreds med prisen så han vil hen og snakke med en skrædder og høre om de kan sy et lignende sæt for ham billigere.. nu må vi se hvad der sker, men Archetipo-sættet har helt sikkert min stemme :)

Og så lige en af de sjældne....

Billeder af gommens tøjprøvning!

post-36041-1273498869.jpg

post-36041-1273498881.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er godt nok et dejligt feststed I har kigget på. Jeg kan godt forstå, at I er villige til at flytte datoen for at få det sted og når det samtidig opfylder alle jeres krav til overnatning, så er det da helt perfekt.

Og bare rolig - du har stadig rigtig god tid til at planlægge, så det behøver du absolut ikke at stresse over :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da op et smukt sted i har kigget på. Jeg kan godt forstå i overvejer at flytte datoen! :)

Skønt sæt til manden. Bliver spændende om en skrædder kan sy det billigere. Min fik syet et kjolesæt, som vi er meget tilfredse med. Hvis du vil have navnet, siger du bare til.

Er ved at lave lister til en forandring, og vil lige høre, om du stadig har de der parfumeflasker?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op et smukt sted i har kigget på. Jeg kan godt forstå i overvejer at flytte datoen! :)

Skønt sæt til manden. Bliver spændende om en skrædder kan sy det billigere. Min fik syet et kjolesæt, som vi er meget tilfredse med. Hvis du vil have navnet, siger du bare til.

Er ved at lave lister til en forandring, og vil lige høre, om du stadig har de der parfumeflasker?

Jeg vil meget gerne have navnet på skrædderen!

Du kan tro jeg stadig har parfumerne.. de ligger her på bordet og giver mig dårlig samvittighed over at de ikke er blevet sendt endnu :)

Smider du ikke lige en pm med adressen så skal jeg nok få dem afsted til dig søde.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har fået nummeret på hende, der ejer sommerhuset så nu skal vi bare have aftalt en dag hvor vi kan komme og se det og så skal vi ellers på kirke-finder-tur :)

Der er nemlig en hel del kirker i området og så kan vi jo lige så godt finde den vi bedst kan lide :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Kan bestemt godt forstå I er betaget af Archetipo tøj. Det er så sindsygt lækkert. Tror det bliver svært for en skrædder at genskabe lignende.

Dan så bare så godt ud i hans :)

Jeg tror også det bliver svært for en skrædder at lave noget i den stil for det er så specielt og lækkert, men kæresten insisterer på at vi lige undersøger sagen først så det må vi jo hellere gøre.

Jeg synes også det var super flot til din Dan!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med beslutningen om at rykke brylluppet! Det virker til at være lige præcis det, som I gerne vil. Håber I finder en kirke, der passer til jer også.

Det er jeg sikker på vi gør! Jeg har fået helt ro indeni så jeg ved bare det er det rigtige valg.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikken et roderi vi er ude i med den dato!

Vi har inviteret min amerikanske "familie" med og det har været meget uvist om de ville komme allesammen, men nu har de så lige meldt ud at det gør de :blush: hvilket jeg er MEGET MEGET lykkelig over, men så var det vi skrev til dem at vi muligvis rykkede datoen til 9/4, hvortil de svarede at så kunne de ikke komme - ingen af dem :thumbsupsmileyanim: . Datteren bliver færdig på college i starten af maj så det vil være midt i hendes eksamens periode og de andre har åbenbart også andre planer der... og det betyder bare så meget for mig at de er med.

Meeeen så var min kæreste lige dagens mand i skysovs! Han ringede til ejeren af det nye feststed for at høre om der var nogen som helst mulighed for at vi kunne få huset d. 28/5 (som er vores oprindelige dato), men der var allerede en pre-booking på denne dag så nu er vi på venteliste. Men her kommer så den gode nyhed den samme ejer har et andet hus kun 5 km derfra (et hus vi havde valgt fra fordi der kun er 10 dobbelt værelser og ingen festsal). Hun kunne så fortælle at de 25meter fra dette hus havde bygget et nyt sommerhus i stil med det der er booket og der er en festsal til 60 mennesker og yderligere 10 dobbeltværelser og DET ER BILLIGERE!

Så vi kan altså leje to sommerhuse lige ved siden af hinanden med en mindre festsal, hvilket passer os meget godt da vi var lidt nervøse for om den anden blev for stor, og så er der flere dobbeltværelser.... Det nye sommerhus åbner først i uge 26 i år så det står ingen steder endnu og er derfor ikke booket... så gæt hvem der nu har pre-booket det d. 28/5-2011?? Det har vi :thumbsupsmileyanim:

Hold da op, hvor har der været meget rod med den dato nu, men jeg er egentlig glad for at vi kan beholde d. 28/5 som var planen... og når det nye hus så er åbnet skl vi over og se det :cheerleader3:

Det var dagens historie - jeg skal prøve at holde mig fra at skifte feststed og dato mere hehe. (men vi står stadig nr. 2 på ventelisten til det andet bare lige indtil vi har set dem begge)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Felixia,

Hold da - sikke der sker ting og sager her hos dig! :blush:

Det er da bare et helt fantastisk sted, I har fundet der! Jeg kan godt forstå I er villige til at skifte dato. Og bare rolig, vi var kun forlovet i 6½ måned, så du skal nok nå det, selvom I skal skifte dato ;) Fordelen ved at I får en maj-dato er, at det (måske) er lidt varmere og helt sikkert grønnere :thumbsupsmileyanim: Hvor på Fyn ligger det?

Det bliver spændende, at følge planlægningen af en fest på sådan et fantastisk sted! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med brylluppet og sikke et fint sted I har fundet til at holde den store dag :blush:

Jeg har altså tyvstjålet din tidsplan - den er bare fantastisk og især når jeg slet ikke ved hvor jeg skal starte :thumbsupsmileyanim:

Tak vi synes også bare stedet ser ud til at være helt perfekt, men jeg glæder mig nu meget til at se det rigtigt og ikke kun på billeder!

Du stjæler bare :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Yeah, det nye feststed ser da om muligt endnu federe ud. Det er ikke altid skidt at tingene ikke bliver som man havde planlagt :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

KH frk R

Tusind tak! Nej det har du ret i nogle gange bliver man positivt overrasket og finder noget der er endnu bedre end man havde planlagt :blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lyder som noget af et roderi med dato og sted, men dejligt at det hele er ved at være på plads. Nogen gange skal man åbenbart en del igennem inden det bedste viser sig til sidst. :blush:

Jeg har sendt en PM med oplysninger på den skrædder, som syede C´s kjolesæt. Det kan jo være han er frisk på sådan en opgave.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer