medCH

Maj-bryllup 2010

237 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Så er der hentet øl, vand og asti hjem fra tyskland :kiss: Et par flasker sprut blev det også til, dog ikke det vilde. Er det ikke ok at kunne byde på en drink eller to sidst på aftenen, uden at købe ind til at alle gæsterne kan drikke sig i hegnet? Jeg mener, der er trods alt købt 1,5 flaske vin og 5 øl pr mand, foruden asti og avec, så mon ikke vi har nok?

Dejligt at kunne strege endnu et punkt på listen. Nu skulle alle drikkevarer være i hus, pånær måske en enkelt flaske gin. Så skal vi bare lige have fragtet det til nordjylland.

Tja, det kommer vel fuldstændig an på Jeres gæster og ikke mindst hvilken aften/fest i ønsker. Vi ønsker en FEST og gerne til den lyse morgen, så vi har købt ind til den store cocktailbar foruden champagne, cider, vin, avec, irish coffee og fadøl. Men som sagt, så kommer det jo fuldstændig an på hvad I ønsker og hvilke gæster I har inviteret... Hvad er gennemsnitsalderen?

Nu kan jeg ikke huske hvornår på dagen i skal vies, men for vores vedkommende er det jo over mange timer der skal drikkes. Og jeg tror personligt godt jeg kunne drikke en flaske vin og 3-4 øl og et par drinks på 10 timer... (ja ja, kald mig bare spritter :))

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tja, det kommer vel fuldstændig an på Jeres gæster og ikke mindst hvilken aften/fest i ønsker. Vi ønsker en FEST og gerne til den lyse morgen, så vi har købt ind til den store cocktailbar foruden champagne, cider, vin, avec, irish coffee og fadøl. Men som sagt, så kommer det jo fuldstændig an på hvad I ønsker og hvilke gæster I har inviteret... Hvad er gennemsnitsalderen?

Nu kan jeg ikke huske hvornår på dagen i skal vies, men for vores vedkommende er det jo over mange timer der skal drikkes. Og jeg tror personligt godt jeg kunne drikke en flaske vin og 3-4 øl og et par drinks på 10 timer... (ja ja, kald mig bare spritter :rolleyes:)

Hmm joh det er selvfølgelig rigtig nok ang. hvilken type fest. Jeg tror nu der er drikkevarer og alkohol nok, formentlig rigeligt. Selvfølgelig drikker nogen meget, men der kommer jo også en del børn, gravide, ammende og bedsteforældre, så det går nok lige op. Jeg mente bare at der ikke nødvendigvis er indkøbt sprut til at alle kan drikke lige præcis tequila fx. til de går i gulvet, men det synes jeg egentlig heller ikke er nødvendigt :)

Nej, en fest fuld af tequila-branderter lyder farligt! :)

Jeg er sikker på du har købt nok. Jeg tror også vi har købt for meget, men har desværre arvet en grundlæggende angst for at løbe tør fra min mor :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der hentet øl, vand og asti hjem fra tyskland :) Et par flasker sprut blev det også til, dog ikke det vilde. Er det ikke ok at kunne byde på en drink eller to sidst på aftenen, uden at købe ind til at alle gæsterne kan drikke sig i hegnet? Jeg mener, der er trods alt købt 1,5 flaske vin og 5 øl pr mand, foruden asti og avec, så mon ikke vi har nok?

Dejligt at kunne strege endnu et punkt på listen. Nu skulle alle drikkevarer være i hus, pånær måske en enkelt flaske gin. Så skal vi bare lige have fragtet det til nordjylland.

Nu kan jeg ikke huske hvornår på dagen i skal vies, men for vores vedkommende er det jo over mange timer der skal drikkes. Og jeg tror personligt godt jeg kunne drikke en flaske vin og 3-4 øl og et par drinks på 10 timer... (ja ja, kald mig bare spritter :hug:)

det kune jeg også sagtens.. :) :smolf:

og jeg er vildt meget i tvivl om hvor meget vi skal købe.. (min kæreste er af den ide at man bare skal have mere end rigeligt af det hele, gerne så alle gæster kunne drikke sig plakat visne i alle salgs sprut hver for sig!) den opfatelse er jeg ikke af. men derfor skal der heller ikke være "udsolgt" dagen derpå, for så har vi jo købt for lidt!!!

vores kok sagde at hvis man beregnede 1 flaske pr pers alt i alt (både vin, spritus, avec, asti) derudover øl og vand. jeg syntes bare det lyder af lidt lidt!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor dejligt at kjolen nu er næsten klar. Den ser meget smuk ud og du ser ud til at stråle :cheerleader3:

Jeg kan helt vildt godt lide dine smykker - de er smukke og anderledes og jeg tror, det bliver så smukt med den kant, de vil give dit look på dagen :)

4 uger...!

Redigeret af Melin79
0

Del dette indlæg

Jeg har prøvet kjole idag :cheerleader3: Den rigtige, færdige kjole og den er bare lige præcis så fantastisk og smuk som jeg havde håbet og forestillet mig. Den er så meget MIG lige fra stoffets farve og struktur til udskæringens linie. Elsker den! :cheerleader3: Nu skal den bare lægges op, så henter jeg den med hjem til mine forældre om to uger. Der er jo ingen chance for at skjule en kjole i den størrelse i vores lejlighed :cheerleader3:

Rigtigt flot kjole - kan godt se, at det bare bliver perfekt med dine smykker.

Du bliver bare så smuk :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer