SørenogAnette

SørenogAnettes Bryllup

341 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg laved en masse fejl.. Jeg prøvede at skære kagen da den var køleskabskold og derfor blev den ikke god.. jeg frøs kagen ned i nat med fyld da jeg var bange for at kagen var for tung og derfor blev den så bulet og imorges da den var frossen lagde jeg fondant på den med alle bromsterne og derfor revnede fondanten.. men nu har jeg vist lært det.. Det revner nårmalt ikke når jeg laver bettys bryllupskage. Så se bort fra alle fejlene hihi.. den smagte kanon godt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

De sidste uger har der været rigtig meget fart på omkring planlægning. Jeg skal nok skrive nærmere, Søren starter på job i nat efter ferien, han har budt på en taxa men får først svar om nogle uger pga ferie, så nu kan jeg skrive og vide han intet ser.

Men idag kom jeg over min første store mile pæl.. jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 10,3 kilo har jeg tabt mig.. jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..

Det skal fejres med 3 retters menu hahaha

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Nu vil jeg fortælle om alt det vi har nået på de sidste 2-3 uger..

Jeg har modtaget min bolero og hvor er den bare smuk, jeg er så glad for den.

Vi har bestilt ringene og vi får dem i løbet af denne uge.

Jeg har fået købt øreringe hos min frisør og der har vi talt frisure og jeg har bestilt dato for prøveopsætning.

Min søns tøj er også købt vi mangler bare sko.

Vi har aftalt tid med hotellet den 12. august kl. 14 hvor vi skal aftale menu osv.

Jeg bestilte i går kageknive, og boleroer til mine piger.

Sørens skjorte og sko er også købt

Jeg har bagt kager 2 gange den sidste i dag.

Vi har fået sendt invitationer ud og fået mange tilbage meldinger.

Vi har været i tyskland og fået købt drikkelse til receptionen i kirken og slik til festen, der købte vi også en lille flaske champagne til vores tur fra kirken til hotellet, vi fandt en lille flaske til 35 kr. men men men vi havde set forkert og da jeg læste bonen flere dage efter grinede vi der stod 135 kr. så vi håber den smager godt. :cheerleader3:

Min nabos kusine er syerske så hun fik taget mål til pigernes kjole så hun er ved at få dem syet ind.

Vi har lavet en gruppe på facebook.

og vi har endelig fået lavet en ønskeseddel hvor vi kun ønsker os kæresteoplevelser.

Så kan jeg ikke huske mere lige nu..

Redigeret af SørenogAnette
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kagen som jeg har lavet idag, jeg var selv stolt af resultatet men kan også se skønhedsfejlene, men jeg er jo også kun ved at lære det og gæsterne idag syntes den var flot og smagte godt. Vores figur var på da vi tog billederne men ikke da den blev severet, den blå farve var bare for at prøve noget nyt, jeg regner ikke med vores kage skal være andet end hvid.

post-35393-1280354328.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidste billed hvor der er taget et stykke kage

Rigtig flot kage! :cheerleader3:

Dine kugler rundt i kanten - er det også MMF eller?

tak:0)

Ja det er også fondant, man kan købe en form til det, jeg måtte opgive at lave dem på andre måder.

0

Del dette indlæg

Hold fast det går stærkt! Du får godt nok nået meget :griner:-

Jeg syntes også selv at jeg har fået styr på en masse de sidste uger :0)

Skønhedsfejl eller ej - jeg kan ikke se andet end en flot kage! Er super misundelig på jer piger, der kaster jeg over den slags kage-kreationer. :cheerleader3:

Jeg er ikke selv så kreativ så jeg tog på kursus i rungsted og så har jeg købt en masse forme til blomster osv og så er det faktisk let nok, det jeg syntes er svært er lige at finde den rette tempertur til kagen når jeg putter fondanten på. Jeg er også stolt af min kage..

0

Del dette indlæg

Efter over 1 års ventetid fordi jeg ikke har kunnet tage mig sammen med at tabe mig kan jeg endelig lukke min kjole det er en lynlås.. Jeg er så glad at jeg kunne hoppe på væggene. Jeg fik taget billeder .. de er hos min veninde og hun ved ikke om hun kan sende billederne så jeg får dem ikke før torsdag.. Der er dog en lille ting som mangler og det er at jeg skal kunne trække vejret i den :heart: men jeg er kommet så langt så nu ved jeg at kan nå det..

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer