Posedame

ideer til intimt bryllup?

7 indlæg i dette emne

Kære piger,

jeg/vi skal til min svigerindes bryllup. HUn skal giftes med sin kæreste gennem ca. 18 år, de har to børn sammen.

Min svoger har friet til min svigerinde (min mands søster) mange gange men hun har sagt nej fordi hun ikke havde lyst til et stort bryllup, til at være midtpunkt, polterabend osv. Nu er de så blevet enige om at gifte sig på Gibraltar her d. 14. nov. og vi er inviteret med sammen med vores to piger. Deres forældre kommer også + lidt andet familie og et enkelt vennepar.

Vi glæder os helt vildt til at skulle dele deres store dag. Det hele er arrangeret i hemmelighed og vi har kun vist det en uge. Rersten af familien fik det at vide i går.

Nu kommer jeg til mit egentlige spørgsmål - er der et eller andet vi kan gøre for dem, noget sjovt, romantisk, et eller andet der gør deres dag endnu mere speciel eller skal vi bare helt lade være med noget når nu de ønsker et helt stille og roligt bryllup? De skal vies i kirke (af "vores" præst - den danske sømandspræst fra Spanien som vi kender fordi vi (min mand og jeg) har boet i Spanien, - det var også ham der viede os)

Derefter skal vi alle på restaurant og spise en god middag.

Vi har tænkt os at vi kan skaffe os adgang til deres hotelværelse og pynte det fint med rosenblade osv. men har I nogen ideer som falder i deres ånd?

Min mand og jeg blev gift sidste år og der var de begge utrolig involverede, de hjalp, arrangerede polter osv. så vi vil så utrolig gerne give noget igen, men skal vi helst bare lade være?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville tage en snak med dem og sige jeg gerne ville glæde dem med en overraskelse og hvordan de ville have det med det.. ved godt det så ikke er en stor overraskelse nu jeg havde sagt det, men syntes an skal respektere deres ønske

Kh

Anette

0

Del dette indlæg

Jeg synes ideen med hotelværelset er super god!! Champagne på køl og rosenblade...det kan de kun blive glade for. Synes bestemt det passer til de intime bryllup. Kan ikke forestille mig at de går ind på værelset og så bliver skuffede over at der er blevet tænkt på dem

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer