Felixia

Tema: Den Fortryllede Skov

667 indlæg i dette emne

hej

rigtig god bedring.. det lyder da til den største omgang sygdom oven i hinanden jeg længe har hørt om.... :heart:

de er super fine de vintage lys du har gang i, glæder mig til at se dem du selv laver!

den der mascapone cream du lavede i din super flotte kage? var den helt som i tiramisu? vil du af med ops? det er normalt en super lækker creme og vi havde også tænkt på at komme den i en kage men nogen gange kan den være lidt smattet syntes jeg og det må den jo endelig ikke være i en bryllupskage..

/Beate

Jeg fandt opskriften herinde.. men kan altså ikke helt huske hvor. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idéer til foto

Jeg fandt et par billeder som vi gerne vil efterligne til vores bryllup!

Vi SKAL bare have taget nogle billeder med balloner både fordi det får os til at tænke på frieriet og fordi jeg bare ELSKER balloner... og så så jeg de her billeder så det tænkte jeg at de skulle bruges som inspiration.

post-36041-1272958666.jpg

post-36041-1272958974.jpg

post-36041-1272959071.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Idéer til gommen

Min kære kommende mand og jeg er heldigvis meget enige i hvordan han skal se ud på dagen!

Han går tit i pænt tøj så vi vil gerne have det til at være anderledes end det han normalt har på og så fandt vi det her:

post-36041-1272959549.jpg

post-36041-1272959542.jpg

post-36041-1272959555.jpg

Jeg synes bare det er SÅ fedt og tror han bliver møglækker :heart: men nu må vi se han har ikke været ude og prøve det endnu og det kan jo være at det ikke sidder godt på ham (lad os håbe det gør)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Udsmykning af feststedet

Eller idéer dertil

Vi er stadig helt forelskede i idéen om et "fortryllet skov" tema så jeg har fundet lidt flere inspirations billeder...

Men hvor får man fat i sådan nogle grene? De skal jo være rimelig stærke så de kan bære alle de lys vi vil hænge på dem og helst lidt krogede.. jeg tænkte lidt på nogle troldegrene, men de er godt nok dyre :heart:

Der skulle vel ikke være en herinde som tilfældigvis har en troldhassel i haven som trænger til at blive beskåret lidt?

Eller en magnoliebusk eller træ? så må i meget gerne sende en PM!

Nå men den nye ide er altså at jeg gerne vil have lidt blomster i "trækronerne" så det bliver mere forårs agtigt og eventyrligt.

post-36041-1272960659.jpg

Redigeret af Felixia
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Og så har vi overvejet at udsmykke kirken sådan her, men jeg ved ikke om det bliver for irriterende for folk fordi man ikke kan se ordenligt når vi går ind og ud?!?! Hvad tror i?

post-36041-1272960844.jpg

Vi har også overvejet noget ala det her i indgangen:

post-36041-1272960894.jpg

Redigeret af Felixia
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej Felixia (sikke et flot navn)!

Har lige fundet din planlægning, og :) til dig for alle de flotte sager!! Og kagen! MUMS, siger jeg bare.

Tyvstjæler lige din idé med ballonerne! Rigtig fin og sød ting.

Hejsa..

Tak for de søde ord :fløjt:

Du stjæler bare - det er det fantastiske ved dette forum :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh, du har bare så mange gode idéer! Selvfølgelig skal I da have taget billeder med balloner. Det er jo helt oplagt når man tænker på frieriet. Og så ser det vildt godt ud på de billeder du har lagt ind!

Jeg er også helt vild med billederne af grenene. Især som pynt inde i kirken. Det giver bare den smukkeste effekt! Selvfølgelig er der en risiko for at det bliver sværere at se brude-parret, men jeg synes nu aldrig man kan så meget i forvejen (jeg er heller ikke særlig høj :) ) Jeg ville i hvert fald ikke tøve med at bruge den som pynt :heart: Vi har desværre ingen have, så jeg kan ikke hjælpe dig med grene :fløjt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej søde!

Hvor er det lang tid siden, jeg har været inde i din planlægningstråd, men jeg bliver nødt til at sige at din inspiration til lysestager er super sød. :heart:

Hvordan går det med foden/anklen? Er smerterne ved at aftage? Hvornår skal du til tjek? Ja ja lidt fagnørd er man vel... :fløjt:

Hej :)

Det går desværre ikke så godt :) Der gik betændelse og stafylokokker i det og de piller jeg fik mod det kunne jeg ikke tåle og udover det har betændelsen vandret rundt i kroppen og sat sig i mit spiserør, hvor jeg nu er den stolte ejer af begyndende mavesår og til slut fik jeg lige en ordentlig omgang influenza oveni - så genoptræning har der ikke været så meget af endnu desværre.

Jeg skal ikke til tjek, hvilket jeg synes er lidt underligt. Jeg fik bare en folder med genoptræningsøvelser og så "hej hej".. og i den folder står der at jeg kun må lave de øvelser jeg har fået vist af en fys. så jeg må faktisk ikke lave nogen af dem ;) Er det normalt?

Ej altså, du har da været helt vildt uheldig. Er stafylokokkerne kommet ud af kroppen??? Jeg er meget uforstående overfor at du ikke skulle komme til et tjek på ambulatoriet, for at se om alt er i orden.... Skal du senere have fjernet nogle af skruerne/pladerne??? For så kan jeg bedre forstå det. Genoptræning skal du da have, men det kan godt være pga infektionen at de venter, men jeg ville da lige forhøre mig, hvis jeg var dig.

Jeg elsker dine oppyntningsmuligheder. Jeg er selv på jagt efter nogle "træer", så jeg skal nok lade dig høre, hvad jeg finder. De hvide grene, du viser et billede af i kirken, kan du få i IKEA.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej søde!

Hvor er det lang tid siden, jeg har været inde i din planlægningstråd, men jeg bliver nødt til at sige at din inspiration til lysestager er super sød. :loveflag:

Hvordan går det med foden/anklen? Er smerterne ved at aftage? Hvornår skal du til tjek? Ja ja lidt fagnørd er man vel... :loveflag:

Hej :iloveyou:

Det går desværre ikke så godt :iloveyou: Der gik betændelse og stafylokokker i det og de piller jeg fik mod det kunne jeg ikke tåle og udover det har betændelsen vandret rundt i kroppen og sat sig i mit spiserør, hvor jeg nu er den stolte ejer af begyndende mavesår og til slut fik jeg lige en ordentlig omgang influenza oveni - så genoptræning har der ikke været så meget af endnu desværre.

Jeg skal ikke til tjek, hvilket jeg synes er lidt underligt. Jeg fik bare en folder med genoptræningsøvelser og så "hej hej".. og i den folder står der at jeg kun må lave de øvelser jeg har fået vist af en fys. så jeg må faktisk ikke lave nogen af dem ;) Er det normalt?

Ej altså, du har da været helt vildt uheldig. Er stafylokokkerne kommet ud af kroppen??? Jeg er meget uforstående overfor at du ikke skulle komme til et tjek på ambulatoriet, for at se om alt er i orden.... Skal du senere have fjernet nogle af skruerne/pladerne??? For så kan jeg bedre forstå det. Genoptræning skal du da have, men det kan godt være pga infektionen at de venter, men jeg ville da lige forhøre mig, hvis jeg var dig.

Jeg elsker dine oppyntningsmuligheder. Jeg er selv på jagt efter nogle "træer", så jeg skal nok lade dig høre, hvad jeg finder. De hvide grene, du viser et billede af i kirken, kan du få i IKEA.

Nu er jeg kommet igang med noget genoptræning med en fys 3 gange om ugen gennem kommunen! Men nej jeg skal slet ikke tilbage på hospitalet til nogen form for tjek... snes det er SÅ underligt. De sagde at skruerne og pladen skal blive derinde, de skal kun ud hvis de begynder at irritere og så er det ikke sikkert at de fjerner allesammen så det skal nok blive sjovt næste gang jeg skal ud at flyve :cheerleader3:

Jeg blev nødt til at stoppe med at tage pillerne mod stafylokokker for jeg kunne simpelthen ikke tåle dem... men min læge mener ikke der er betændelse derinde længere så jeg håber han har ret.

Ja du må endelig sige til hvis du får nogle gode ideer til de træer der.. og jeg skal nok også smide en besked til dig hvis jeg finder en super løsning. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre at du har det bedre.... Og spændende inspirationsbilleder til oppyntning... Det skal nok blive godt... :cheerleader3:

Ja jeg er også bare så glad for at det endelig begynder at gå frem ad igen :loveflag: Jeg skulle jo gerne lære at gå ordenligt igen så jeg kan se fin ud i kirken :iloveyou:

Tak, vi tror også på at det nok skal blive godt med den oppyntning.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nye overvejelser - ny dato??

Puha jeg synes der sker en masse i mit hovede for tiden! Vi har fundet et nyt feststed som bare lever fuldstændig op til alt hvad vi går og drømmer om.

Det er et KÆMPE stort luksus sommerhus med plads til 38 overnattende (i eget værelse) samt 4 stuer (hvor en af dem temmelig sikkert ville blive en ungdoms overnatnings-stue), pool, spa, MANGE forskellige udendørs aktiviteter samt en festsal med plads til 120 personer.

Det er simpelthen bare drømmen :) men men men... det er allerede booket i hele maj 2011 så vi vil skulle rykke vores bryllup frem til 9/4-2011 i stedet for 28/5-2011... det passer faktisk Emil rigtig godt, da han er meget dårlig til varme og der temmelig sikkert er køligere i start april end i slut maj.

Jeg fik bare pludselig helt stress over at der så var under 1 år tilbage til den store dag. Jeg ved ikke hvorfor, jeg tror bare jeg har tænkt at så længe der var over 1 år til kunne vi bare sidde og nusse med tingene og nu føler jeg pludselig at jeg er bagude (selvom jeg egentlig godt ved jeg ikke er).

Vi har skrevet til præsten i går og hørt om vi kan rykke vielsen til den nye dato og så må vi se hvad der sker... jeg håber så meget at vi kan holde brylluppet der.

Det fede er også at vi får huset i en hel uge, hvilket vil sige at vi bliver der i spa og luksus og holder "bryllups-rejse" for den rigtige rejse til Japan er stadig først i sep-okt. Vores forældre og aller bedste venner får så mulighed for at blive et par dage ekstra med os og så vil vi også være alene :blush: man er vel nygift :)

Ulempen er at det bliver ca. 10.000kr. dyrere end planlagt også fordi vi skal til Fyn, men så slipper vi selvfølgelig for at betale for en forlænget weekend til Rom som vi ellers havde tænkt på som mini bryllupsrejse.

Nu må vi se hvad der sker!

I får lige nogle billeder af skønheden :)

post-36041-1273434832.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke et fedt sted! Det kan jeg helt sikkert godt forstå, at I er blevet fristede af. Hvis ellers præsten og kirken er ledige, synes jeg da helt klart, at I skal springe ud i det! Og som du selv er inde på, så er de ekstra 10.000 hurtigt tjent ind på det i sparer på en Rom tur. - Og tosomhed et hyggeligt sted kan være mindst lige så godt, synes jeg.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er fuldstændig solgt!!! :) Hvo er det bare et super smukt sted i har fundet - det er jo lige før man genovervejer eget feststed ;) Jeg synes bestemt ikke du skal lade dig skræmme af tiden, hvis dét er stedet, så skal i nok få planlagt efter den nye dato. Ih hvor er jeg spændt på at høre mere om de nye planer - og meget gerne flere billeder af drømme location :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke et fedt sted! Det kan jeg helt sikkert godt forstå, at I er blevet fristede af. Hvis ellers præsten og kirken er ledige, synes jeg da helt klart, at I skal springe ud i det! Og som du selv er inde på, så er de ekstra 10.000 hurtigt tjent ind på det i sparer på en Rom tur. - Og tosomhed et hyggeligt sted kan være mindst lige så godt, synes jeg.

Jeg bliver også mere og mere sikker på at det bare er det det skal være! Jeg tror også vi vil nyde det så meget at vi bare kan blive der efter brylluppet og slappe fuldstændig af med hinanden :)

Hold fast, hvor ser det lækkert ud!! :blush::)

Jeg kan godt forstå, at I overvejer at rykke brylluppet på grund af stedet. Det er jo helt ideelt. Glæder mig til at følge med i det :biggrin:

SPÆNDENDE...

Ja vi så bare lige de første billeder og så kiggede vi på hinanden og sagde "der var den" :)

Jeg er fuldstændig solgt!!! :) Hvo er det bare et super smukt sted i har fundet - det er jo lige før man genovervejer eget feststed ;) Jeg synes bestemt ikke du skal lade dig skræmme af tiden, hvis dét er stedet, så skal i nok få planlagt efter den nye dato. Ih hvor er jeg spændt på at høre mere om de nye planer - og meget gerne flere billeder af drømme location :)

Tusind tak for de søde ord... Ja vi skal nok nå det selvom brylluppet bliver rykket lidt frem det var bare lige sådan lidt wow nu er der under et år :)

WAUW hvor smukt... gider du ikke sende et link til det??? het kunne jo være at det var noget man skulle kigge på :-D

Jeg har svaret på din pm :)

Hold da op et fantastisk sted.... Hvad skal I give for en uges leje af det? Selvom i fremskynder brylluppet 1½ måned er der stadig god tid til :)

Vi skal give omkring 22.000kr (plus 10.000kr. i depositum) uden vand og el og i den billigste del af sæsonnen, men det er 2010-priser, de kunne ikke sige præcis hvad prisen bliver i 2011.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer