milia

Kjole er færdig nu!!!

24 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Uha, den er blevet smuk... Den var pæn før, men altså manglede tylbruset. Du er så smuk i den :cheerleader3:

Og det pynter bestemt også på pasformen at du lige har tabt dig en smule - ingen buler eller rynker.... :cheerleader3:

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tusind tak piger, hvor er i søde...

Jeg ÆLSKER min kjole nu, kan ikke vente med at få den på... Hun har syet 30 meter tyl ind i tylbruset så der er lidt bøvl med at få den til at sidde fint... MEN det gør intet!! SO SO HAPPY :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Et FØR!!!!

Wow hvor er den bare super smuk!!!

Og giver alle dem ret der siger at du ligner en drøm i den kjole!!1

Stort tillykke med den!!

Jeg har faktisk også overvejet at såtte tyld i toppen på den måde, på min kjole, og nu er jeg endnu mere sikker på at det er godt at gøre!!:cheerleader3:

SMUK SMUK SMUK!!! :cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Ihhh hvor er i søde altså!!! Hvor er det dejligt at høre i synes om resultatet, så har jeg jo gjort noget rigtigt hehe og tak for de fine ord om mit vægttab.. im still going strong!!

Lena: Dejligt at du synes at den er en af de flotteste tyl kjoler herinde, det er dejligt at høre hehe... og ja jo mere tyl jo bedre, skrædderen sage hun aldrig havde lavet en kjole med så meget tyl før!! Der er ikke noget skørt under kjolen på billederne!!

Kinai: JA kan slet ikke forstå det er den samme kjole, den er bare blevet 100 % perfekt nu :loveboard::iloveyou:

Redigeret af milia
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer