bobo...

B & R.....

505 indlæg i dette emne

Annonce ♥

For pokker noget møg.... Det er jeg så uendelig ked af at høre, men lov mig ikke at give op :)

Jeg kan ikke huske om I har papir på hinanden? Det er ikke for at være hård og kynisk at jeg siger det, men for at sikre hinanden bedst muligt, er det vigtigt at det bliver gjort...

Hej lena...

vi har været på rådhuset allerede tilbage i 2004 inden R skulle afsted på en lille udlandstur sammen med nogle venner.

og lige nu er det svært ikke at give op..

så aftenerne bliver tit brugt på bare at sidde tæt og stille sammen i mørket uden at sige noget.

det her var der bestemt ikke nogen af os der havde tænkt på for bare 8mdr siden, men her er vi altså nu..

0

Del dette indlæg

Godt at I har sikret hinanden. Men ja, det er et hul at blive puttet ned i. Uanset hvordan det går (nok specielt hvis det ikke går godt), må I forsøge at fylde jeres tid med de bedste minder og nærhed - men det er jeg sikker på at I godt ved.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

kære Belinda

Du er i mine tanker meget mere end du tror. Jeg ber til at i holder fast i troen på at R nok skal komme igennem det her, med dig ved sin side... Jeg håber at i vil kæmpe jer igennem denne møgsygdom med alt jeres kærlighed til hinanden. Og sidst men ikke mindst så er vi et helt forum herinde(og jeg bor ikke så langt væk) som er klar til at trøste og lytte hvis du skal læsse lidt af for at kunne indholde lidt mere endnu.

Jeg lover at bede for jer og jeres fremtid sammen, jeg ved at ord er en ringe trøst men det er desværre det bedste jeg kan tilbyde lige nu.

:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh Nej det gør mig så umådelig ondt Sidder her med tåre ned af kinderne og bare tænker at når man drømmer om sit bryllup er det her meget langt fra de tanker og hvor er det urimeligt... Jeg håbervirkelig at i holder hovedet højt og fortsætter kampen.

:)

0

Del dette indlæg

hvor er i bare søde alle sammen tøser...

vi har snakket med privat hospitalet igen i dag, og R chef har haft tlf møde med dem og forsikringen for at se om det ikke kunne gå hurtigere.. (1mdr synes som ufattelig lang tid) men ak det kan ikke gøres hurtigere fra forsikringens side.... Så snakkede vi om muligheden for at få R indlagt for at han kunne få noget stærkere til smerterne og så i det mindste blive fri for smerter, men efter samråd med lægen fra privat hospitalet er det droppet, tilgengæld sender hun en recept på nogle stærkere piller (ibrumetin 1200mg) som så gerne sammen med et par panodiler skulle kunne tage smerterne, så hverdagen kan blive bedre, samtidig aftalte de (R og Lægen) at hvis det ikke bliver bedre så kan han blive indlagt på privat hospitalet i en ugen optil hans tid, det er så lige oven i påsken og hans fødselsdag, men det er måske det bedste.

En del af mig kan ikke slippe tanken om bryllup og derfor har jeg svært ved at få sat mine dejlige favorboxe til salg, men jeg tror nu nok at det skal komme.

Er det helt dumt ikke bare at smide dem tilsalg med det samme???

dagene flyder ud i et, dog er der nogle dejlige lyspunkter, selv om vi næsten alle sammen er syge i disse dage..

igår kom det store orange skib ind (som min søn og bonus søn på 2½år kalder det) og straks skulle vi ud på altanen og vinke og de råbte hej mand og hej skib, men nøj hvor var de kede af det da hverken manden eller skibet vinkede tilbage.

men man kan jo ikke forklare 2 små drenge at det er vigtigere at holde øje med kajen end om der er nogen der vinker på den anden side af vandet...

så vi gik stille og roligt ind og fik en is og blev enige om at klage til chefen, så hans mænd kunne lære at vinke.. hehe..

Det skal lige siges at det store orange skib er miljøskibet Gunnar Seidenfarden (staveplade) og manden der ikke ville vinke var skibber som var meget optaget på broen..

Den lille historie fik selv R til at små grine, så det var dejligt.

0

Del dette indlæg

Kæmpe :) til hele din familie. I går en hård tid i møde, men giv ikke op. Håb på det bedste men forvent det værste.

Jeg synes ikke du skal begynde at sælge ud endnu, der er jo ingen der ved med sikkerhed, hvad fremtiden bringer for jer

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Belinda

Jeg har i lang tid gået og tænkt over, hvad jeg skulle skrive til dig. Jeg kender dig slet ikke, men alligevel er jeg dybt rørt af jeres situation. Jeg vil sige som de andre, at du bare skal hænge i og tro på, at det nok skal blive bedre. Man kan ikke gøre andet...

Jeg håber at I nyder tiden sammen og sammen med jeres børn. Lige meget om det er 12 måneder, 12 år eller endnu længere.

Tak for din hilsen i min tråd. Jeg er sikker på, at Banjo blev glad for frikadellerne

Kæmpe :) til dig

Kram Nina

0

Del dette indlæg

Allerkæreste Belinda..

Hvor ville jeg ønske jeg kunne svinge en tryllestav, så alt det grimme - det urimelige - ville forsvinde!!

Jeg håber der sidder en gud(-inde) et sted, som ser - begriber - og gør det som jeg ville have gjort, så i kan få det LANGE liv sammen som I fortjener.

Jeg beundrer dig for din styrke og dit mod *varmt, kærligt kram*

Og jeg synes du skal holde fast i drømmen og dine favourboxes - jeg tror du har BRUG FOR et sted, hvor du kan "lade som om" alting er OK. Bare en gang imellem..

Sender jer mange tanker!

*kram*

Oldie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal skrive... Det er en situation som denne, hvor man bliver mindet om hvor glade man skal være for den tid man har sammen. Jeg håber R får mindsket smerterne, og han går imod alle odds...

Stort :) til jer.

0

Del dette indlæg

Jeg tror ikke du skal begynde at sælge endnu - for mig ville det være det samme som at miste håbet - Jeg tror det er vigtigt at have et halmstrå at knytte sig til og dit halmstrå må være jeres bryllup - forsæt drømmen og planlægningen om så det "bare" er en flugt. Om ikke andet har du et "frirum" i drømmen, hvor du kan lukke virkeligheden ude og samle kræfter til du "vender" tilbage til den.

Håber du forstår hvad jeg mener- jeg har selv mistet, dog ikke min mand, men min lille datter - så jeg kender til kampen og smerten

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

AAAAaaaaarrrgghhhhhhh... MÆND.....

jeg kan ikke finde ud af dem...

vi har jo aftalt at alle palner for bryllup er aflyst, men så i dag hvor vi sidder alene og snakker siger han at det da måske godt kan være at vi kunne holde et bryllup alligevel senere i år...

????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

hmmm... jeg er kommet til den konklusion at hvis det bliver til noget så kan gæsterne få max en mdr til at svare..

Hvorfor han kom med den udmelding ved jeg dog ikke helt endnu...

om det er fordi at vi endnu engang har haft fat i lægen og sige at det med at de smertestillende skulle tage smerterne ikke virker, eller om det er fordi at det ligepludselig er rykket meget tættere på da R måske allerede i morgen eller mandag skla indlægges på et alm sygehus indtil han kan blive overført til privat hospitalet, ved jeg endnu ikke..

men måske...

sorry men havde lige brug for lidt luft.

0

Del dette indlæg

Jeg vil give Miss Lena ret... Måske har han brug for noget glædeligt at fokusere på? Jeg synes du skal se det som noget udelt positivt at han har fået lysten til at planlægge ud i fremtiden igen.. :thumbsupsmileyanim: Jeg tror at troen på fremtiden er vigtig når man går igennem sådan et forløb...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer