FrkHelle

Inspiration

8 indlæg i dette emne

Her har været rigtigt meget snak i 2009 om, hvorhvidt man kunne få et gavekort på 500 kr eller ej.

Til weekendens messe i Bella Center var der en stand fra Inspiration og jeg var fræk til at spørge en af pigerne på standen, om den her gave.

Hun informerede mig om, at der havde været meget forvirring omkring gavekort på 500 kr eller ej, men at alle butikker nu skulle være informeret herom og ellers kan man i sin gode ret få butikken til at kontakte Inspirations kundecenter. Men det bør ikke være nødvendigt.

ALLE brudepar, kan efter vielsen få en valgfri gave til 500 kr, såfremt de har haft ønskeliste i Inspiration.

Det kræver:

- fremvisning af vielsesattest

- at der har været oprettet ønskeliste i en fysisk butik og IKKE online

- at man henvender sig til den butik, hvor ønskelisten er oprettet

og så er det i øvrigt IKKE påkrævet, at der er købt noget fra ønskelisten.

I 2010-udgaven af BRUDEN er der tilmed en annonce fra Inspiration om samme, så deri er der også dokumentation for gaven.

Så kære medbrude - vi kan vist godt se frem til en ekstra bryllupsgave fra Inspiration :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige siddet og kigget bladet bryllupsmagasinet for 2009 igennem og i denne var en annonce om, at hvis man kunne fremvise en vielsesattest, så kunne man frit få et bestiksæt af værdi af 500 kr :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hmm bestiksæt - Så kan det næsten være det samme. REsten af vores er alligevel bare fra Ikea og jeg har ikke brug for sådan noget dyrt værk man skal samle på :thumbsupsmileyanim:

Men så kan man selvfølgelig give det væk i gave...

Det var det, der stod i annoncen i 2009 ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I 2010 er det valgfri gaver, så frem med listerne, piger!!! 500 kr. er jo også en slags penge, og man kan da altid bruge en margrethe-skål, en bodum kaffebrygger eller hvad ved jeg ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi blev gift i 2009 og havde ønskleseddel i inspiration.

Vi fik:

Et valgfrit sæt bestik fra stelton med en værdi af ca 500 kr.

En skål fra Georg Jensen værdi 389 kr (fordi vi ønskede os salatskålen, så fik man som gave den her skål uanset om salatskålen blev købt eller ej)

Gavekort på 500 kr. til valgfri gave.

Så det er ikke enten eller...du får BÅDE bestik OG gavekort på 500 kr.

Så bare i gang tøser det kan sagtens betale sig :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi oprettede også en ønskeliste i Inspiration (med håndscanner i butikken) - og den blev brugt flittigt! :bearhug: - og i går var vi så nede for at bytte de sidste gaver (ikke alle der følger ønskelisten!) og købe en Nespresso-maskine i stedet. Jeg spurgte om det ikke var noget med noget - og jo selvfølgelig, vi havde 500 kr, som hun nok skulle trække fra i prisen. Hun spurgte efter vores navne og så skulle jeg skrive under på at jeg havde modtaget gaven - men hun skulle ikke se vielsesattesten (havde ellers taget den med for en sikkerheds skyld).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jamen vi var også i Inspiration ugen efter bryllup, da svigermor havde købt noget serveringssæt af det bestik vi ønskede - hun havde bare købt præcist det sæt, som vi ikke ønskede, da vi har det - og så tilmed 2 af dem - ih altså :)

Nå men praktisk nok - det vi ville have, sælges kun som løsdele og den butik vil ikke sælge løsdele mere, så der var 50% på - det var jo heldigt for os.

Men gavekortet... Hun spurgte gudhjælpemig, om ikke vi havde fået gaven da vi OPRETTEDE ønskeliste?

Nej, hvor smart havde det været? Det smarte er jo netop, at man kommer og vil have noget af det, som man ikke fik (og så kan man jo blive fristet til liiiiiiiiige at købe noget mere).

Nå men så måtte vi gerne vælge for 500 kr. Tror vi skrev under på en udbetalings-ting, men ikke noget med at finde vores ønskeliste eller vielsesattest, som jeg endda havde medbragt en kopi af.

Vi valgte en Eva Solo the-kande - da vi havde fået kaffekanden i bryllupsgave. Nu har vi dem begge :bearhug:

502930_termokande_rs[1].jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer