Slej

kan man holde fest over 2 dage

7 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi snakker om at holde festen over 2 dage. på selve bryllupsdagen med reception efterfulgt af middag for familie. Dagen efter vil vi holde fest for vennekredsen.

er der nogle der har prøvet det, og er der nogle der har en mening om det??

Jeg syntes det lyder spændende og jeg har læst om en herinde der gjorde det samme men jeg mener hun havde en uge mellem festerne eller lign.

De fleste der har holdt deres bryllup skriver at de er trætte, lykkelige og mætte af oplevelsen dagene derpå så derfor er mit råd at holde det med lidt mellemrum, MEN det er jeres bryllup og hvis I orker det så go for it.

Kh

Anette

0

Del dette indlæg

Vi snakker om at holde festen over 2 dage. på selve bryllupsdagen med reception efterfulgt af middag for familie. Dagen efter vil vi holde fest for vennekredsen.

er der nogle der har prøvet det, og er der nogle der har en mening om det??

Jeg syntes det lyder spændende og jeg har læst om en herinde der gjorde det samme men jeg mener hun havde en uge mellem festerne eller lign.

De fleste der har holdt deres bryllup skriver at de er trætte, lykkelige og mætte af oplevelsen dagene derpå så derfor er mit råd at holde det med lidt mellemrum, MEN det er jeres bryllup og hvis I orker det så go for it.

Kh

Anette

Tak Anette

der er mange overvejelser. Vi tænker videre :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hejsa

Min veninde festede i 3 dage.

fredagen var en dag førselvedagen, men kun for det nærmeste der havde hjulpet til med oppyntningen, lørdag var selve festen med det hele og søndagen var en tak for hjælpen og der blev spist rester fra både fredag og lørdag. Så jo du/i kan sagtens feste i 2 dage, men det kommer an på hvor meget mod du/i har på det.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville personligt være ked af at splitte festen op i 2 dage, så den ene dag er med familie og den anden med venner. Som jeg læser andres bryllupsberetning og som jeg forestiller mig vores egen dag, så er det at på denne dag går alt op i en højere enhed, bl.a. fordi man har dem, man holder af omkring en. Sådan "once in a lifetime"-agtigt"... Jeg ville ikke kunne forestille mig at være "tændt" til 2.dagen. Jeg tror ikke, man får to fester, men i stedet to halve og i denne anledning giver det ikke en hel i alt, hvis du forstår, hvad jeg mener. Men måske jeg tager fejl, vil da glæde mig til at høre om det, hvis I gør det sådan.

0

Del dette indlæg

Vi har gået lidt i samme overvejelser, men er blevet enige om, at der kun skal være én fest - tilgengæld skal den vare i to dage :cheerleader3:

Vi inviterer både venner og familie (70-80 gæster ialt) men så har vi lagt vægt på at alle gæster gratis kan overnatte og så er der fælles brunch dagen efter, så brylluppet ikke kun er en aften, men en weekend. Af samme grund vælger vi at have vielsen tidligt (senest kl 14) da der skal være tid til at snakke med alle gæster og være sammen med alle.

0

Del dette indlæg

Vi blev gift på rådhuset en fredag eftermiddag, fik så bryllupskage sammen med familien (vi har begge en meget lille familie) og var med familien ude at spise en rigtigt god middag. Derefter tog vi på hotel og havde vores bryllupsnat.

Dag 2 var så mere uformel med familie og venner. Festen blev holdt i et telt i haven med grillmad, fadøl og diskotek. Om eftermiddagen fik vi så lige bryllupskage 2 - ret smart, for min mand og jeg havde forskellige kager som favoritter.

På den måde fik vi en mere højtidelig dag sammen med familien og en festaften, hvor vennerne også deltog.

Ingen stress over at skulle nå det hele på en dag, så jeg kan kun anbefale det. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer