medCH

Maj-bryllup 2010

237 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Min søster har sendt mig en mail. Hun vil gerne synge denne smukke tekst af Tove Ditlevsen for os :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Så tag mit hjerte i dine hænder

men tag det varsomt og tag det blidt

det røde hjerte -nu er det dit.

Det slår så roligt, det slår så dæmpet

for det har elsket og det har lidt

nu er det stille -nu er det dit.

Og det kan såres og det kan segne

og det kan glemme og glemme tit,

men glemmer aldrig, at det er dit.

Det var så stærkt og så stolt, mit hjerte

det sov og drømte i lyst og leg

nu kan det knuses -men kun af dig

Melodien på youtube, vildt rodet optagelse, men lyt til melodien, er den ikke smuk? Melodi

Nu fik jeg pludselig lyst til at fortsætte med forberedelserne :thumbsupsmileyanim:

Den er så smuk den sang, og Anne Linnet gav den faktisk godt på Barndommens Gade pladen

Smuk smuk sang

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Men så til et spørgsmål - hvilket tema og dekorationer vil passe til disse lokaler. Jeg vil gerne have lidt farvekode på plads nu her hvor jeg skal igang med invitationerne snart.

Ikke fordi alting behøver at matche, tværtimod, men jeg har tusind ideer flyvende rundt i hovedet, og hvis jeg bruger dem alle i flæng så ender jeg med noget der ligner et fastalavnsris.

Jeg vil have laksegl i guld udenpå invitationerne har jeg bestemt. Jeg tænker birkegrene, jeg tænker anemoner og gammeldags påskeliljer (som så åbenbart ikke kan købes i større mængder :thanks: ). Jeg tænker troldegrene og stearinlys (ser man overhovedet lysene i maj?). Jeg er vild med små blomster, sådan et mylder af bittesmå blomster i alle mulige farver, men på den anden side er de der hvide calaer jo også fine :biggrin: Måske noget eventyragtigt tema, lidt ringenes herre stemning, bliver det for sært? Åh synes det er liiidt svært at tænke forårspynt her i den mørke tid hvor man har så meget lyst til hygge og varme farver.

:denmarkflag: input søges?

hej og velkommen til....

hvor i landet skal brylluppet stå...

for det med blomster mængderne kan måske løses.... men det er nemmere at hjælpe og komme med gode råd hvis man ved hvor i landet man er.....

men er det sjælland vil jeg komme med et forslag der hedder blomster torvet i kbh.

jeg glæder mig til at følge din planlægning..

0

Del dette indlæg

Hmm...

Jeg tænker lilla syrener, spirende troldegrene med guldfarvede sommerfugle eller lovebirds og hvide franske anemoner eller måske hvide roser?

Det er det tema jeg ser, når jeg ser jeres lokaler, som i øvrigt er rigtig flotte :biggrin:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer