my75

Bryllup ?

90 indlæg i dette emne

Hej piger

Nu er det afgjort: Jeg er den lykkelige ejer af 1. stk Lilly brudekjole :balloons::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::shooter:

Tak for jeres hjælp!

Jeg var meget lun på kjolen i går, og det har været super godt at have billederne af mig i kjolen. Jeg har kigget på billederne ca. en gang i timen siden prøvningen i går...

Jeg har aldrig tænkt, at der kun var EN kjole for mig og ved at selv om der er mange fantastiske kjoler, så er denne nok den, jeg ville komme tilbage til hvis jeg ledte vidre.

Det der har været lidt svært, at tage beslutningen på så kort tid, havde jeg kunne lægge kjolen til side en uge eller to, mens jeg lige prøvede et par andre steder ville det have været god for mig. -Sådan var det bare ikke og fair nok, når det er udsalg og der er 40% rabat, kan butikken selvfølgelig ikke holde kjoler tilbage i flere uger.

Jeg er rigtig glad for mit valg og er nu på udkig efter nogle brugte skørter. De nye koster 1527 kr og det syntes jeg er alt for dyrt. Har bestemt ikke noget imod brugte, så håber jeg kan spare lidt :)

Sidst skal lige nævnes, at jeg nu er logget på med eget login. Så nu er det nemmere at kende mig igen

Knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg synes, du har truffet det helt rigtige kjolevalg og tvivler på, du vil føle, der er nogle, der kan overgå den smukke kjole :cheerleader3:

STD-kortene er bare så fine (- og vi er super glade for at eje et stk :balloons: )

Tak, jeg har også en rigtig god mavefornemmelse. :cheerleader3:

Glæder mig vildt meget til at finde sko der passer til den.....måske de skal være i creme, sorte, brune, blå eller......

0

Del dette indlæg

Jeg synes, du har truffet det helt rigtige kjolevalg og tvivler på, du vil føle, der er nogle, der kan overgå den smukke kjole :)

STD-kortene er bare så fine (- og vi er super glade for at eje et stk :) )

Tak, jeg har også en rigtig god mavefornemmelse. :)

Glæder mig vildt meget til at finde sko der passer til den.....måske de skal være i creme, sorte, brune, blå eller......

Ja, til din kjole tænker jeg egentlig (ud fra hvad man kan se på billeder) at du kan bruge alle farver sko. Nogle af mine kollegaer gispede næsten højlydt, da jeg for en måneds tid siden kom til at ytre, jeg kunne finde på at købe sorte sko - det mente de absolut ikke, man kunne! Men det synes jeg altså fint man kan - traditioner kan være svære at få manet i jorden! ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Så har vi sørme fået købt vores vielsesringe :) :) :cheerleader3:

Vi har flere gange været inde ved en guldsmed i Odense og kigget på ringe. Min kæreste fandt hurtigt dem han kunne lide, mens jeg har skulle kigge forbi guldsmeden på egen hånd nogle gange.

Jeg har normalt ikke ringe på og når jeg nu skal have en på rasten af mit liv er det bare vigtigt, at det er den helt rigtigt. -og efter nogle flere besøg ved guldsmed, have ringen med ud i gråvejr og talt om ældning og slitage var jeg sikker på, at det også er ringen for mig.

Vi var så inde i går og var så heldige, at de havde 20% rabat på vielsesringe :)

- Fantastisk så meget vi har kunne spare og syntes selv, at vi kommer til at slippe en rimelig pris for håndlavede ringe.

De regner iøvrigt med, at ringene er færdige til Januar :)

Venligst

My75

Det er ikke et super billede, men giver en ide om hvad vi har købt

DSC00087.jpg

0

Del dette indlæg

Tillykke med bestilling af ringe, hvor er det dejligt, at I fandt nogen, I begge kan lide!

De ser rigtig fine ud, måske lidt rustikke...? I hvert fald synes jeg, at de er flotte!

Tak.

De er meget rustikke, og på billedet ser de nok også mere rustikke ud end i virkligheden. Jeg prøver senere, at ligge et billede ind med ringen på min hånd. -Heller ikke super billede, men her virker de lidt mere runde og feminine.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med jeres ringe; jeg véd, hvor vigtig den del er for jer. Og sikke en dejlig ting at kunne se frem til i januar. Jeg ka godt lide det rå look, jeg kan fornemme på billedet, tænker det er en ring, der også er spændende at røre ved :)

Tak!

Du har helt ret, det betyder utroligt meget at vi begge føler os tilpas med ringene.

Ved prøvningen gik det op for os, at jeg vil bære min på højre hånd, mens kæresten helt klart var til venstre -lidt pusigt at vi ikke havde talt om det før, men ok, Min højre ringfinger er bare mere skabt til en ring og kæresten mener, det vil forstyrre med en ring på højre hånd pga. arbejde og så er det jo det.

Jeg er sikker på, at vi bliver mindst lige så lykkelige med ringe på hver sin hånd :)

Glæder mig sådan til Januar og har det så godt med, at de er færdige i god tid.

Knus

My75

0

Del dette indlæg

Plus at det er på de hænder ikke normalt bruger når vi holder i hånd, så der vil der ikke opstå i en ny og uvant fornemmelse, ved at metallet støder mod hindanden.

Og husk at bruge dit eget login! ;)

Ja, ja jeg ved det men log in drillede igen og så var det liiiiiige så nemt at låne dit -pus :)

My 75

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med jeres ringe; jeg véd, hvor vigtig den del er for jer. Og sikke en dejlig ting at kunne se frem til i januar. Jeg ka godt lide det rå look, jeg kan fornemme på billedet, tænker det er en ring, der også er spændende at røre ved :)

Tak!

Du har helt ret, det betyder utroligt meget at vi begge føler os tilpas med ringene.

Ved prøvningen gik det op for os, at jeg vil bære min på højre hånd, mens kæresten helt klart var til venstre -lidt pusigt at vi ikke havde talt om det før, men ok, Min højre ringfinger er bare mere skabt til en ring og kæresten mener, det vil forstyrre med en ring på højre hånd pga. arbejde og så er det jo det.

Jeg er sikker på, at vi bliver mindst lige så lykkelige med ringe på hver sin hånd :)

Glæder mig sådan til Januar og har det så godt med, at de er færdige i god tid.

Knus

My75

Hvor sjovt! Jeg har min ring på højre hånd også og Jesper sin på venstre! Jespers sad simpelthen så dårligt på højre, og for mig føltes den helt forkert på venstre... Vi blev også enige om, at det betød nada hvor ringene sad...

0

Del dette indlæg

Rigtig flotte ringe i har købt, vi skal også have nogle ringe der er lidt grove i overfladen, men det er svært.

Tak

Vi var fra starten enige om, at vores ringe gerne måtte være lidt anderledes.

Den runde smalde guldring, som er flot på andre, viil bare ikke rigtig passe til os og vi gik derfor på udkig efter andre.

Min kæreste har en forholdsvis stor hånd og det var desuden vigtigt for ham, at få en ring der ikke virkede for feminin til ham.

Som sagt så gjort. Vi har være i en del butikker og blev overrasket over forskellen i indflydelse på ændringer i ringe.

Nogle steder var ringen fuldstøndig som i vinduet, mens der andre steder var muligt at få ændringer som sten, flere ringe smeltet sammen, ændring i overflade mv.

Vi valgte som sagt at få lavet ringene fra bunden. Dette skyldes dels, at vi fandt vores smukke ringe, men også at ringene(fra andre butikker) med alle de ændringer vi ville have lavet, ville blive næsten lige så dyre som håndlavet fra bunden.

Har i været inde og talt med forskellige guldsmede om evt ændring i overflader? Tror ikke overfladeændring alene er så dyrt.

Venligst

My75

0

Del dette indlæg

Lillylagersalg

Som jeg har skrevet flere steder var jeg i mandags til lagersalg i Vejle og får nu lagt billeder ind . Da jeg jo har købt kjolen i forvejen, skulle jeg bare lige finde lidt ekstra til mig samt selvskabskjole til min mor.

Vi fandt super smuk mørkelilla kjole til min mor, som bare sad perfekt(desværre er hun genert så jeg har ikke billeder af hende)

Til min datter købte jeg denne brudepigekjole til kun 195- :17: -syntes selv det er et fund for pengene.

En lille taske og sjal var jeg simpelthen også liiiiiiiiige nød til at have med.

Jeg syntes vi havde en rigtig hyggelig tur og fik også en god behandling. Jeg kunne dog godt mærke, at der var kvalitetsforskel på salg i Lilly i Odense og så lagersalg.

Jeg var til lagersalg mere overladt til sig selv og det der med kjoler i andre størrelser mv havde de knapt så meget styr på, men ok, til den pris har jeg ikke noget imod at hjælpe min mor ud og ind i kjolerne. :cheerleader3:

ps. klik på billederne for større image

th_DSC09157.jpg th_DSC09158.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer