bobo...

B & R.....

505 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ih er da vildt nysgerrig hvor i næstved fandt du en lækkker taske, kjole med mere...

kjolerne er fundet i den butik med alle festkjolerne i vinduet ( den ligger ikke så langt far superbest og slagteren.) det var faktisk en lysegrøn ganske enkel og kun med lidt perler ved barmen, men den var der kun i str L & XL og så store er mine brudepiger ikke.

tasken er fundet ved neye og parfumen i den lille parfume bitik der ligger i nærheden (tror nok den ligger ved siden af bog og ide)

0

Del dette indlæg

så er vi hjemme efter en lidt mislykkedes tur til odense...

ikke fordi behandlingen var mislykket men fordi at dem fra riget kun havde sendt ½af R journal til odense, og de behandler ikke før end de har hele journalen, så vi ser spændt frem til en tur til odense igen i næste uge...

He he, godt det ikke er mig, som skulle overbringe sådan en besked.... De er altså lidt tunge i det en gang imellem.

Bedre held næste uge

med planlægningen sker der ikke så meget jeg er ved at samle alle mine lister et sted så r også kan følge lidt med, synes ellers det fungerede fint med 2mapper , 2 computere og en masse mails. nu må vi se.

Måske en meget god idé med det hele samlet et sted. C vil også gerne kunne følge med, så han sætter alle mine ting i mapper og undermapper på computeren, det andet er rod,siger han;)

Redigeret af luklau
0

Del dette indlæg

hmm..

Betina jeg tror at de to herre har ret... men jeg nød ellers at have dem alle steder..

nå men idag er der kommet afklaring på kjolerne til mine store brudepiger..

jeg vil ikke byde dem at gå i kjoler der kun er knæ-lange midt i december måned, men er heller ikke meget for de kjoler jeg har kunnet finde endnu..

men nu er det sådan at jeg heldigvis ikke er den eneste med et par hænder og en maskine til at sy så min mor har sagt ja til at hjælpe mig med at sy deres kjoler, så de kommer til at minde om vores datters kjole..

:):) weeeee :):cheerleader3:

og så skal der jo vælges farver, så jeg lister på nettet og kigger, og HURRAAAAAAAA det stof jeg skal bruge 5m af til hver kjole er lige nu på tilbud til 40 istedet for 80kr/meter, så i morgen skal jeg ud og købe stoffet til deres kjoler. ved godt at jeg senere også skal have fat i 2 usynlige lynlåse, tråd der matcher stoffet, trykknapper og noget pynt, samt en lille tak for hjælpen gave til min mor. men så bliver de også syet på en weekend, hvis der ikke er de store problemer...

mønsteret er enkelt for der bliver overdelen klippet efter en af pigernes yndlings toppe og underdelen giver sig selv.

så jeg regner ikke med at mine brudepige kjoler komer til at koste mere end max 250kr pr stk. dejligt..

hov glemte da at fortælle jer farverne..

den ene bliver bordoux og den anden bliver en støvet petrol. vores datters er beige...

har også været inde og anskaffe os en hjemmeside så nu skal den bare designes.. bliver lidt sjovt, men det er en nemmere måde for os at få alle oplysningerne ud til gæsterne og for gæsterne at melde til bage..

så når den kommer op og køre må jeg få lavet et link til den her fra.

navnet holder vi hemmeligt lidt endnu, men det er R der har fundet på det.

Redigeret af bobo...
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er stoffet til brudepigekjolerne bestilt.

det skal aftentes på onsdag i stof2000. og min mor har sagt ja til at sy for mig (ihvertfald de fineste detaljer, da hendes symaskine er finere end min)

de store piger få en magen til vores datters.

jeg har også fået lavet den første prototype af invitation og kuvert til invitation færdig, men kan ikke få overført billedet til computeren.. så det må lige vente lidt med tøser.

post-35508-1262899114.jpg

Redigeret af bobo...
0

Del dette indlæg

Puha, det er alt for lang tid siden at jeg har været forbi dig, men hvor er der gang i planlægningen...

Hvor er det dejligt at din mor kan sy kjolerne, dem glæder vi til at se på dem alle og et kanon sødt billede af din pige.

Glæder mig til at se hjemmeside og hvad R har fundet på :)

Kh Mille

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg ved ikke noget om overraskelsen, men jeg ved at han får hjælp til det af en ude fra (og at det måske er en grafik'er vi har brugt før) for får han ikke hjælp så bliver der nemlig ikke lavet nogen hjemmeside, så meget computernørd er han heller ikke...

og jeg regner med at den er oppe og køre inden vi skal på sommer ferie, men det vil jo tage lidt tid for alle informationer omkring bryllup (dem som skal lægges ud ) skal være på både dansk, tysk og engelsk.

brudepigekjolerne bliver først syet i efteråret, då begge piger stadigvokser og de helst skal passe dem godt til den den tid.

har snakket med vores feststed igen idag, hende der står for det havde lavet en del rod i bestillingen så det hele skal lige køres igen...

og så fik jeg snakket med transporten igår, da ham der skalgive mig pris og tider endnu ikke havde vendt tilbge, som han ellers havde lovet.

Forklaringen kom da han tog telefonen, han har sagt ja til en opgave som de ikke har en bus der kan klare...

og da han var gået til chefen og havde fortalt ham det havde han fået den besked at når han nu havde sagt ja til opgaven så måtte han je gfinde et sted hvor de kunne låne sådan en bus men at vi ikke skulle betale mer pga det. så lige nu venter jeg i spænding på en mail fra ham (han sagde den skulle komme igår.)

0

Del dette indlæg

nå så langt så godt.. jeg skla sidde og tælle efter på vores gæste liste så vi er sikre på at alle gæster har mulighed for at overnatte...

stoffet til kjolerne skal hentes på onsdag efter kl 15:00 i næstved.

så har jeg fået købt inde så jeg kan gå igang med at på lavet indbydelserne.. dog ikke helt de praktiske informationer, huske seddel m.m. der skla ligge ved..

vil bare gerne igang nu..

og så skal vi forresten på tirsdag eftermiddag ned og hente nøglen til et hun vi skal flytte ind i, for den lejlighed hvor vi bor i er der både fugt og skimmel svamp allerede og vi vil ikke være syge... så vi flytter lige (igen) men dog kun 25min kørsel væk herfra. og så til en stor villa på 140kvm istedet for 115kvm og ingen have.

jeg glæder mig så meget.

men nu vil jeg gå igang med at printe det ud til invitationerne som jeg kan.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

vores figurere til kagen er også blevet en flere....

vi har fundet dykker smølf... så nu er vi oppe på 4 men der skulle gerne komme flere...

Rigtig fine smølfer, har du været i BR? Der har de også en masse, måske nogen, du kan bruge...

- og så stort tillykke med huset

Redigeret af luklau
0

Del dette indlæg

vores figurere til kagen er også blevet en flere....

vi har fundet dykker smølf... så nu er vi oppe på 4 men der skulle gerne komme flere...

Rigtig fine smølfer, har du været i BR? Der har de også en masse, måske nogen, du kan bruge...

- og så stort tillykke med huset

kigger jævnligt på nettet, i BR / legekæden / toys 'R us, og hvor jeg ellers falder over de kære små blå...

men det der er lidt specielt er at de smølfer vi jagter er nogle der på en eller anden måde siger noget om so. (f.eks. brud & gom)

og lige nu er den næste smølf jeg jagter en smølf der er sammen med nogle dyr. (jeg er udd. dyrepasser)

og tak for det med huset..

det er godt nok bare lejet i første omgnag for 2år men efter 2år svare det så til at vi har lagt udbetalingen for huset og kan derfor overtage det og begynde at betale afdrag på det istedet.

synes lige at jeg vil dele en lille sang jeg er faldet for med jer.

den er Her

lyt godt til teksten, synes den er meget god...

så er jeg kommet i tvivl om jeg skal bytte den gyldne farve ud med en enten sølv eller blå, men må lege lidt med det og se hvad jeg finder på.

Redigeret af bobo...
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihh, jeg er helt vild med dykker smølf, han er nu bare dejlig... :thumbsupsmileyanim:

js også stod valget mellem det og en lille gummiand, (lille joke jeg har haft kørende med R og hans soldater venner siden 2001)

men ved i hvad tøser????????????

i dag

er der

:):thumbsupsmileyanim: 11måneder til :badgirl::griner:-

eller

:shooter::boohoo: 333dage.. :boohoo::angry:

ihh hvor jeg glæder mig....

men keg har måtte konstatere at jeg ikke kan tælle mere kan ikke få dat samme tal på gæste listen 2 gange.... og det gør det lidt besværligt at bestille det rigtige antal overnatningspladser til gæsterne.

Redigeret af bobo...
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Belinda

Tillykke med milepælen. Jeg har kigget meget i din nye tråd, men jeg har aldrig fået smidt en hilsen til dig.

Hvor er det dejligt at I har fundet en ny dato og fundet ud af det sammen.

Jeg fandt lige den her og kom til at tænke på jeres favour "boxes"

0

Del dette indlæg

Kæmpe tillykke med mærkedagen :thumbsupsmileyanim:

Det er så dejligt at have noget at se frem til og jeg håber, at planlægningen igen lyser op i jeres hverdag!!

:):thumbsupsmileyanim::badgirl: Stort tillykke med milepælen - det er jo lige om lidt :griner:-:shooter::boohoo:

tak.. jeg ved ikke hlet om jeg synes at der er lang tid til eller ej....

men hende der hjælper mig med at arrangere det hele synes at det var sjovt at jeg kunne sige præcis hvor mange dage / uger / måneder der er til... men lidt holder man jo øje med.

og:

banjotten.. mange tak.. hvor er den fin... måske kunne man bruge den... (skal dog lige finde lidt nærmere ud af det med borde og sidde pladser først ) men måske kunne man samle indlæggene til gæste bogen der i :boohoo:

eller..... (jeg skal nok finde på noget)

0

Del dette indlæg

Hej Belinda

Tillykke med milepælen. Jeg har kigget meget i din nye tråd, men jeg har aldrig fået smidt en hilsen til dig.

Hvor er det dejligt at I har fundet en ny dato og fundet ud af det sammen.

Jeg fandt lige den her og kom til at tænke på jeres favour "boxes"

hvor er det en farlig side... specielt fordi at vi bgge to er fulstændig vilde med disney.... måske skulle man holde det i disney land pariis istedet for i dk... (ej må nok heller holde den ide for mig selv)

men tak for linket, det bliver et dyrt bekendskab.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer