bobo...

B & R.....

505 indlæg i dette emne

overvejelser omkring alternativ gæstebog...

vi har længe snakket gæstebog, og er begge to enige om at en almindelig gæstebog ikke kan opfylde vores ønsker..

den vi fik hjem fra ebay opfyldte nogle af vores krav, men den var for meget.. så lige nu går overvejelserne på at lave en alternativ gæstebog, og det ender det nok også med...

første tanke var en mappe med sider der var sat ind i plastik lommer...

der kan vores gæster lave en virkelig personlig hilsen til os.

vi kan indsætte en hel masse kommentare fra gæsterne ang mad, taler m.m.

og vi kan indsætte tegninger fra børnene...

og evt. lidt billeder...

men det ser jo ikke så pænt ud....

alternativt kunne det være noget med at vi bestilte den hos et trykkeri og sætter det hele op sammen med dem.. Det er kraftigt under overvejelse, mest af alt fordi vi harfundet et bogbinderi som kan gøre det for os på en måde så det stadigvæk bliver lidt personligt....

Dette kunne også være en løsning: Lav din egen gæstebog

kiggede lige lidt rundt efter forskellige ting til håret og faldt over noget som helt sikkert skla holdes i tankerne... DEM HER

Det bliver spændende hvordan den endelige gæstebog kommer til at se ud. I har i hvert fald mange spændende idéer.

He he spændende og meget anderledes hårpynt, det vil helt sikkert vække opsigt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

nu skal det først overvejes, og så skla stylisten lige tages med på råd...

men nu vil jeg bare for at være skide hamrende kedelig....

gå ind og begynde på at lave alt andet end selve teksten til invitationen...

0

Del dette indlæg

så er det i morgen at det sker... vi skal til møde med det måske nye feststed...

jeg glæder mig, for hvis det er den del af hotellet som de viser på deres hjemme side så vil der være et kæmpe glas parti med udsyn over skov og marker så langt øjet rækker..

men nu må vi se hvad de siger i morgen.... :cheerleader3::)

invitationerne er jeg også startet på der er tegnet hjerter udskrevet digt til bagsiden og foldet de første stykker karton....

0

Del dette indlæg

besøg på sorø storkro..

så var det dagen hvor vi skulle ud og kigge på et muligt feststed..

men

men

men... i mroges blev R kaldt på arbejde, så istedet for vi blev det til mig....

men der er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ skønt der ude...

de er super flinke,

nu skal jeg lige sende de sidste oplysninger til hende så får ejg et tilbud fra hende..

der vil jeg godt nok gerne holde fest og så med lidt sne vejr uden for..

SUK.....

fordelene:

det er nemt at finde.

det er i et plan

vi får en hel afdeling for os selv hvor evt. julefrokoster ikke får adgang til

fri afbenyttelse af swimmingpool til alle vores gæster.

frie hænder med maden

flinke mennesker

og udsigten er lige til at falde bag over af...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ja det vil jeg mene.... velkomstdrink, 3retters middag, fri bar i 3 timer og nat mad koster 945;- og overnatningerne har vi ikke fet den præcise pris på endnu men de tager 1600kr for et dobbelt værelse i en weekend (fredag til søndag) incl brunch . men kan da lige skrive lidt mere når jeg har fået det endelige tilbud...

men noget af det jeg er glad for at hun selv tilbød:

ekstra værelse til gavebord som kan låses af om natten hvis vi først pakker op søndag formiddag.

det arrangement vi køber til selve festen vil gøre at den slutter kl 02 (vi kan købe ekstra tid det skal bare aftales på forhånd, og hvor mange kan holde til længere når det starter i kirken kl 11 om formiddagen) men hvis der er nogen som ikke vil i seng s kan vi stille en kasse øs og lidt snaks ned i deres aktivitets rum, hvor der er bortennis billiard m.m. og så kan de sidste vente med at gå iseng til de selv har lyst...

om søndagen har vi to timer til at spise sammen og pakke gaver op, vi skal bare være ude af værelserne kl 11.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

i kan se lide fra det HER

i skal bare vælge sorø storkro..

fik forresten ikke fortalt om den nemme vej der hen.. når man kommer fra korsør er det super nemt...

man tager motorvejen tid til afkørslen efter bilka i slaglese og derjer til højer..

så korer man indtil man mangler ca 800m hvor man laver et venstresving (der står skilt) og så følger man vejen..

dejlig nemt

0

Del dette indlæg

om en uge skal jeg ud sammen med mine to store brudepiger og prøve kjoler, de har sagt ja til at møde mig i kbh uden make up og uden at vide hvad der skal ske... (ret godt gået af to piger på 16 & 17½)

nå men da der ikke er nogen der ved hvad det er vi er igang med at planlægge, så har jeg heller ikke fortalt min veninde som jeg ellers deler alt med noget om det, og idag fandt hun så ud af at jeg skulle til kbh uden hende, og med de to andre, og uden at fortælle hvad vi skallave..

nå men hun blev totalt sur og har faktisk ikke snakket til mig resten af aftenen, det samme nummer lavede hun den dag jeg var ude at kigge på feststed..

hvorfor gør hun det???

jeg vil ikke vide alt hvad hun laver og hun må gerne lave ting uden mig.. hvorfor reagere hun så på den måde????

Redigeret af bobo...
0

Del dette indlæg

tak det varmede...

hun bliver på ingen måde holdt udenfor, det var hende der var ude og kigge på brudekjoler med mig første gang, det er hende der har været øret når jeg har læsset af (når alt det kræft blev for meget)

det er hendes søn, vi betegner som vores bonus barn, og som også skal være forlover sammen med vores egen søn.

men nogle hemmeligheder må man vel have, bare engang imellem..

hun er som en søster for mig men jeg kan barte ikke klare en sådan reaktion...

:cheerleader3:

nu var det så jeg ville have uploaded lidt billeder, for jeg har været kreativ, og fået et længe ventet indkøb hjem..

men men men....

jeg kan ikke uploade lige nu (ligesom jer andre..)

så jeg vil nøjes med at fortælle hvad jeg har lavet og fået..

mine blonder er endelig kommet hjem.. og jer elsker dem.. (savle)

så har jeg endelig fået lavet dett våben skjold jeg har kæmpet med.. men når det ikke vil på computeren så må man jo gøre det i hånden så det er gjort... :cheerleader3:

mappe nr 1. til minder er lavet med monogram og våbenskjold som forside.

førekortene er også lavet.

vi har lavet en lille ændring i vores dresscode så det er også blevet ændret på vores hjemmeside..

regner med at lave forsiderne på invitationerne i morgen..

har fået ringet rundt for at høre om priser på bryllupskage (det er dyrer end jeg havde forestillet mig)

vi havde eller s en aftale med en veninde om at hun skulle lave den, men på sorø storkro har de haft nogle gæster hvor kagen har været så dårligt at brudeparret (selvom de selv havde haft kagen med "hjemme fra" gav kroen skylden. (nogle af fejlene har været pynten der var skredet, ikke som de forventede, forkert fyld, og andet) og det respektere vi...

forresten der er kun

6MÅNEDER TIL NU....

Redigeret af bobo...
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

så ser det endelig ud til at vi kan lægge billeder ind igen.. :cheerleader3::cheerleader3:

vil starte med at vise forsiden til vores mappe med minder. der er et hjemmelavet våbenskjold, kombineret med vores monogram.. jeg kunne ikke finde ud af at lvet det på en computer så det er tegnet i hånden..

I mappen er det meningen at vi skal have sat taler, indslag, præstens tale, tegninger fra børnene, info om musikken, kort der har vi har fået og de tanker gæsterne har haft i løbet af dagen ind..

gæste bogen bliver lavet på samme måde, det er enkelt og giver ikke nogen begrænsninger, hvordan og hvor meget der skal laves..

post-35508-1276367920.jpg

post-35508-1276367988.jpg

0

Del dette indlæg

så har jeg fået lavet udkastet til vores førekort, det er meningen at herrene får udleveret sådan et, og så skal føre damen til bords, vi laver også en stor bordplan, men synes det her var hyggeligere end bordkort.

det er kun en prøve så båndet skal lige justeres..

post-35508-1276368488.jpg

0

Del dette indlæg

inden i der der et lille stykke tekst. som fortæller:

• - hvem der skal føres til bords
  • - hvilket bord de skal sidde ved
  • - hvem hun er for os.

post-35508-1276368848.jpg

det er så meningen at herren skal have dem udleveret sammen med værelses nøglen så har de nemlig tid til at finde ud af hvem der er hvem.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

så er der igen sket noget..

(det synes jeg tit der gør)

vi har haft snakket med konditorbageren på nytorv i slagelse og set billeder af deres kager, og set deres priser..

for en kage til 100pers vil vi skulle give ca. 5500kr incl depositum for leje af stativet, og en topfigur...

nu er det sådan at vi har et andet stativ på ebay som vi regner med at købe snart, og topfigureren har vi jeg skiftet ud med smølfer..

såååå mon ikke det bliver lidt billigere...

og det bedste af det hele de kender også storkroen, og levere også der til jævnligt... :rolleyes:

så kom R ind igår aftes og fangede mig mens jeg sad og kiggede HER og til min store overraskelse spurget han om jeg ikke kunne forespørge på et værelse fra den 13 til den 15 december..

det blev gjort, og de har allerede svaret tilbage...

der er ledige værelser..

så når børnene er sendt af sted skal der bare svares at vi er interesseret i et superior værelse.. det koster 145pund pr nat incl morgenmad.

og så skal der bare kigges færgebilletter / togbilletter og flybilletter.. (helst i nævnte rækkefølge, har nemlig ikke vundet over min højde skræk)

meningen er så at vi den 14december vil ud og spise på en af Gordon Ramsays resturanter i London.

0

Del dette indlæg

yepz... det er så et hurtigt arbejdnede hotel...

vi sendte en forespørgsel igår omkring kl 23:00 og til morgen (da jeg stod alt for tidligt op) tjekkede jeg lige mailen...

og de havde allerede svaret, så nu er hotellet booket...

vi har ikke valgt det billigste værelse men der skal være lidt luksus...

Her er hotellet

R har sagt ja til at stå for transporten der over og hjem (mest fordi han ikke gider tog)

og reservationen af et bor på den ene af Gordon Ramsays resturanter kan først blive lavet i midten af oktober...

og prisen ja den er ikke så ringe endda.. (synes jeg) incl breakfast og VAT (???) skal vi give 1600kr på nat så det er 3200kr.. :rolleyes:

Til æslet..

dyb respekt til dig fordi du har fået manøvret dig igennem hele denne lange indviklede tråd...

ja det er en hård kamp, men vi skal squ vinde, der har været dage hvor han har kastet håndklædet helt ud af ringe og bare har opgivet alt, men så må jeg jo bare samle ham og så vi kan komme oven på sammen igen...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

yepz... det er så et hurtigt arbejdnede hotel...

vi sendte en forespørgsel igår omkring kl 23:00 og til morgen (da jeg stod alt for tidligt op) tjekkede jeg lige mailen...

og de havde allerede svaret, så nu er hotellet booket...

vi har ikke valgt det billigste værelse men der skal være lidt luksus...

Her er hotellet

R har sagt ja til at stå for transporten der over og hjem (mest fordi han ikke gider tog)

og reservationen af et bor på den ene af Gordon Ramsays resturanter kan først blive lavet i midten af oktober...

og prisen ja den er ikke så ringe endda.. (synes jeg) incl breakfast og VAT (???) skal vi give 1600kr på nat så det er 3200kr.. :rolleyes:

Til æslet..

dyb respekt til dig fordi du har fået manøvret dig igennem hele denne lange indviklede tråd...

ja det er en hård kamp, men vi skal squ vinde, der har været dage hvor han har kastet håndklædet helt ud af ringe og bare har opgivet alt, men så må jeg jo bare samle ham og så vi kan komme oven på sammen igen...

:cheerleader3: Jeres kærlighed og støtte til hinanden fortjener SÅ meget at blive fejret med et KÆMPE brag af en fest :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

nå men jeg skrev til hotellet og fortalte at vi gerne ville booke et værelse for 2nætter.

de skriver så tilbage at de skal bruge følgende for at kunne lave vores booking.

navn og adresse

tlf nr.

og til sidst det som får mig til at vælge hotellet fra.

de vil have oplysningerne fra mit kredit kort (alle sammen)

aldrig om jeg nogensinde udlevere sådan noget ikke engang til R.

sidst jeg udleverede bare nogle af oplysningerne til TDC forsvandt der over 3500kr , den fejl laver jeg ikke igen..

så vi er gået igang med at lede efter et alternativ, som så også har vist sig at vi kan få et hotel i en bedre standard, og incl flybilletter til billigere penge.

0

Del dette indlæg

jeg ved godt det er i god tid men her er min tale til R...

den har lagt klar i nogle uger nu.. den tog ikke lang tid at skrive, faktisk 10min.

jeg har læst den igennem mange gange både inden i mit hoved men også efter jeg har fået den skrevet ned...

og jeg ønsker ikke at ændre noget...

vil i læse den????????

MIN TALE TIL R

Så er det langt om længe blevet min tur til at holde tale...

ikke noget jeg gør meget i, men lad nu denne gang være en undtagelse.

For at starte det rigtige sted, vi jeg først og fremmest sige tak til dig svigermor for at denne dejlige ”dreng” er kommet til verden, nå ja svigerfar har også haft en finger eller noget med i spillet, men det var trods alt dig der fødte ham, og han er perfekt..

Tak til svigerfar, for at du allerede i en tidlig alder tog ham med på grønt og blomstertorvet, så han lærte det at kende...

tror du han kan få et genopfrisknings kursus i hvordan man køber blomster??

Et eller andet sted skal jeg vel også sige tak til P og lillebror M. For uden dem havde vi to aldrig mødt hinanden... men hvem forventer også at finde sit livs kærlighed til en tøseaften??

Til dig min skat, vil jeg også sige tak.

Tak fordi du er dig, tak fordi du er der for mig og børnene. Tak fordi du;- måske uden at vide det;- tit gør livet underholdende når regnen siler ned uden for.. og nej her er ingen frække tanker, men du har om nogen så evnen til at få smilet frem på de mest mærkelige tidspunkter.

Kan huske en opringning fra dig hvor du var til julefrokost, hvor du proklamerede at nu ville i gå ud og moone den foran busser og tog på rådhuspladsen.. lille skat der kører IKKE tog på rådhuspladsen..

Eller en aften hvor jeg så video sammen med helle i Glostrup, og hvor du sammen med nogle venner var i Nordjylland, hvor jeg pludselig får en sjov sms, fra en der underskriver sig med TS. Denne sms resulterede i at jeg gav dig en skideballe, at i kom på en;- overfor de andre uforklarlig;- løbetur; ved endnu ikke hvem der vandt. At TS og de andre der var med blev omdøbt til kyllinger, og ikke mindst at du gjorde som jeg sagde... for godt nok er du hurtig til noget, men der er grænser! Det skal så dertil lige siges at lidt over midnat kommer den en sms ind fra dig igen, hvor der står om du må komme og se en film eller to sammen med os, for du har lige nogle timers fri. Så kl. 03:00 går vi ned på Glostrup st. for at hente dig, godt overtrætte og i vores pjattede humør, hvilket resultere i at der er en patruljevogn der glemmer at køre over for grønt. Nå men vi får hentet dig og går tilbage for at se film... kan dog ikke huske filmen for jeg faldt i søvn på dit skød... da kl. så er 06:00 skal du afsted igen, og inden du går får jeg en lille gave af dig som stadigvæk sidder på min bamse.

Vejen frem i vores forhold har været lang , kringlet og bestemt ikke uden forhindringer...

men vi har overvundet dem, og holdt sammen. Om det så har været sygdom eller f.eks.

K M fødsel hvor du på opvågningen efter operationen agerede læge for at få lidt ro til os. Eller de første nætter hvor du troligt gik op og ned af gangen, med en lille baby i favnen, noget som chokerede de andre.

J's fødsel, der kunne vi godt mærke at det ikke lige var det du havde mest erfaring i... og en overgang blev jeg faktisk lidt bekymret for om du ville få slidt trinene ned på trappen inden vi kørte hjemme fra. Men da vi først sad i bilen viste du igen en snert af overblik, dog skulle spørgsmålet om vi ikke skulle holde ind gentages 4gange på vejen, men hatten af for dig, for politiet kunne ikke følge med, men jeg kan ikke huske andet en spørgsmålene og en bro der var oppe på det forkerte tidspunkt. Oppe på fødegangen var du igen næsten roligheden selv, nogle gange endda for rolig. Men et godt råd, når en fødende kvinde siger at du IKKE skal gentage det jordmoderen siger, så lad være. Man kan så heldigvis sige at du kunne huske at jordmoderen til fødselsforberedelsen havde sagt at i var et team så da den knyttede hånd kom igennem luften anden gang flyttede du hovedet, og jordmoderen fik hovedpine i stedet. Overblikket bevarede du også da du til midnat pludselig blev enlig far med J, eller dvs. enlig er så meget sagt for sygeplejeskerne kom rendende hele tiden har du sagt..

man kan godt nok sige at lysene på bordene i aften skinner smukt men det skær der har været i dine øjne begge gange du er blevet far, har slet ikke været til at tage fejl af.

Det at være far klarer du også på din egen måde, hvilket oftes ikke skal forklares, men bare skal være som det er.

For jeg vil da indrømme at hverken KM C eller J nogensinde kommer til at tabe en slås kamp, faktisk er det i dag tit dig der bliver den lille.. for det kan godt være at du er stor men de er tre og er det ikke nok så kalder man bare på mor; også kommer vi begge to...

At synge for en lille baby eller et barn er oftes noget moren gør, men med KM var det din opgave, grunden var ganske simpelt den, du kun sangen... og du kan jodle, men det er ikke noget vi andre må høre med mindre du er fuld... dog er alt det med de forskellige børnesange ikke noget du kaster dig ud i, nej så hellere introducere drengene for 6dages løb, lastbiler og traktore.

jeg kunne komme med mange flere historier men vil helst ikke gøre dig alt for rød i hovedet, og for den farve jeg allerede har givet dig får du en kasse skildpadder fra Toms, men husk sådanne nogle kan kun spises ved togbanen, og nej der er ikke 5 ligesom dig og far plejede at dele, men kun en.

Værsgo min skat, jeg elsker dig af hele mit hjerte, og glæder mig til vi skal dele resten af for altid sammen.

Til slut vil jeg bede jer alle sammen om at skåle for en ganske særlig mand, min egen gummiand.

SKÅL.

Redigeret af bobo...
0

Del dette indlæg

Tak Betina, jeg har prøvet at lave lidt ændringer i den men det ødelægger den bare for mig...

igår aftes afslørede R også hvilken beklædning han har planlagt at iføre sig fra om morgenen og indtil vi har fået taget billeder.

han møder op i søværnets vinter gallauniform, .. Har desværre ingen billeder :rolleyes:

men nu ved jeg hvad det er jeg skal have lavet til drengene...

Imorgen går tiren til kbh hvor jeg skla ud og prøve kjoler sammen med mine to store brudepiger..

kameraet er husket...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer