medCH

Maj-bryllup 2010

237 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Så gik jeg en lille smule i panik angående frisør. Skal jo giftes i en lille landsby syd for Aalborg, hvor mine forældre bor. Har længe prøvet at få en tid hos byens gode frisør, når det passede med besøg hjemme - uden held. Har så været hos én af byens andre frisører i julen - der kommer jeg nok ikke igen! Var ude et kvarter efter jeg kom ind :) Nu har jeg lige talt med den gode frisør og hun er booket på min bryllupsdag - af konfirmanter! Hvad skal de med frisør om lørdagen??? Konfirmationer er vel søndag?

Konfirmationer er faktisk sjældent om søndagen. Det er ofte St. Bededag (fredag) og så x-antal lørdage efter alt efter antallet af konfirmander. St. Bededag er d. 1. maj i år, så det er faktisk ikke helt usandsynligt, at hun har konfirmander den dag... At jeg så synes det er lidt overkill at få sat hår til sin konfirmation, er en anden sag :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Først og fremmest tillykke med (vores) milepæl i dag :):rolleyes:

Det er så vildt at vide, at vi om præcis 4 måneder er i fuld gang med at blive staset ud og op til den største dag i vores liv :(

Hvor er de flotte, de smykker du har købt!!!! Helt vildt flotte, og jeg er generelt ikke så meget til guld. Jeg synes de farvede sten gør dem meget ungdommelige. Jeg kan forstå, at din brudekjole bliver enkel og jeg er sikker på, at de smykker vil passe helt perfekt til!!!

Skønt også at have frisøren på plads, hva?!?! Det hele skal jo helst gå op i en højere enhed!

Jeg håber, at jeres nye valg til toastmaster vil være beæret og takke ja - det skal han :biggrin:

Sko - du har jo også købt hos Terrier Playnet. Hvordan er dine i bredden? Jeg har bestilt i går og kom først bagefter til at tænke på bredde... Da jeg målte min egen fod i forhold til, at der står, at de er 3", så er jeg nu bekymret for, om de er 1,5-2 cm for smalle...?? HUUG

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej, jeg faldt lige over din tråd og opdagede at jeg tidligere har svaret på din frisør-panik tråd. Godt at du kunne bruge anbefalingen. Jeg har også lige bestilt tid hos Anine Brix i dag (sent ude som jeg er...) men heldigvis er d.17.april ikke så overrendt af bryllupper, så det var ikke noget problem.

Jeres menu ser lækker ud, hvad er det for en kok i har fundet? Vi er selv igang med at undersøge hvad man kan få i Aalborg-området af kok eller kogekone, men synes det er svært at finde.

Mvh Bodil.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Det har jeg ikke undersøgt, jeg ku' bare huske billederne, de havde jo sat tanker i gang ;-)

Ja, Bente og jeg har gået i gym.klasse sammen. - Hils mange gange fra Ida :-) Og så har jeg delt lejlighed med Lone lige efter gymnasiet i ca. et halvt år.

Sommetider er Aalborg ikke en ret stor by!

0

Del dette indlæg

Nej Aalborg er nogen gange ret lille! Så har vi måske begge to været til Lones bryllup sidste forår? Det er da lidt sjovt :thumbsupsmileyanim:

Nej, jeg var ikke til det, vores kontakt gled stort set ud, da vi ikke længere boede sammen. - Nu er vi facebook venner, og det samme med Bente :-) Så jeg følger ivrigt med på sidelinjen og glædes over, at Bente lyder vildt beskæftiget med det, som lige er hende!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer