medCH

Maj-bryllup 2010

237 indlæg i dette emne

God idé med billeder undervejs i kjoletilblivelsen, det bliver spændende at følge.

Jeres menu lyder rigtig lækker; vi skal også have det hele som buffet; bilder mig ind, at det giver en afslappet stemning, hvor folk også snakker på tværs ved buffeten - og så bare det, at man får sig rejst lidt undervejs ;)

I øvrigt tak for din fine kommentar til mine overvejelser om vejen til alters :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

ja, så kom jeg endelig ind i din tråd igen.. Sikke meget der er sket. holda op.. jeg var vidst kommet langt bagud..

Det bliver spændene med kjolen, og jeg er helt sikker på at du finder en løsning mht sløret.

vi har endnu ikke bestemt menuen, men hvor blev jeg sulten da jeg læste din.. :0) det skal nok blive godt alt sammen. Jeg glæder mig til at kjolen helt færdig..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op, hvor er de smukke! Og de ser rigtig behagelige ud. Vil du afsløre, hvor du har købt dem?

Hilsen en datosøster, der er gåer i sko-panik...

De er bestilt hjem fra terrierplaynet, den side er vist ret populær herinde. De har et kæmpe udvalg af modeller og jeg har betalt 170 incl forsendelse for mine :) Ja det er jo et fund synes jeg. Har ikke hørt fra tolden endnu, så jeg krydser for at jeg slipper.

Ro på, du ER SLUPPET for told ;-)

De er rigtig fine hvilkem hælhøjde valgte du ??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op, hvor er de smukke! Og de ser rigtig behagelige ud. Vil du afsløre, hvor du har købt dem?

Hilsen en datosøster, der er gåer i sko-panik...

De er bestilt hjem fra terrierplaynet, den side er vist ret populær herinde. De har et kæmpe udvalg af modeller og jeg har betalt 170 incl forsendelse for mine :) Ja det er jo et fund synes jeg. Har ikke hørt fra tolden endnu, så jeg krydser for at jeg slipper.

Ro på, du ER SLUPPET for told ;-)

De er rigtig fine hvilkem hælhøjde valgte du ??

Ja jeg regner med jeg er sluppet, men kender faktisk et tilfælde hvor én fik en toldregning en uge efter hun havde modtaget en pakke fra USA. Jeg tror nu ikke det sker, for pakken var markeret som gave ;)

Hælen er 2" eller 4-5 cm mener jeg. Det er fint til mig for så ved jeg at jeg kan gå i dem, men de ville da være endnu flottere med højere hæl, jeg er bare ikke typen der kan danse i stiletter og danse vil jeg jo :cheerleader3:

Det med told regningen kom efter pakken kan være noget med hvem der er brugt som fragtfirma

Du har modtaget dem fra post danmark og der får du ikke noget før du har betalt ved kasse 1.

:cheerleader3: og pakken vil have rødt tape på hvor der står noget med Told.......

Ergo DU ER SLUPPET :)

Mine sko og mine 3 brudepigers er også derfra :)

OG. . . . . . . mine har samme hæl højde :cheerleader3:

post-38517-1262607472.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Selvfølgelig må du brokke dig herinde - hvor ellers?

Øv altså med toastmasteren!!! Det er bare surt, når man nu lige har krydset det af på listen. Jeg fortrænger muligheden for at det kan ske for os, for vores får barn ca. 2 måneder før brylluppet... :biggrin: Så hvem ved, hvad der kan ske...

Vi har ikke skrevet noget i indbydelsen om toastmasteren, men håber at hun enten kan få overblik på dagen eller at vi får en fornemmelse om, hvem der kunne finde på at komme med noget og kan sige det videre til hende.

Jeg håber, at I snart får en afklaring på, hvem der så vil være god til denne rolle, så det igen kan krydses af på tjeklisten :-)

0

Del dette indlæg

Så sagde toastmasteren fra... :rolleyes::o:):cheerleader3::biggrin::(

Jo, selv om den udvalgte havde sagt ja til opgaven for flere måneder siden og også bekræftet det så sent som i december, så ville manden min lige bekræfte det en sidste gang inden vi sendte indbydelserne ud med toastmasterens telefonnummer. Så sagde han fra HUUG

Det er fair nok, han har vist en del at se til i sin familie, ingen er sure men lidt skuffet det er jeg altså. Hvad så? Hvem skal vi nu vælge? og det må gerne gå lidt hurtigt med at finde en ny, for de her invitationer skal altså til at sendes ud NU! Det ender nok med at der ikke kommer nogen oplysninger om toastmaster i indbydelsen, det ville bare have været smart at have lidt styring før dagen, når vi inviterer over 90 meget tale og syngeglade gæster! Suuuk altså - godt man kan brokke sig herinde :angry1:

Det har jeg osse prøvet, og jeg blev ligeså skuffet og ked.

Min storebror har sagt det vil være ham en stor ære at være toastmaster,

så det er han, og det er vidst ingen fare for han melder fra!

Det er såååå øv når man har lavet en masse og så skal lave det om,

det skulle jeg osse.

Håber du finder en løsning, for der er ikke noget være end diskutionerne om hvis sang der skal

først osv.

Jeg ved min bror har købt en "toastmaster" bog med en masse fif osv.

samt en lommedims til at skrive alt i :loveboard:

Kramz mizzen

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer