bobo...

B & R.....

505 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Py ha, Det er længe siden jeg har været forbi, og har først i dag set at det er gået tilbage med R sygdom. Sikke noget. Jeg føler med jer.

Det er virkelig noget møg. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal skrive. Men vil give de andre ret, du skal ikke begynde at sælge ud. Du skal holde fast i håbet, for der er altid et håb.

mange varme tanker og knuz

Tania

0

Del dette indlæg

lige i tiden er det godt nok r der holder hovedet mest højt, dette skyldes dog at jeg har fået en gratis omgang halsbetændelse som dessert til en gang influenza, og når man ikke får feber så kan man ikke komme hurtigt til lægen og i de fleste tilfælde vil lægevagten ikke se en...

nå men nu er det ved at være dagen hvor R fylder 39år og i år står jeg med problemet hvad skal han have...

i år 2008 fik han en tur til paris ikke fordi at det skulle være romantisk men fordi at han skulle ned og se afslutningen på tour de france, så jeg havde fået pladser på et 4stjernet hotel kun 500m fra målstregen... men ak... vi måtte aflyse turen pga en opgave R fik som han ikke kunne sige nej til.

og sidste år blev han sendt ud og køre tempo kørsel med en travhest, og havde ondt i kroppen resten af den weekend.

men hvad skal man give sådan en mand....

nogle ting er udelukket da han er syg, og andre har han prøvet...

vi skal til en fødselsdags brunch dagen efter i kbh og på anden dagen skal vi på vores årlige cirkus tur til arena med pladser på første række i logen midt for....

tøj har han masser af, og jeg ønsker virkelig at det skal være noget specielt.

så kom glad med forslag....

Redigeret af bobo...
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det virker som om I normalt giver meget ekstravagante gaver, så måske er det for kedeligt med en helt almindelig gave???

Nå, men mine ideer anyway :unsure:

Videokamera (kan også give jer mulighed for at filme en masse gode minder)

Massage, champagne og verdens bedste middag

Et stort puslespil

Wii eller noget i den stil

Hypnotisøren eller en anden god bog

Billeder af dig (måske Budoir) eller en fotosession sammen (kæreste billeder)

Smart mobil telefon

Oplevelsesgave (helikopter tur fx)

En tur i Operaen med det fine puds på

Surprice party - hvad med 80ér fest?

0

Del dette indlæg

Det virker som om I normalt giver meget ekstravagante gaver, så måske er det for kedeligt med en helt almindelig gave???

Nå, men mine ideer anyway :unsure:

Videokamera (kan også give jer mulighed for at filme en masse gode minder)

Massage, champagne og verdens bedste middag

Et stort puslespil

Wii eller noget i den stil

Hypnotisøren eller en anden god bog

Billeder af dig (måske Budoir) eller en fotosession sammen (kæreste billeder)

Smart mobil telefon

Oplevelsesgave (helikopter tur fx)

En tur i Operaen med det fine puds på

Surprice party - hvad med 80ér fest?

ekstravagantegaver vil jeg ikke kalde det... turen til paris har han haft snakket om lige siden vi begyndte at være sammen...

og køreturen med travhesten fik jeg gennem mine forbindelse på travbanen og det er også noget jeg ved at han holder meget af... (det er bl.a. også derfor han har fået sin egen travhest i julegave for nogle år siden)

hans gave skal på ingen måde være ekstravagant, men det skal være en han kan huske og snakke om...

men du har mange gode ideer, og vil da lige kigge lidt nærmere på de ting som måske kunne være noget, det kunne være det med fotosession, en tur i et teater.

mobiltelefon får han inden for en månde den har været bestilt længe,

videokamera siger ham ikke noget,

helikopterturen, er han ved at arrangere selv men sammen med drengene,

og et surpriceparty kunne måske godt fungere det skal der lige arbejdes på....

besøg af en hyponitisør ville jeg ikke overleve, for det er langt fra ham...

men tak for de mange gode forslag..

Redigeret af bobo...
0

Del dette indlæg

nå men vi fortsætter lidt men på lavt blus...

(det giver også bedre tid til ideer.....)

her i morges kaldte R mig ind for at fortælle at han havde indhentet tilbud på fest et sted og de har lovet at holde datoen til os indtil vi ved noget med hans behandling, han har også fundet ud af hvilken musik der skal være og har fået samme svar fra dem... :angry::cheerleader3: tænkte jeg bare..

så nu kigger jeg så småt på kjoler m.m. igen..

den første jeg har fundet jeg gerne vil prøve (hvis den findes i min str , den er fra 2009 så det er ikke sikkert) er den her:

jwg havde kigget på en mere men den er ikke på hjemmesiden mere.

post-35508-1269518472.jpg

post-35508-1269518478.jpg

post-35508-1269518484.jpg

Redigeret af bobo...
0

Del dette indlæg

nå men vi fortsætter lidt men på lavt blus...

(det giver også bedre tid til ideer.....)

her i morges kaldte R mig ind for at fortælle at han havde indhentet tilbud på fest et sted og de har lovet at holde datoen til os indtil vi ved noget med hans behandling, han har også fundet ud af hvilken musik der skal være og har fået samme svar fra dem... :angry::cheerleader3: tænkte jeg bare..

så nu kigger jeg så småt på kjoler m.m. igen..

den første jeg har fundet jeg gerne vil prøve (hvis den findes i min str , den er fra 2009 så det er ikke sikkert) er den her:

jwg havde kigget på en mere men den er ikke på hjemmesiden mere.

Smuk kjole :unsure:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt at i holder liv i drømmen. :angry:

Sikke en smuk kjole..

hmmm... gave.. jeg har før haft stor succes med at give en tur til standup, hvis han er til så noget. Eller eketronik. ( min kommendene er lidt af en computer nørd ... )

0

Del dette indlæg

så er der sket lidt med hans gave...

så i blever lige opdateret...

jeg har taget kontakt til en travtræner på sjælland, og hørt om han kan hjælpe med et par dages opstaldning af R's egen travhest (den vil han gerne køre md) og om vi så kan aftale en dag hvor R kan komme og køre en tur og få lidt trænings tips så de to kan komme igang.

grunden til at jeg er gået efter lige netop denne gave er at han stadigvæk snakker om gaven han fik sidste år som var tempo kørsel med en anden trav hest, men nu synes jeg ligeså godt at vi kan få gang i hans egen...

jeg håber jeg får pris på afhentning af hest og opstaldning snart...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Bobo.

Sikke en DRØM af en kjole.... jeg håber virkelig så inderligt for dig, at du får lov at gå op ad kirkegulvet i den, og for din kommende mand,

at han får lov at se dig i den og tage imod dig... du bliver så smuk.

Jeg ønsker jer begge al mulig held og lykke og sender de varmeste tanker herfra, det er så urimelig alt det I går igennem lige nu,

men jeg er sikker på at der er lys for enden af tunnelen :angry:

Mange tanker fra richter

0

Del dette indlæg

tak for de søde ord om kjolen...

er dog lidt nervøs for om de har den, og ohor dnevt.vil komme til at sidde..

jeg har været rundt og finde lidt ting til inspiration, og nogle ting der kan bruges hvis det er det nu forhåbentlig bliver til noget:

pynt til bordet.

lys

inspiration til program m.m.

isterninger

rammer og animationer

der er lidt inspirationsbilleder her:

post-35508-1269636889.jpg

Redigeret af bobo...
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Bobo,

hvor er det dejligt at se, at I så småt er gået igang med bryllupsplanlægningen igen, og den kjole er ovenud smuk, jeg håber du kan finde den et eller andet sted.

Og supergod idé med hans travhest, det skal han nok blive glad for, hvis det er til at betale... :angry:

0

Del dette indlæg

hmmm.. (er lidt skuffet)

jeg var oppe og prøve brudekjoler idag i en butik (navnet kan være lige meget) havde fundet billedet;- jeg har vist tidligere på siden;- hos dem for nogle dage siden på deres hjemme side og da jeg ringede og spurgte om de havde den i min str var svaret ja, nå men jeg fik en tid igår til at komme og prøve den kjole, da jeg så kommer der op har de den ikke alligevel, øv øv sur røv, jeg leder videre ellers må jeg få lavet en kopi (tak mor)...

så er jeg gået igang med en gave som måske kan blive R's morgengave... hvis jeg altså bliver færdig, han har ønsket sig det længe, og det kommer til at tage lang tid at lave...

det er et broderet billede, det bliver kaldt københavner billedet, når jeg er færdig kommer det til at måle ca. 130 x 45ca.

jeg har ikke kunnet finde et billede på nettet af det færdigt men HER kan det ses nederst på side 35. det er det største jeg endnu har lavet, bortset fra 24 matchende mellemlægsservietter, dugen der til mangler endnu..

men det tager lidt af min tid specielt fordi der er 50 farver at holde styr på... men jeg nyder det, og glæder mig til at se R's ansigt når han får det..

0

Del dette indlæg

Øv at køre ud og tro man kan prøve kjolen og så er den der ikke alligevel - og dårlig service!

Sikke et arbejde du har givet dig i kast med - har netop set samme billede i en blog - det er et stort arbejde! MEn flot er det! God arbejdslyst!

0

Del dette indlæg

hmmm.. (er lidt skuffet)

jeg var oppe og prøve brudekjoler idag i en butik (navnet kan være lige meget) havde fundet billedet;- jeg har vist tidligere på siden;- hos dem for nogle dage siden på deres hjemme side og da jeg ringede og spurgte om de havde den i min str var svaret ja, nå men jeg fik en tid igår til at komme og prøve den kjole, da jeg så kommer der op har de den ikke alligevel, øv øv sur røv, jeg leder videre ellers må jeg få lavet en kopi (tak mor)...

så er jeg gået igang med en gave som måske kan blive R's morgengave... hvis jeg altså bliver færdig, han har ønsket sig det længe, og det kommer til at tage lang tid at lave...

det er et broderet billede, det bliver kaldt københavner billedet, når jeg er færdig kommer det til at måle ca. 130 x 45ca.

jeg har ikke kunnet finde et billede på nettet af det færdigt men HER kan det ses nederst på side 35. det er det største jeg endnu har lavet, bortset fra 24 matchende mellemlægsservietter, dugen der til mangler endnu..

men det tager lidt af min tid specielt fordi der er 50 farver at holde styr på... men jeg nyder det, og glæder mig til at se R's ansigt når han får det..

Samme billede hænger hjemme i mine forældres soveværelse, det har min farmor nemlig broderet *ss*

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hmm.. har googlet lidt for at finde noget mere inspiration til en kjole..

og jeg har fundet en..

men hvad synes i tøser????

Det er da ikke den samme kjole? Hverken arme eller hofte er ens forfra og bagfra...

Min første tanke var at den må være svær at gå i, hvis blondekanten skal være så lang foran?

Nå, det var lige mine tanker - men på ginen er de begge flotte kjoler!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer