my75

Bryllup ?

90 indlæg i dette emne

Kære medlemmer

Nu er det blevet min tur til at oprette en bryllupstråd. Jeg har taget tilløb nogle gange de sidste uger, men i aften skal det være.......- med eller uden tastefejl -HAHA-

Lidt om os:

Min kæreste og jeg har kendt hinanden siden 1993 hvor jeg scorede ham til en gymnasiefest. Poul Kjøller spillede, humøret var højt og så stod han lige der og så så cool ud, at jeg var nød til at byde ham op. Den ene dans blev til to og tre og......... :) Musikken og promillen havde været høj og jeg blev helt rundt på gulvet, da han ringede næste dag.

Det er nu snart 16 år siden og vi har nydt at være kærester, har fået uddannelse, job, hus og to børn og så var det, jeg pludselig fik lyst til, at vi blev mand og kone.

Jeg gik og ulmede med tanken om ægteskab/friere nogle måneder og besluttede, at jeg hellere måtte fri hvis jeg ville giftes.

Som sagt så gjort. Jeg friede til kæresten i april, da vi var med børnene i Disneyland Paris. Lige der, på dækket af hjuldamperen Molly Brown, og han blev skam helt overrasket og sagde til min store glæde JA. :)

Nu er vi så ved at planlægge bryllup. Jeg håber, at i medlemmer, har lyst til at kigge med og komme med gode ideer, så vi får den bedst mulige bryllupsdag.

Min kæreste er også medlem herinde og går under navnet: Staermose. -Måske nogle har set hans monogramforslag eller design til Pilgrims STD, invitationer mv. Han er iøvrigt også med på vore lille tråd, så bliv ikke forvirret hvis han svarer.

De kærligste Hilsner

My75

Oversigt:

Kjole

Ringe

Mad

Blomster

Invitationer

Fotograf

Redigeret af my75
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er det bare skøøøøøønt du har fået lavet en tråd!!!! Den var længe ventet...... :):)-HAHA-

Hmmmm..... Tager jeg meget fejl, at Britta, dig og mig har været på efterskole sammen?????

Glæder mig til at følge din videre planlægning!

Mange knus

0

Del dette indlæg

Øv, nåede ikke at være den første til at ønske jer velkommen ;) Men uh, endelig!!! Glæder mig til at følge dig/jer her også :)

Velkommen, søde ven!

Hi ven

Ja, nu er jeg også igang. - Godt du har skubbet lidt til mig og kæresten :)

Jeg syntes, det er helt spændende og glæder mig til at få samlet alle de lapper som ligger rundt omkring i huset og tankerne i hovedet.

Knus

0

Del dette indlæg

Hvor er det bare skøøøøøønt du har fået lavet en tråd!!!! Den var længe ventet...... :):)-HAHA-

Hmmmm..... Tager jeg meget fejl, at Britta, dig og mig har været på efterskole sammen?????

Glæder mig til at følge din videre planlægning!

Mange knus

Tusind tak for de søde ord.

-Og jo, det er skam rigtigt, at vi har gået på efterskole sammen. Britta har sagt, at du var herinde et sted, med jeg kunne ikke huske under hvilket navn. Tillykke med dit forstående bryllup, jeg glæder mig til at kigge i din tråd også.

Knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej alle

Tusind tak for alle de søde velkomster til bryllupstråden. :balloons::cheerleader3: :cheerleader3:

Jeg føler mig meget velkommen og håber vi kan ligge noget herinde som kan inspirere andre.

Jeg har været fraværende i et par dage, da min pc er blevet smittet med en grim virus og nu skal laves Æv Æv.

Det betyder dels, at jeg har måtte flytte ned i kælderen til den gamle stationære pc, dels at jeg i frustration over virus har rodet gevaldigt rundt i password og nu ikke kan komme ind på BK med mit brugernavn.

- Igen Æv

Jeg har kontaktet administrator og håber, at jeg i løbet af en dag eller to igen kan logge på med mit eget navn i stedet for at snige mig til at låne kærestens.

- Så derfor skriver jeg, selv om det er stærmoses logo.

Det jeg egentlig ville fortælle er, at jeg om 1 time skal ned i Lilly og prøve kjoler :carrot: :carrot:

De har 40 % på 2009 kollektionen og jeg syntes umiddelbart der er 2-3 kjoler som kunne være noget for mig. Jeg er dog noget splittet, for jeg har også booked tid til Lillys lagerudsalg i Vejle og der er kjoler til kun 1000 kr.

Jeg er altså lidt nerøs for, at jeg i dag finder en som MÅSKE er kjolen og så tager til Vejle og finder en anden jeg bare MÅ eje.

Kæresten siger, at jeg skal tage det roligt og at begge steder har billige kjoler. - Så længe det er kjoler til den pris er der bestemt plads til et fejlkøb.

Jeg ved, han nok har ret og prøver ikke at lade splittelsen gå ud og dagens begivenhed men....

Alt dette udsalg går lige i blodet på mig. Jeg elsker at shoppe og shoppe til halv pris øger bestemt fornøjelsen for mig :cheerleader3:

For at jeg ikke skal fremstå helt kuldret, vil jeg lige nævne, at vi har besluttet at få håndlavet vores vielsesringe ved guldsmed i Odense og at dette bliver så dyrt, at jeg helst skal finde en kjole til ca. 5000 kr.

Hvis jeg skal have en kjole til den pris bliver det højst sansynligt på udsalg eller brugt, og da udsalget er nu, håber jeg meget på, at have en kjole i løbet af den næste måned.

Glæder mig til kjoleprøvning :cheerleader3:

Venligst My 75

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er det blevet tid til at fortælle om dagens kjoleprøvning hos Lilly.

Jeg havde min mor og søster med og fik prøvet 4 kjoler. - Var der i næsten halvanden time og fik utrolig god behandling. Det var en dejlig oplevelse :balloons:

Lidt om kjolerne:

Nr. 1 var vældig fin og meget meget pæn og for mig, lidt for pæn og måske lidt for kedelig. Den havde bare ikke x-faktor

Nr. 2 havde jeg glædet mig meget til at prøve, da jeg har set den på anden brud før. Desværre havde de den ikke i 36 som er min størrelse og jeg er her i størrelse 40. Damen sagde at kjolen selvfølgelig kan ligges ind, men at hun ikke kan garentere for resultatet, da kjolen skal to numre ned. Nr. 2 blev det altså ikke.

Nr. 3 var også meget fin og helt klart min søsters farvorit, hun blev helt rørt og det var nok fordi det var mere min søsters smag end min.

Til sidst nr. 4, som egentlig var både den første og sidste jeg prøvede. Første gang uden slør og sidste gang med.

Denne kjole er jeg meget vild med. -Syntes den kombinerer meget af det jeg gerne vil have: tætsiddende top, stropløs, stort skørt, ikke noget slæb, feminin uden at være dækket af perler, kort sagt rigtig meget mig!

Det sjove var, at første gang jeg prøvede den syntes jeg, den var skøn og det var det, men så anden gang virkede den allerede som om, det var MIN kjole jeg fik på igen.. giver det mening?

Der er startet udsalg og jeg kan derfor kun reservere kjolen til i morgen...... Syntes det er lidt kort tid til så stor en beslutning. Er meget lun på kjolen men...

Hvad siger I, kære brude?

Klik for større version.

-My75

th_042.jpg th_045.jpg th_046.jpg th_041.jpg th_048.jpg th_051.jpg

0

Del dette indlæg

Hvor har du altså en smuk skikkelse!

Jeg vil give dig helt ret i dine udvælgelseskriterier (også selvom jeg synes, nr. 1 sidder så flot over brystet), men nr. 4 er klart den, der fremhæver din figur bedst og som har noget ekstra over sig med det puffede skørt. Jeg kan rigtig godt lide draperingerne i overdelen, som ender nærmest i et bånd - smukt! Og toppen går - modsat de andre - ned over hoften; det kan jeg jo rigtig godt lide.

Den er meget enkel, og det kan du evt. "dresse op" med slør og tilbehør. Er vild med dit ansigtsudtryk, og dine egne ord om, at det var som om at få sin egen kjole på igen... det lyder i mine ører meget sigende!

Men du véd, jeg også forstår, at det alligevel kan være en stor beslutning; sammenligner du den med den anden, du prøvede første sted? Er der noget, du savner ved kjolen, eller er det fordi du er nysgerrig på din næste prøvning?

Kan kun slutte den omgang af med at sige, du virkelig ligner en brud i den... :balloons:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer