alfahunnen

A&A bryllupsplanlægning 7/8 2010

178 indlæg i dette emne

:( De er bare super fine.... :cheerleader3: Hvad for noget chokolade har du brugt???? Er du ikke bage for at det bliver hvid inden august??? Vi fik noget chokolade i fra mit arbejde i september 2009, med sidste holdbarhedsdato i oktober 2010, men da vi spiste det her i februar, altså for en måned siden, var det allerede begyndt at blive hvid, så det var jo ikke pga. holdbarhedsdatoen.... Jeg tør ikke at købe chokolade før end i juni/juli (En god måneds tid, før end det skal spises....

Jeg har været inde i overvejelsen - men de kan holde sig til maj 2011 og chokolade skal jo bare holdes tørt og køligt - så plejer der ingen problemer at være :)

Så bare man holder det ude af køleskab eller sollys så sys jeg aldrig jeg har haft problemer med chokolade. Så det tør jeg godt :super:

Det er Anton berg chokolade - altså rimelig god kvalitet med en masse kakao i. De havde æsker i Netto i sidste uge til 20 kr for 24 stk. Ved ikke om det bare var i den uge...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Ann.

Stort tillykke med brylluppet. Tror ikke jeg har været inde og kigge hos dig før, slemme mig :(

men sikke produktive i er og hvor ser det bare godt ud :)

Ville høre om ikke jeg måtte få en kopi af din skabelon til chokoladerne?

Har selv købt de samme, men min pc driller mig, når jeg prøver at lave dem.

De bedste hilsner

Tanja

0

Del dette indlæg

Hej Ann.

Stort tillykke med brylluppet. Tror ikke jeg har været inde og kigge hos dig før, slemme mig :heart:

men sikke produktive i er og hvor ser det bare godt ud :thumbsupsmileyanim:

Ville høre om ikke jeg måtte få en kopi af din skabelon til chokoladerne?

Har selv købt de samme, men min pc driller mig, når jeg prøver at lave dem.

De bedste hilsner

Tanja

Hej Tanja,

undskyld mit sene svar - havde slet ik set dit indlæg...

Tusind tak fro de rosende ord - og selvfølgelig må du få skabelonen af omslaget. Du kan sende din mail i en PB :thumbsupsmileyanim:

Ann :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim: De er bare super fine.... :cheerleader3: Hvad for noget chokolade har du brugt???? Er du ikke bage for at det bliver hvid inden august??? Vi fik noget chokolade i fra mit arbejde i september 2009, med sidste holdbarhedsdato i oktober 2010, men da vi spiste det her i februar, altså for en måned siden, var det allerede begyndt at blive hvid, så det var jo ikke pga. holdbarhedsdatoen.... Jeg tør ikke at købe chokolade før end i juni/juli (En god måneds tid, før end det skal spises....

Har tænkt det samme som dig, men disse kan jo i teorien være de samme, som du vil købe i juni/juli, når holdbarhedsdatoen hedder maj 2011, så jeg har også købt 7 pakker i Netto, som skal have nyt omslag...

I øvrigt ser det super godt ud, Ann! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:cheerleader3: De er bare super fine.... :heart: Hvad for noget chokolade har du brugt???? Er du ikke bage for at det bliver hvid inden august??? Vi fik noget chokolade i fra mit arbejde i september 2009, med sidste holdbarhedsdato i oktober 2010, men da vi spiste det her i februar, altså for en måned siden, var det allerede begyndt at blive hvid, så det var jo ikke pga. holdbarhedsdatoen.... Jeg tør ikke at købe chokolade før end i juni/juli (En god måneds tid, før end det skal spises....

Har tænkt det samme som dig, men disse kan jo i teorien være de samme, som du vil købe i juni/juli, når holdbarhedsdatoen hedder maj 2011, så jeg har også købt 7 pakker i Netto, som skal have nyt omslag...

I øvrigt ser det super godt ud, Ann! :thumbsupsmileyanim:

Præcis - det handler om opbevaring...så jeg håber det går :) Ellers må jeg op på chokolade-hesten igen :denmarkflag:

Tusind tak - vi er også ret glade for dem.. Dæmpede og fine som passer til resten - og så har de ik kostet alverden :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

gud hvor er du bare dygtig, det ser brand godt ud!!

jeg tror også jeg skal prøve at finde de der chokolader i andre har fundet i netto,, hvis jeg kan finde dem kan det ske jeg også vender tilbage om den der skabelon :angry:

og rigtig søde små rim i dit kirkeprogram om tyllen og servietten

0

Del dette indlæg

gud hvor er du bare dygtig, det ser brand godt ud!!

jeg tror også jeg skal prøve at finde de der chokolader i andre har fundet i netto,, hvis jeg kan finde dem kan det ske jeg også vender tilbage om den der skabelon :angry:

og rigtig søde små rim i dit kirkeprogram om tyllen og servietten

Mange mange tak - du vender endelig tilbage hvis det skulle være :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fin tråd. Har lige skimmet den :heart: Er viiild med din kjole :) . Den er så fed. Er det en pronovias? Kan se du har købt den i panayotis, må jeg spørge hvad den kostede?

Og super fede glas til slikbuffeten. Det overvejer jeg også... er det nogle du har fundet på loppemarked el. lign?

0

Del dette indlæg

Fin tråd. Har lige skimmet den :blush: Er viiild med din kjole :thumbsupsmileyanim: . Den er så fed. Er det en pronovias? Kan se du har købt den i panayotis, må jeg spørge hvad den kostede?

Og super fede glas til slikbuffeten. Det overvejer jeg også... er det nogle du har fundet på loppemarked el. lign?

Ejj havde slet ikke set du havde skrevet - altså :cheerleader3:

Jah, det er Pronovias fra Panayotis - købte den i Vejle til 7.700 sat ned fra 14.000 ca. så var ellevild - det var præcis sådan en jeg havde set i mine drømme. Og så at finde den på tilbud :cheerleader3:

Jeg er selv heeeelt vild med den :cheerleader3:

Ja det er fra diverse genbrugsbutikker - har måske givet 70 kr for alle glassene (g har fler end dem på billederne, smil...) så er en billig løsning. Og så bare lidt blonde fra Panduro - så er den hjemme :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg ved ikke hvor meget tid jeg får til at komme herind senere i dag, derfor vil jeg allerede nu ønske dig og din mand et stort

:thumbsupsmileyanim: TILLYKKE :griner:-

:cheerleader3: med brylluppet :cheerleader3:

i morgen

Jeg håber, at I får den mest fantastiske dag

Redigeret af Nitzen1987
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved ikke hvor meget tid jeg får til at komme herind senere i dag, derfor vil jeg allerede nu ønske dig og din mand et stort

:griner:- TILLYKKE :cheerleader3:

:cheerleader3: med brylluppet :cheerleader3:

i morgen

Jeg håber, at I får den mest fantastiske dag

Årh du er så god til at få skrevet - hos mig er tankerne et helt andet sted. Puha - imorgen...den dag oprandt hurtigt :thumbsupsmileyanim:

Men lidt sommerfugle er der altså begyndt at komme...

Håber også i får en fantastisk og helt igennem skøn dag :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer