bobo...

B & R.....

505 indlæg i dette emne

Annonce ♥

hmm.. har googlet lidt for at finde noget mere inspiration til en kjole..

og jeg har fundet en..

men hvad synes i tøser????

Det er da ikke den samme kjole? Hverken arme eller hofte er ens forfra og bagfra...

Min første tanke var at den må være svær at gå i, hvis blondekanten skal være så lang foran?

Nå, det var lige mine tanker - men på ginen er de begge flotte kjoler!

har godt lagt mærke til at det ikke er den samme kjole men det er sådan at sælger har sat den op på hjemmesiden de har...

0

Del dette indlæg

Så er R's gave endelig på plads...

fra de tre børn får han:

et krus med teksten: verdens bedste far. vi elsker dig. Indgraveret.

bogen om Dirch Passer og en bogmærke.

et gavekort til træningscenter

og en deo (som vores store pige siger far skal ikke lugte grimt.

Hvad min veninde har fundet på, det ved jeg ikke.

fra mig får han:

filmen Ghost,

en deo som vi begge elsker med ikke har kunnet finde et stykke tid

og

39 mozart kugler. (hvorfor? firdi han elsker dem og han bliver 39)

Desværre var jeg ikke den først der fik givet ham gave i år, chefen gav ham en da han var på vagt igår (måske også en god kompensation når han først fik afvide kl 22 aftnen før at han skulle afsted. dvs. helt har han ikke fået gaven endnu, for det bliver først officielt den 1/7, men jeg lagde ikke engang mærke til at hans uniform var ændret. UPS!!!)

Redigeret af bobo...
0

Del dette indlæg

såkom vi igen til at snakke lidt bryllupsrejse, og nu er det sådan at vi kan få en til at passe begge børn hvis vi vil afsted i op til 14dage...

ikke at vi ikke gerne vil have dem med men ud fra de ideer vi har til destinationen så er det måske ikke optimalt.

jeg smider lige nogle links ind.. (mest for at jeg kan holde styr på det selv.)

hundeslæde på indlandsisen

I den anden ende af verden

måske til alaska

kombineret

lige nu hælder jeg nok mest til det første for der kan vi selv bygge mere på bl.a. sejlads med mindre både på steder hvor de store krydstogt skibe ikke kan komme..

men sol og bade ferie bliver det IKKE.

tror nok at vi er nået så langt at det bliver det første...

så lidt forskellige oplevelser, som hundeslæde og vandretur på indlandsisen, hvalsafari, sejltur i midnatssolen, hundeslædetur for at se nordlyset m.m.

alt dette incl flybiletter kan fåes for omkring 35oookr for os begge oveni kommer så hotel og forplejning.

men 9dage fyldt med oplevelser...

lægger lige et link ind til et hotel vi gerne vil bo på men mest fordi de har "igloer" man kan bo i næsten helt nede ved vandkanten..

hotel Arctic *****

Redigeret af bobo...
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

He he slemme dig, ikke at bemærke at rangen er ændret.... Men hvad er den ændret til?

den er ændret fra KL til KK.

Lyder godt nok lækkert med en oplevelsesrejse. :rolleyes::):) Bare det var mig!

jeg håber også at det bliver til noget, den ene dag er en vndretur alene ud til en hytte, så man skla kunne navigere godt, men det må R stå for... har været deroppe nogle gange før, og er da altid kommet hjem i et stykke.. hehe

0

Del dette indlæg

Uh det lyder rigtig fedt med jeres bryllupsrejse tanker :rolleyes: Noget anderledes end, hvad man ellers ser i de andre planlægningstråde... :smilie_oster05:

tak... vi tænker bare på hvordan vi plejer at holde ferie... og det er aldrig på en strand eller "fanget" på et stort krydstogt skib(selvom det kunne være sjovt at prøve,9 det må vente til vi bliver gamle)

vi plejer at opleve mange ting i naturen, gå, cykle, eller sejle i mindre både, ride eller noget andet aktivt, så det her vil helt sikkert være mere os..

fandt et hotel og et rigtigt fly så har lige lavet en hurtig udregning for hvad sådan en lille ferie fult af oplevelser ville koste.

oplevelser: 9500 x 2

fly tur / retur: 17500 for os begge.

hotel /iglo: 1400 x 11 x 2

ialt = 67300kr men så er det også incl det hele.

men det er helt klart overnatningen der trækker den tungeste post alene, og hvis vi gik på kompromi ville vi kunne spare 300 kr pr pers pr dag.

[color="#FF0000"]Betina det er denne lille ændring jeg overså på uniformen. UPS!!![/color]

post-35508-1270240030.jpg

post-35508-1270240040.jpg

Redigeret af bobo...
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wee... så har vi en dag der står i hyggenstegn, vi har besøg af en af vores venner, min / vores veninde og "pap"sønnen, og min mor, R fylder 39, jeg skal sy gardiner til juliuses værelse sammen med min mor, og vi skal overraske R med hans gaver senere..

kan det blive meget bedre??

0

Del dette indlæg

så er en hyggelig dag ved at være til ende.. R fik mange gaver (gemt som påskeæg over hele lejligheden) jeg fik en super smuk kjole som jeg er kommet til at købe på ebay med posten, og den opfylder alle de tanker jeg havde om den, så nu skal der lige knokles på en måned så jeg kan bruge den til konfiramtion til maj..

jeg fik lavet en monster lagkage som vores datter kaldte den med 6bunde og jordbær/banan/chokolade/kagecreme og flødeskum. men var godt tilfreds..

også lige et billede af kjole købet..

post-35508-1270324149.jpg

Redigeret af bobo...
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

FED kjole!!

TAK... er også glad for den..

har lige fundet en side hvor man kan få noder til rigtig mange forskellige melodier, og vil da lige dele..

noder findes her.

nu har jeg siddet og leget lidt med en invitation...

og taaa - daaaaaa jeg har fået lavet en forside...

post-35508-1270414283.jpg

Redigeret af bobo...
0

Del dette indlæg

så er en hyggelig dag ved at være til ende.. R fik mange gaver (gemt som påskeæg over hele lejligheden) jeg fik en super smuk kjole som jeg er kommet til at købe på ebay med posten, og den opfylder alle de tanker jeg havde om den, så nu skal der lige knokles på en måned så jeg kan bruge den til konfiramtion til maj..

jeg fik lavet en monster lagkage som vores datter kaldte den med 6bunde og jordbær/banan/chokolade/kagecreme og flødeskum. men var godt tilfreds..

også lige et billede af kjole købet..

Ej altså, hvor er den smuk...

Må jeg få linket?

Du bliver så flot!!

Kramz fra mig til dig og tillykke med din mand :rolleyes:

Lone

selvføglelig må du da det...

den er dog ikke i grøn som den jeg har købt men i sort, i grøn kunne jeg kun finde den i en kort model...

men de størrelser der står som xl - l eller m passer på hvad man får i butikkerne i dk så det er rart..

kjole

og tak for hilsenen til manden.... den er vidre givet.

Redigeret af bobo...
0

Del dette indlæg

Mht. forsiden til invitationen, har du nogen billeder med andre skrifttyper? Synes den der er på, på en eller anden måde flimrer så det bliver svært at læse og det ville jo være synd. det kan naturligvis skyldes min skærm og det kan sagtens være det fungerer IRL.

KH Frk R

0

Del dette indlæg

Mht. forsiden til invitationen, har du nogen billeder med andre skrifttyper? Synes den der er på, på en eller anden måde flimrer så det bliver svært at læse og det ville jo være synd. det kan naturligvis skyldes min skærm og det kan sagtens være det fungerer IRL.

KH Frk R

har prøvet at lave den med en anden skrift type.. men det der driller er nok at der er små snefnug der falder i teksten..

post-35508-1270467679.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Efter endnu et forsøg med en forside har udgave nr 3 vundet.. den ligner nr 2 men har ikke stregen under datoen og så er teksten hvid.

derfor har jeg valgt at den anden tekst der skal være må blive rød..

men så langt så godt...

vil jeg sætte mig ned og lave en liste over hvem vi bare vil have med til reception og hvem vi ikke kan leve uden til festen.

0

Del dette indlæg

ENDELIG SKER DER NOGET!!!!!!!!!

Så har R været på privat hospitalet.....

og for at bruge lægens ord, så: hvor har de klokket i det inde på riget... :biggrin:

måske ikke lige den sætning vi helst ville høre, men de har fået taget alle prøverne engang til......

og hun (lægen) regner med at R kan starte behandling inden for en uge....

(det kunne de offentlige sygehuse squ lære noget af)

hun ville dog ikke ud med endnu hvor slemt det er, men det kunne de snakke om når han kom til behandling...

så helsingborg get ready, here we come (meget snart :td: )

så hvem ved måske kan det alligevel blive aktuelt med det bryllup i år.

det sad vi forresten og snakkede om søndag aften efter at have været forbi R søster (som holdt påskefrokost med resten af R's familie) med en blomst til R forældr der havde 40års bryllupsdag..

her kunne hverken R's forældre eller lillebror + kæreste sige goddag til os..

så søndag aften blev gæstelisten taget op til revudering, og vi blev bl.a. enige om at lave en reception hvor der virkelig var fart på for børnene og så ikke have børnene med til fest om aftenen, og samtidig kun at invitere dem vi allerhelst vil dele aftenen med til festen, men så holde et BRAG af en fest og er er godt i gang med at finde musik det er noget ala det her han leder efter...

men efter en reduktion af gæstelisten tiol festen om aftenen pga at der nu ikke skal børn og nogle andre med er vi nede på at vi kun bliver 30.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer