bobo...

B & R.....

505 indlæg i dette emne

ja der sker meget lige nu...

næste tirsdag skal vi ud og kigge på et forsamlingshus der ligger nærmere på kirken... håber lidt det er noget.

også har R givet mig en "gave" der bekræfter mig i at han har fået modet tilbage til at vinde over kræften, ligegyldigt hvor lang tid det tager..

så mandag må jeg hellerefå ringet til lægen og få fat i nogle p-piller igen...

det gav ikke meget mening vel??????

forklaringen er den at R har sagt at han gerne vil have flere børn...

og indtil videre er jeg kun blevet gravid når jeg har taget p-piller... (ingen logisk forklaring)

så nu kunne jeg ikke holde for mig selv mere...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke med jeres lille dreng

:)

Står den så på lagkage i eftermiddag?

Hvor lyder det dejligt med jeres lille baby-projekt :) Det glæder jeg mig til at høre mere om.

nøj hvor kan man være træt efter sådan en dag.. men jeg tror helt bestemt han har nydt den.. Julius havde chokolade banankage med i børnehaven.. og hans bedste ven (min venindes søn) havde lov til at skifte stue for en dag.. :)

i eftermiddag spiste de 3børn så resten af kagen fra børnehaven, inden den stod på livretten til aftensmad (medisterpølse med kartoffelmos) og som dessert en lagkage med banan og jordbær..

der er ikke noget at sige til at han allerede er oppe i en str 110.. jeg havde ellers haft planer om at finde hans tøj snart men tror ikke jeg tør endnu, er bange for at han vokser så meget at han ikke kan passe det i efter året..

har måske fundet et alternativ til det sommerhus, men tænker så det brager, og sidder lidt og leger med at holde feststedet hemmeligt indtil vi kører fra receptionen...

men nu er jeg godt på vej i seng så det må blive en anden dag...

0

Del dette indlæg

tak for de søde beskeder....

vi havde en super dag igår, med kage og julius's livret til aftensmad..

masser af gaver og hygge.. så det var super...

idag har vi sendt en forespørgsel til et feststed og venter på svar der fra.. håber lidt at det er et godt tilbud de kommer med, for jeg ville nyde at holde det der..

og jeg går stadigvæk og leger med at gøre fest stedet hemmeligt lige indtil vi forlader receptionen..

jeg synes det kunne være vildt at gøre det på den måde... og Rhar sagt god for den.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Spændende med feststedet! Hvad har i kig på nu?

Jeg synes det er en super god idé at holde det hemmeligt :)

Det lyder til at julius havde en rigtig god fødselsdag :)

vi havde en super god dag..

mht til fest stedet så har vi ladet os inspirere af jeres tanker og har da også kigget meget på linket til det sted i overvejer at bruge...

men lige nu venter vi at høre besked fra lalandia de har nemlig fået noget der hedder digehuset, hvor man også kan holde den slags fester.

så der er sendt en forespørgsel afsted,

eneste minus jeg lige kan komme på nu er at vi skal betale så meget i prop penge for at medbringe vores egenvin som vi skal, men man er vel alt for kræsen med vin til at lade være.

Et stort plus er at vi kan have barnepger til børnene og at de kan komme til at spise pizza og komme hen og lege i monkey tonky land så de også har det sjovt...

ved det ikke.. men tror jeg holder fast i ideen med et hemmeligt feststed.

der er også sendt billeder afsted til min mor så hun kan vælge kjole (den giver vi hende)

synes lige at i skal se det hun kan vælge imellem..

de er fundet hos feshuset i helsinge og ingen af dem koster over 1000kr.. og samtidig kan hun vælge mellem flere farver og ikke kun den kjolen er vist i.

post-35508-1273609617.jpg

Redigeret af bobo...
0

Del dette indlæg

Synes det lyder som en god idé med feststedet. Men er dog ikke meget for idéen med at holde det hemmeligt. Jeg ville ikke bryde mig om at skulle til en fest som jeg ikke ved hvor er. Det gør det lidt svært at planlægge om man vil tage hjem og i så fald hvordan eller beslutte om man vil blive og overnatte når man ikke ved hvad det er man vælger fra eller til.

KH frk R

0

Del dette indlæg

Synes det lyder som en god idé med feststedet. Men er dog ikke meget for idéen med at holde det hemmeligt. Jeg ville ikke bryde mig om at skulle til en fest som jeg ikke ved hvor er. Det gør det lidt svært at planlægge om man vil tage hjem og i så fald hvordan eller beslutte om man vil blive og overnatte når man ikke ved hvad det er man vælger fra eller til.

KH frk R

det kan jeg godt forstå men der vil være sørget for overnatning til alle gæsterne, og det kommer selvfølgelig til at stå i invitationerne..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

nå så er der lige et puste rum...

vi var til en super dejlig konfirmation i torsdags, at julius så fandt på at han skulle have feber på vej der til er noget andet...

men det hjalp os lidt med vores musik..

vi fandt nemlig en som vi skal have taget kontakt til..

det er den samme musikker som var til konfirmationen og han var god, super hyggelig, og midt under middagen rejste han sig og gik rundt mens han spillede violiin.. (suk hvor romantisk)

han findes her

:blush::thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg har fået svar fra musikeren og han kan godt..

det koster 4500kr for 6timer og derefter 700- for hver ekstra time +kørsel

så det skal lige overvejes..

oven i det kommer der så en mail fra en af dem der har med Peder Skram at gøre. Jeg har for over et år siden spurgt om lov til at vi kunne få taget vores fotos der, og nu kom svaret så..

:balloons: DET MÅ VI GERNE :(

men øv øv det hele er jo udskudt, så jeeg skriver og fortæller ham at R er blevet syg af kræft så brylluppet er udskudt...

og inden for en time har han så svaret tilbage at når vi er klar så skal Peder skram nook også stå klar...

ihhhhh.. det var den først fotolocation vi snakkede om, hvor er det bare dejligt..

0

Del dette indlæg

Arrrrgghhhh...

hvorfor skal det være så svært???

jeg er nået dertil hvor jeg gerne vil have feststedet på plads, men synes ikke rigtig jeg kan finde "STEDET", vi vil gerne have vores egen kok med, og vores egen vin, men samtidig vil vi gerne have vores gæster til at kunne feste hele natten samtidig med at de har mulighed for at overnatte der.. Det skal være handicap venligt, da R's mor bruger mere og mere tid i kørestol...

lige nu er jeg så langt så jeg overvejer at kontakte festeliten som vi har snakket med en gang før...

Helt ærligt hvor svært kan det være at finde et sted hvor man kan have egen kok og vin med, og hvor der er plads til ca. 52 gæster, og som er handicapvenligt...

lalandia har vi fået svar fra men jeg vil ikke give næsten 200kr for at vi må bruge vores egen vin, og vi så kun kan bestemme farverne på blomsterne og intet andet.

oven i det skal vi leje ferie husene allerede fra fredagen istedet for at kunne leje dem til om mandagen men nej for de har lukket hele uge 50.

oven idet kommer der så at R har fået flere smerter og julius har en feber der springer op og ned (den har gjort det siden torsdag, og den ene gang vi ringede til lægevagten ventede vi 45min på at komme igennem fordi drengen klagede over ondt i maven ;- og beskeden var giv ham noget smertestillende og hvis det ikke er blevet bedre så ring igen, så kan det være vi skal have ham ind da det kunne lyde som blindtarmsbetændelse)

og jeg fredag har en eksamen i biologi som jeg slet ikke føler jeg har overskud til...

sorry skulle lige have lidt luft...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej søde.

Hvor er det trist at det skal være så svært for jer at få det hele til at lykkedes!

Jeg er sikker på at din eksamen nok skal gå godt.

Jeg har fundet lidt forskellige steder i måske vil se på.

Feriecenter til 60 personer med festsal og det er handicap venligt.

Priser inkl. forbrug:

fre-søn 11.000kr

man-fre 11.000kr

fre-fre 21.000

se det her

Feriehus ved nr. nebel

Huset er på 348 m2, med 8 dobbeltværelser. Der acc. overnatning af 30 personer. Huset må max. benyttes af 70 personer.

HUSET ER MEGET VELEGNET, TIL AT HOLDE FESTER.

Priser ved max 20 personer. 1 uge kr. 8.000, weekend kr. 5.000 og hverdage kr. 1.000 pr. dag.

Ved mere end 20 overnattende gæster, betales der kr. 100, pr. person. pr. lejemål. Ikke overnattende gæster er gratis.

Hertil kommer forbruget, samt rengøring.

Udlejning, sker kun til udlejer på tlf. 28136806.

se det her

Ellers er der Hotel Maribo Søpark!

Vi var inviteret til 30 års fødselsdag med overnatning derhenne sidste år og det var SUPER godt! De fik vist det hele 3 retters menu, fri vin, øl og vand og overnatning til 40 personer for ca. 38.000kr. (og så skal man jo ikke løfte en finger selv)

se mere her

Jeg håber snart i finder ud af noget, som bare bliver helt perfekt for jer. :balloons:

0

Del dette indlæg

Hej søde.

Hvor er det trist at det skal være så svært for jer at få det hele til at lykkedes!

Jeg er sikker på at din eksamen nok skal gå godt.

Jeg har fundet lidt forskellige steder i måske vil se på.

Feriecenter til 60 personer med festsal og det er handicap venligt.

Priser inkl. forbrug:

fre-søn 11.000kr

man-fre 11.000kr

fre-fre 21.000

se det her

Feriehus ved nr. nebel

Huset er på 348 m2, med 8 dobbeltværelser. Der acc. overnatning af 30 personer. Huset må max. benyttes af 70 personer.

HUSET ER MEGET VELEGNET, TIL AT HOLDE FESTER.

Priser ved max 20 personer. 1 uge kr. 8.000, weekend kr. 5.000 og hverdage kr. 1.000 pr. dag.

Ved mere end 20 overnattende gæster, betales der kr. 100, pr. person. pr. lejemål. Ikke overnattende gæster er gratis.

Hertil kommer forbruget, samt rengøring.

Udlejning, sker kun til udlejer på tlf. 28136806.

se det her

Ellers er der Hotel Maribo Søpark!

Vi var inviteret til 30 års fødselsdag med overnatning derhenne sidste år og det var SUPER godt! De fik vist det hele 3 retters menu, fri vin, øl og vand og overnatning til 40 personer for ca. 38.000kr. (og så skal man jo ikke løfte en finger selv)

se mere her

Jeg håber snart i finder ud af noget, som bare bliver helt perfekt for jer. :balloons:

tak, men vil helst ikke køre for langt med gæsterne, så vi leder med lys og lygte, og har kigget lidt på hotel Frederik den anden, der kan vi godt nok ikke have vores kok med, men det opfylder umiddelbart vores andre krav, også skal jeg prøve og se om vi kan låne hallen på min gamle efterskole, til receptions halløj, vil gerne have lavet det sådan at det bliver anderledes og har en god ide... men nu må vi se..

:(:rolleyes::)

mange tak det varmer :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

luften hjalp... :balloons:

idag har vi taget chancen og fået fat i en brochure fra hotel frederik d. 2, det lyder lækkert så det må vi op og kigge på SNART. vi kan ikke have kokken med mener er plads til alle gæsterne kan overnatte der også med børn, og vi kan få vores menu med vores vin.

så havde de et link til en legepark som vi har skrevet til for at høre om vi kan holde reception der, det bliver en alternativ reception hvis de siger ja.. men skal nok skrive mere om det hvis de siger ja... for så er det om for vores gæster at finde det indre legebarn frem. :(

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

dagen idag skulle bruges på at læse op til eksamen i morgen, men det er den ikke så jeg har skrevet til læreren at jeg kommer uforberedt...

vi fik det største chok... og det har slået benene fuldstændig væk under os begge.

R's behandlling er stoppet. den virker ikke og der er ikke mere at gøre.... så lægen mente ikke han ville blive 40, (det skulle han blive i april næste år)

så alle fremtidsplaner er opgivet..

0

Del dette indlæg

gud hvor er det den mest forfærdelige verden vi ind imellem lever i!

men i må ikke stoppe jeres planer sammen!! lægerne tager fejl hele tiden!! måske går der mange år før han ikke er her måske gøre der ikke, nyd livet så længe i kan sammen, bliv gift og elsk hinanden som om der ikke var imorgen.

i er i mine tanker, og jeg sender alle de bedste tanker og håb jeres vej! :(

0

Del dette indlæg

Jeg ved ikke hvad jeg skal sige. Kan ikke forestille mig en større ulykke. Hvis i kan finde overskuddet, burde i holde århundredets fest..... hvem ved om nogen af os er her i morgen.....

Nå ja og sig endelig til hvis i starter en indsamling mhb. på behandling i udlandet.

Knus Karen

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer