bobo...

B & R.....

505 indlæg i dette emne

Annonce ♥

så er det i morgen at vores kamp mod lægernes beslutning går igang, har heldigvis skrevet med 2 af R's overordnede og de støtter os....

vi skal vinde den kamp, og har måske uden vi helt er klar over det fået en ekstra grund til at kæmpe og vinde...

vi var jo gået igang med projekt baby, et projekt som både de læger der behandlede R og den læge der stod for min operation sidste år sammenlagt har givet os maks 5%chance for ville lykkedes uden hjælp (i form af kunstig befrugtning)

men i morgen skal jeg selv en tur til min læge for at se om det er alt det ballade der er omkring R's behandling eller om der er en anden grund til at min cyklus er 1½uge forsinket, og at jeg har haft lidt kvalme de sidst morgener...

men det må vi se i morgen...

forresten tøser så vil jeg gerne sige undskyld.. jeg får slet ikke skrevet alt det jeg gerne vil i jers tråde, men jeg kigger og følger med... i er bestemt ikke glemt nogle af jer..

Redigeret af bobo...
0

Del dette indlæg

Det er jo frygteligt men godt at I er klar til at fighte og vinder I kampen mod lægernes dom så kan I klare alt. Har I overvejet at gå på rådhuset og blive gift nu. Ikke kun ud fra en juridisk betragtning men også ud fra en betragtning om at det er det I vil.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er jo frygteligt men godt at I er klar til at fighte og vinder I kampen mod lægernes dom så kan I klare alt. Har I overvejet at gå på rådhuset og blive gift nu. Ikke kun ud fra en juridisk betragtning men også ud fra en betragtning om at det er det I vil.

det kunne godt være en løsning men det her skulle være Drømme brylluppet eftersom vi var på rådhuset i 2004.

0

Del dette indlæg

Har lige læst dele af din tråd - er bare så ked på jeres vegne.. Håber lægerne tager fejl og I kan få lov at fortsætte behandling!

Krydser fingre for det hele.. Der er bare slet ikke noget man kan sige i sådan en situation.. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Søde.

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive til dig - det er jo forfærdeligt at læse lægernes udmeldelse, men hvor er det godt i har hinanden og at i er klar til at kæmpe sammen!

Jeg tænker meget på jer og håber på det bedste...

Livet er bare så uretfærdigt nogle gange, men så håber jeg at i får glæden ved endnu et barn sammen.

Stort kram til dig :thumbsupsmileyanim:

ps. jeg hjælper gerne med at planlægge jeres drømmebryllup - det skal i bare have :biggrin:

0

Del dette indlæg

Håber, at jeres kamp har båret frugt - håber at behandlingen må køre videre... OG hvor er det svært, svært at trøste....

MEN i får 1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 krydsede fingre fra mig, og ville give dig et kæmpe knus, hvis du var her...

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hurra for telefon møderne..

Her i formiddags fik jeg et negativt prøve svar hos min læge, så ingen baby, men derimod en meget forstyrret cyklus pga alt det ballade...

derudover har vi siddet i tlf møde dvs, os i den ene ende af røret og lægerne i den anden ende.. og lige nu venter vi på svar, men vi synes selv at vi kom med mange gode agumenter..

vi håber at få svaret her i eftermiddag men ellers hænger vi bare i røret igen i morgen tidlig...

så har R været ude og handle, og kom hjem med en lille gave til mig, dvs det er til min brudebuket.. jeg sætter billeder ind senere...

men tak for alle de søde hilsner og tanker og kram

lille edit: har fået en mail fra en konkurrent og har ved at besvarte den fået et gratis gavekort til payanotis på 1000kr.. hvem ved måske kan det bruges.

Redigeret af bobo...
0

Del dette indlæg

så fik jeg taget billede af det som R købte hjem til mig helt uopfordret....

Det er lidt bling bling til brudebuketten.

bogstaverne står for vores og vores børns navne..

blev helt overrasket da han foreslog at få blomsterbinderen til atsætte sem fast på de troldegrene der skal være i buketten..

LOOOOOOVVVVVEEEEEE HIM

så skal vi ud og se på feststed enten i morgen eller torsdag alt afhængig af hvornår vi hører fra de læger... ventetiden følels sååååååå lang..

Lørdag skal jeg med min datter til vemmelev og kigge på prinsessekjole.. hun glææææder sig heeeeeeeelllltt vildt.

post-35508-1274799812.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

så kom beskeden fra lægerne..

og til trods for det lange telefon møde igår skal vi hele vejen der op til møde...

nå men så må vi se hvornår det så kan blive... lægen skrev at det måske ville blive den 11juni..

så i morgen skal jeg lige til møde med studievejlederen for at høre om jeg kan blive fritaget for den eksamen jeg har den dag, uden at jeg mister al min su for juni, for den samtale VIL jeg med til..

i morgen går turen til slagelse for at se på det nye mulige feststed... jeg håber det er noget for det er squ nemt at komme til også selvom der er sne og is.

0

Del dette indlæg

så kom beskeden fra lægerne..

og til trods for det lange telefon møde igår skal vi hele vejen der op til møde...

nå men så må vi se hvornår det så kan blive... lægen skrev at det måske ville blive den 11juni..

så i morgen skal jeg lige til møde med studievejlederen for at høre om jeg kan blive fritaget for den eksamen jeg har den dag, uden at jeg mister al min su for juni, for den samtale VIL jeg med til..

i morgen går turen til slagelse for at se på det nye mulige feststed... jeg håber det er noget for det er squ nemt at komme til også selvom der er sne og is.

Irriterende at lægerne vil have at I møder personligt op, men forhåbentlig er det med godt nyt om at de gerne vil fortsætte behandlingen af R alligevel.

Jeg X'er fingre!!

0

Del dette indlæg

fest stedet er vores....

Det vil sige at vi får den del vi helst ville for den anden skal der være julefrokost.. så vi får samme lokale til reception og fest, men de har fået en pause på 2½time... til at dække bord til om aftenen...

og det rigtig lækre er at der er store panorama vinduer ud til en lille lukket gårdhave som vil blive pyntet med lanterner/ fakler og lidt blomster så med noget sne vejr får vi en super skøn udsigt..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

nej fik desværre ikke taget nogle billeder.. de havde 3 arrangementer der idag...

men i kan se deres hjemmeside HER

Hotellet hedder Frederik d.2 og ligger lige bag bilka i Slagelse, så det ligger dejlig tæt på motorvej og vi kommer ikke ud for at vi sner inde ude på landet...

men da vi fik lavet aftalen idag så faldt programmet for dagen også på plads.

så det er dejligt... endelig noget kreativt man kan lave..

og damen vi snakkede med blev faktisk glad da jeg fortalte hvilken borddækning og oppyntning vi havde tænkt på for på den måde er det nemt for dem at lave det fra receptions lokale til festlokale.

Redigeret af bobo...
0

Del dette indlæg

Så er jeg så småt kommet igang med vores hjemme side...

der mangler dog en del endnu, men vil have den færdig inden invitationerne skal sendes ud.

Musikken er vi også i god kontakt med der kommer en og spiller keyboard og violin under middagen, efter middagen får vi måske en gæste solist ind i 30min, og til dansen bliver der tre som spiller.

men nu vil jeg tage til Slagelse og købe ind til klippe og klistre delen for jeg har fået penge til at købe alt det vi mangler til invitationerne af R så de kan blive lavet... så hvem ved måske kan der snart komme en blære række..

hov må hellere lige ligge et link ind til vores hjemmeside..

www.kathemaja.dk

i skal bare huske at den ikke er færdig endnu..

UPDATE: har lige fået et brev fra hotellet.. og ved i hvad vi kan alligevel ikke holde fest der, fordi de skal holde julefrokost...

så jagten på feststedet er ikke færdig langt fra.

Redigeret af bobo...
0

Del dette indlæg

i dag har jeg været til et super smukt bryllup i Vemmelev sammen med min datter, det var Christina04der fik sin Steffen... og min datter var super imponeret over det hele, men hun gav mig da nogle ideer til hvad jeg skal prøve at lave lidt anderledes...mest af alt for børnenes skyld..

Så har jeg modtaget det gavekort fra payanotis på 1000kr, men der var dog lige to ting jeg ikke havde set... fordet første skal gavekortet bruges inden 1august og fordet andet må det kun bruges til kollektionen der hedder 2010 - 2011, og de kjoler der er super flotte i kataloget tror jeg ikke på at jeg kan bruge pga min "skide" stomi jeg er godt træt af den...

så har vi fundet et par steder hvor vi prøver at indhente tilbud fra, når frederikd. 2 ikke kunne have at bryllup den dag alligevel..

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer