Guest Louise&Jacob

slettet

40 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Louise :)

Det ser rigtig godt ud det du har fået planlagt!

Jeg bed lige mærke i den øverste invitation - synes den er rigtig yndig. Meget enkel men blev alligevel fanget af den :thumbsupsmileyanim:

Har også selv kigget på håret som er vist på dine billeder - tror også det kan se kanon godt ud, så mangler vi bare nogle billeder af dig og i selve kjolen :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til at følge din videre planlægning!

0

Del dette indlæg

Så er selskabsaftalen på plads ! Kuvert prisen er 1400kr men vi fik den ned på 1300kr :cheerleader3:

Det bliver et 11 timers arrangement med start kl. 16.00. Reception i 2 timer inden middagen. Fri bar under hele arrangementet. 80 pers til receptionen & 65 pers til festen. Glæder mig allerede til al den gode mad vi skal have :cheerleader3:

Fik også et par fribilletter til brudemessen i bellacenteret i weekenden og havde planlagt at tage derhen med min mor så nu er det jo bare en ekstra bonus at man kommer gratis ind :loveboard:

Redigeret af Louise&Jacob
0

Del dette indlæg

Hejsa!

Dejligt at aftalen med fesstedet er på plads! Jeg kan genkende stedet, hvor I skal holde festen (ved ikke, om der er en grund til, at du ikke har skrevet navnet, så det vil jeg ikke være den der afslører). Der overvejede vi også vores bryllup, men der var desværre optaget (vi var også kun ude 10 måneder før :cheerleader3: ) Det ser ud til at være nogle super-flotte lokaler, der kan skabe den helt rigtige stemning til et bryllup!

0

Del dette indlæg

Hejsa!

Dejligt at aftalen med fesstedet er på plads! Jeg kan genkende stedet, hvor I skal holde festen (ved ikke, om der er en grund til, at du ikke har skrevet navnet, så det vil jeg ikke være den der afslører). Der overvejede vi også vores bryllup, men der var desværre optaget (vi var også kun ude 10 måneder før :cheerleader3: ) Det ser ud til at være nogle super-flotte lokaler, der kan skabe den helt rigtige stemning til et bryllup!

Ja det er meget attraktivt at holde bryllup der og vi fik af vide at man skulle være i rigtig god tid så vi bestilte faktisk lige efter at min kæreste havde friet i juli måned (og de sagde endda at vi var heldige at det var ledigt :loveboard: !!!) Lokalerne er lige så flotte i virkeligheden som på billedet. Det er nu ikke fordi folk ikke må vide hvor det er, men har bare ikke lyst til at reklamere med det herinde.. (tror egentlig selv de reklamere med det på siden :grin2: ) Men hvis nogen spørger fortæller jeg det da gerne :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Musik

Vi har besluttet at der skal være en pianist under middagen. Der er desværre ikke noget flygel på vores fest sted så jeg håber at de selv kan tage et med.

Vi ville ha haft en jukebox efter middagen men fik et tilbud på 10.000kr for pianist og dj så det tror jeg vi gør i stedet for.

Synes det er rigtig svært når man ik rigtig kender nogen gode pianister eller DJ. Det ville være så ærgeligt hvis musikken var rigtig dårlig..

0

Del dette indlæg

Tillykke med det kommende bryllup og velkommen her i bridezillahulen, hvor alle er klar til at hjælpe dig med stort og småt :thumbsupsmileyanim

Jeg iler som den første til hjælp: Jeg har selv booket firmaet Diskobil til kobberbryllup i 2015. Lone Zimmermann er supersød at snakke med, og har fingeren på pulsen med hensyn til musik til fester, og især bryllupsfester.

Hendes mand Bent Zimmermann er også superflink og rar, så dem bliver I ikke snydt med, jeg giver dem mine varmeste anbefalinger - og deres priser er rimelige, men ring selv til dem og bliv overbevist :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Synes det er rigtig svært når man ik rigtig kender nogen gode pianister eller DJ. Det ville være så ærgeligt hvis musikken var rigtig dårlig..[/size]

Du skal da bare spørge her på Bryllupsklar :cheerleader3:

Både vi og Diskobil og Diskogruppen (som alle tre "opererer" her på sitet) tilbyder pakkeløsninger med pianist og VOKSNE djs... dvs 30+ og med god erfaring fra bryllupper :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af jesper-brock
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Invitationerne er nu fundet !

Modtog en prøve fra lasers are us og den er bare så flot og personlig så den skal det være.. Skal nok lægge et billede ud senere af den rigtige invitation men indtil videre må i nøjes med at se den på hjemmesiden : http://www.invitesareus.dk/design_view.php?id=Hermes

Vores udgave er i rød og monogrammet L&J

0

Del dette indlæg

Jeg har været ude og prøve kjoler og måske fundet KJOLEN :iloveyou::loveboard:

Jeg skal ud igen i weekenden og vil også gerne lige prøve den igen for at være helt sikker. Har ingen billeder fra prøvningen for jeg er bange for at min kæreste opdager noget :)

J1258B-1.jpg

J1258B.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg har fundet på en overraskelse til manden. Har booket en sangerinde til at synge en sang i kirken. Jeg har valgt en anne linnet sang "ingen anden drøm" så jeg håber han bliver glad og overrasket :thumbsupsmileyanim:

Jeg har tænkt mig at hun skal synge til sidst efter vielsen og hun skal komme syngene op ad kirkegulvet. Ved ikke hvordan det vil fungere men tror det bliver smukt. :lol:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer