my75

Bryllup ?

90 indlæg i dette emne

Annonce ♥

1. prøvning af kunstige øjenvipper

I dag, sidste dag af ferien skulle de prøves, de der kunstige øjenvipper jeg spontant købte i matas i går. Min erfaring er, trods mine 33 år lig 0, men var blevet så inspireret af Pilgrims vipper, at jeg også ville prøve. Som sagt så gjort.

Her er først lige "Førbilledet" -puha svært, at vise billede af mig uden makeup- jeg har ALTID makeup på :cheerleader3:

th_NC-Bryllup-09-2009-021.jpg

Så gik jeg ellers igang. Efter 3. forsøg var der lim allevegne. Den ene vippe sad ok, mens den anden ligesom ikke rigtig ville som jeg. Nå pyt, her er resultatet med lukkede øjne. Bemærk den noget ulige streg:

th_NC-Bryllup-09-2009-024.jpg

-Og her med åbne øjne. Jeg syntes selv det ser lidt beder ud her.

th_NC-Bryllup-09-2009-025.jpg

Jeg tænkte at lidt make up måske ville kunne skjule de værste fejl og gik i gang med faver og streg. Det var faktisk helt sjovt og her kommer resultatet så af det:

th_NC-Bryllup-09-2009-028.jpgth_NC-Bryllup-09-2009-033.jpg

Jeg er selv rimelig tilfreds med første forsøg og skal da bestemt prøve de kunstige vipper nogle flere gange.

Måske bliver jeg så god at jeg kan vise mig offentligt med dem på. :carrot:

-Får også lyst til at eksperimentere noget mere: prøve at klippe vipperne, købe ny øjenskygge, måske smokyeyes mv :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Wauw, det ser vild godt ud! Jeg synes også, det var svært at "styre" limen, men prøvede så at lime på de kunstige vipper istedet for på mit øjenlåg - det hjalp! Og så véd jeg ikke, om jeg fik fortalt, hvor vigtigt det er at have pincet til hjælp? Så kan man komme til at skubbe på plads, klemme sammen osv. Hvis ikke du har brugt pincet, er jeg virkelig dybt imponeret!

Jeg har kun prøvet med halve vipper (dvs. bruger egentlig kun en vippe), da jeg læste det ikke irriterede så meget, og nok også er nemmere at bruge, men det må du jo se, hvad du synes bedst om, når du skal lege videre med det :cheerleader3: Men lækker - det er du sgu!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg har også købt kunstige, men har ikke kunne tage mig sammen til at prøve dem... Mest fordi jeg er bange for at de gør ondt at tage af igen pga. limen, gør de det???

Men du ser ser skide godt ud... Sikke nogle øjne du har... Og du kan sagtens bærer, ikke at bærer makeup...køn det er du.

0

Del dette indlæg

Wauw! Du ser da super godt ud! Er det ikke svært med vipperne? Har en idé om at de klister alle steder... Især dér, hvor de ikke skal klistre... Men det er måske bare min finmotorik, der ikke magter opgaven? :cheerleader3:

Tak. :cheerleader3:

Der var meget lim, mange sære steder efter mine forsøg og tredie gange puttede jeg slet ikke ekstra lim på, for det hele var ligesom klistret nok!

Det værste var faktisk at få vipperne af igen. Min kæreste mente, at han meget nemmere kunne nuppe de små hår hvilket resulterede i at han rev 3 af mine egen øjenvipper med ud :cheerleader3:

-behøves jeg nævne, at jeg selv nuppede det 2. uden ekstre hår.

Venligst

My75

0

Del dette indlæg

Wauw, det ser vild godt ud! Jeg synes også, det var svært at "styre" limen, men prøvede så at lime på de kunstige vipper istedet for på mit øjenlåg - det hjalp! Og så véd jeg ikke, om jeg fik fortalt, hvor vigtigt det er at have pincet til hjælp? Så kan man komme til at skubbe på plads, klemme sammen osv. Hvis ikke du har brugt pincet, er jeg virkelig dybt imponeret!

Jeg har kun prøvet med halve vipper (dvs. bruger egentlig kun en vippe), da jeg læste det ikke irriterede så meget, og nok også er nemmere at bruge, men det må du jo se, hvad du synes bedst om, når du skal lege videre med det :cheerleader3: Men lækker - det er du sgu!

Tak for komplimentet. :cheerleader3:

Ifølge brugsanvisning skulle jeg putte en klat lim på oversiden af venstre hånd og så ligesom "kører" vippen hen over. Jeg prøvede med pincet men først til sidst, hvor det hele var blevet lidt klistret og den drillede mere en hjalp. Jeg tror det bliver nemmere næste gang, hvor jeg lidt mere har styr på processen.

Jeg skal helt klart også prøve det med halve vipper.- Ville faktisk have prøvet det i dag, men var i tvivl om du havde klippet 1 vippe over eller klippet to til.

Det lyder som om du har klippet 1 over og det vil jeg bestemt prøve næste gang :cheerleader3:

Knus My

0

Del dette indlæg

jeg har også købt kunstige, men har ikke kunne tage mig sammen til at prøve dem... Mest fordi jeg er bange for at de gør ondt at tage af igen pga. limen, gør de det???

Men du ser ser skide godt ud... Sikke nogle øjne du har... Og du kan sagtens bærer, ikke at bærer makeup...køn det er du.

Tak, tak, tak....-jeg rødmer helt :cheerleader3:

Jeg kan kun anbefale dig at prøve, det var sørme sjovt,..... på sådan en lidt komisk måde.

Ift. at få dem af så syntes jeg ikke det gør ondt(i hvert fald ikke når du selv gør det og kan mærke om du har dine egne hår med eller ej)

Jeg bruger selv kontaktlinser, og som sagt daglig make up, så er vant til at pille ved øjenen, men vil mere betegne følelsen som klistret frem for smerte.,

Jeg kan kun sige"go girl" :cheerleader3:

Venligst

My75

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ifølge brugsanvisning skulle jeg putte en klat lim på oversiden af venstre hånd og så ligesom "kører" vippen hen over. Jeg prøvede med pincet men først til sidst, hvor det hele var blevet lidt klistret og den drillede mere en hjalp. Jeg tror det bliver nemmere næste gang, hvor jeg lidt mere har styr på processen.

Jeg skal helt klart også prøve det med halve vipper.- Ville faktisk have prøvet det i dag, men var i tvivl om du havde klippet 1 vippe over eller klippet to til.

Det lyder som om du har klippet 1 over og det vil jeg bestemt prøve næste gang :cheerleader3:

Knus My

Det bliver helt sikkert nemmere! Og jep, jeg klippede en over og brugte kun den - husk dog at få hver del på det rigtige øje..!

- og så må du jo sige til kæresten, han skylder dig tre vipper. Hvad kan man mon få for det... tænke... tænke... måske tre par sko?

0

Del dette indlæg

Hej My...

Spændende at læse din bryllupsplanlægning. :-)

Da vi skal giftes samme dag, vil jeg nu fremover følge lidt med i hvor langt du/I er i planlægningen, og måske få nogle gode fif.

Vi var på kærestetur i Odense først på ugen og kiggede også i vinduer efter ringe, men synes de så så dyre ud. Især de håndlavede. :-(

Vi har nu fundet en hjemmeside, hvor vi kan få nogle fine ringe til vores budget.

Knus

P.s. du ser brandgodt ud både med og uden vipper/makeup. Hvem der bare kunne være med der. :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Knus My

Det bliver helt sikkert nemmere! Og jep, jeg klippede en over og brugte kun den - husk dog at få hver del på det rigtige øje..!

- og så må du jo sige til kæresten, han skylder dig tre vipper. Hvad kan man mon få for det... tænke... tænke... måske tre par sko?

Skal nok huske det med vipperne og jo måske kunne de mistede vipper byttes til noget.......... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej My...

Da vi skal giftes samme dag, vil jeg nu fremover følge lidt med i hvor langt du/I er i planlægningen, og måske få nogle gode fif.

Vi var på kærestetur i Odense først på ugen og kiggede også i vinduer efter ringe, men synes de så så dyre ud. Især de håndlavede. :-(

Vi har nu fundet en hjemmeside, hvor vi kan få nogle fine ringe til vores budget.

Knus

P.s. du ser brandgodt ud både med og uden vipper/makeup. Hvem der bare kunne være med der. :-)

Hi

Det glæder mig at du syntes vores tråd er spændende. Jeg syntes selv vi mangler, at fortælle om en masse, men det skal nok komme.

Jeg syntes også det er helt sjovt at vi skal giftes samme dag :cheerleader3: Har du en planlægningstråd? Tror der er mange som bla. vil være interesseret i fif om hjemmeside med ringe til rimelige penge.

Venligst

My

0

Del dette indlæg

Ai jeg syntes de vipper ser rigtig godt ud ... Jeg har også overvejet at få øvet mig lidt inden dagen, men ved endnu ikke hvordan og hvorledes med makeup :cheerleader3:

Hej

Jeg skal helt sikkert prøve flere forskellige farver make up. :cheerleader3:

Jeg overvejer, at holde øje med de der gratis makeup-lægninger i større butikker som Matas eller Magasin. -Tænker at de vil kunne vise noget helt anderledes end det jeg har prøvet de sidste 5 år og ofte er make up lægningen vist kombineret med produkttilbud.

Har du eller andre erfaring med dette?

Venligst

My75

0

Del dette indlæg

Super lækker pige både med og uden make-up. De der vipper giver virkelig fylde.... Er det nogle specielle du har købt? Overvejer selv om man skal kaste sig ud i det...

Tak

Jeg er som sagt helt grøn på dette område og gik bare ind i en stor Matas. Jeg tror de havde ca. 10 slags at vælge imellem og jeg nuppede de billigste til en 50ér. Her var der 4 typer at vælge imellem og jeg tog en medium fylde.

Tror de dyre måske giver et mere naturligt look, men til de første prøver er de billigste helt fine for mig.

Venligst My

0

Del dette indlæg

Super lækker pige både med og uden make-up. De der vipper giver virkelig fylde.... Er det nogle specielle du har købt? Overvejer selv om man skal kaste sig ud i det...

Tak

Jeg er som sagt helt grøn på dette område og gik bare ind i en stor Matas. Jeg tror de havde ca. 10 slags at vælge imellem og jeg nuppede de billigste til en 50ér. Her var der 4 typer at vælge imellem og jeg tog en medium fylde.

Tror de dyre måske giver et mere naturligt look, men til de første prøver er de billigste helt fine for mig.

Venligst My

Takker, det skal helt sikkert prøves.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej My...

Knus

Hi

Det glæder mig at du syntes vores tråd er spændende. Jeg syntes selv vi mangler, at fortælle om en masse, men det skal nok komme.

Jeg syntes også det er helt sjovt at vi skal giftes samme dag :cheerleader3: Har du en planlægningstråd? Tror der er mange som bla. vil være interesseret i fif om hjemmeside med ringe til rimelige penge.

Venligst

My

Jeg har ingen planlægning.... endnu. Men det er også kun fordi vores bryllup er hemmeligt lidt endnu. Vi vil gerne tage r.... på familie og venner, og det er jo ikke så nemt hvis nogen skulle opdage min planlægning herinde. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Så er det blevet tid til at fortælle om dagens kjoleprøvning hos Lilly.

Jeg havde min mor og søster med og fik prøvet 4 kjoler. - Var der i næsten halvanden time og fik utrolig god behandling. Det var en dejlig oplevelse :thumbsupsmileyanim:

Lidt om kjolerne:

Nr. 1 var vældig fin og meget meget pæn og for mig, lidt for pæn og måske lidt for kedelig. Den havde bare ikke x-faktor

Nr. 2 havde jeg glædet mig meget til at prøve, da jeg har set den på anden brud før. Desværre havde de den ikke i 36 som er min størrelse og jeg er her i størrelse 40. Damen sagde at kjolen selvfølgelig kan ligges ind, men at hun ikke kan garentere for resultatet, da kjolen skal to numre ned. Nr. 2 blev det altså ikke.

Nr. 3 var også meget fin og helt klart min søsters farvorit, hun blev helt rørt og det var nok fordi det var mere min søsters smag end min.

Til sidst nr. 4, som egentlig var både den første og sidste jeg prøvede. Første gang uden slør og sidste gang med.

Denne kjole er jeg meget vild med. -Syntes den kombinerer meget af det jeg gerne vil have: tætsiddende top, stropløs, stort skørt, ikke noget slæb, feminin uden at være dækket af perler, kort sagt rigtig meget mig!

Det sjove var, at første gang jeg prøvede den syntes jeg, den var skøn og det var det, men så anden gang virkede den allerede som om, det var MIN kjole jeg fik på igen.. giver det mening?

Der er startet udsalg og jeg kan derfor kun reservere kjolen til i morgen...... Syntes det er lidt kort tid til så stor en beslutning. Er meget lun på kjolen men...

Hvad siger I, kære brude?

Klik for større version.

-My75

th_042.jpg th_045.jpg th_046.jpg th_041.jpg th_048.jpg th_051.jpg

Synes helt klart at nr. 4 er den rette til dig. Du stråler!!

0

Del dette indlæg

Hey søde M

Hvad har I gang i for tiden? Synes det er lang tid siden, jeg har "set" noget til dig... Står nu også selv lidt i stampe med planlægningen; der er sååå læænge til! :cheerleader3:

Hi

Ja, jeg har lige været væk ca. 10 dage og har bla. slet ikke fået fortalt, om de to meget fine skørter jeg har købt brugt af Tina. :thumbsupsmileyanim:

De kom sidste fredag og jeg ville have taget foto mm. men så gik den ene dag og så den næste, så fik min søn omgangssyge og så jeg og vupti, så er der lige gået en uge.

Jeg har i dag været i city for at kigge på brudesko og skønt jeg er åben overfor stort set alle farver, var der ikke nogle som jeg faldt for :cheerleader3: -lidt trals, for jeg var lige i humør til skokøb.

Knus My

0

Del dette indlæg

Mmm... man er jo ALTID i humør til skokøb! Men nu må jeg hellere tie, så jeg kan holde mig på god fod med din tilkommende ;)

Godt at høre, I er ovenpå igen - også vi har haft en uge med sygdom, så det stjal noget tid fra elevplaner...

Ja, vi må da lige se billeder af skørterne :thumbsupsmileyanim: Og hvad med teltet, er I kommet videre med det? (ikke for at jage, men bare fordi jeg er nysgerrig)

Knus B

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer