medCH

Maj-bryllup 2010

237 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

12 dage til! Vildt ikke!?

Det lyder spændende med prøvekage! Godt det ikke er mig, for jeg mærkelig nok meget svært ved at styre mig med den slags for tiden og det passer ikke helt så godt med min kjole...

Dejligt at samtalen med præsten gik godt! Hvis ikke man må tude på sin bryllupsdag, så ved jeg ikke hvornår... Min veninde sagde til mig, at man kun skal invitere folk til sit bryllup, som man kan leve med ser en tude konstant en hel dag ;)

0

Del dette indlæg

Du skal nok nå det hele! Sådan nogle ting har det med at flaske sig på magisk vis.

Jeg har også haft en del sommerfugle i dag - det har været specielt at gå at tænke på, hvad vi selv foretager os om en uge på forskellige tidspunkter i løbet af dagen. Nu sidder vi fx hver især og nyder vores bryllupsmiddag om 7 dage!

Glæder mig til at følge med den sidste uge :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Sådan ser 120 nybagte pirogger ud, lige før de ryger ind i fryseren til de 80 som var bagt om formiddagen :)

Jeg bager aaaaaldrig mere pirogger til 100 mennesker :)

De ser vel nok lækre ud, men ved at der er et stort arbejde bag...Hvad for noget fyld har du så I? Nu er der kun 2 dage ti DAGEN :) Hvor er det spændende

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så kommer der lige lidt billedspam af forberedelser der kan krydses af på liste.

Jeg blev færdig med den lille brudepigekjole for et par dage siden, og modellen stillede modstræbende op til et foto :blush:

Meget sød kjole ...går selvfølgelig ud fra der også er bukser under på den store dag for det fuldender da looket ;-) (bare pjat) Hun ser utrolig sød ud.

KH frk R

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer