bryllupsbanditten

Monogram med swiiing i :)

19 indlæg i dette emne

Hej piger.

Har nørklet med at lave monogram på mit skønne program open office.... og må sige jeg bliver skuffet hele tiden, skrifttypen Vivaldi gør det ikke lige for mig...

Det jeg leder efter er et monogram eller skrifttype med Swiiing i hvis i forstår.... Hvis i har link til steder jeg kan dowloade font's så skal jeg også have en vejledning i hvordan jeg får det lagt ind i mit open office for det er endnu ikke lykkedes for mig desværre...

PS er der nogen der har monogrammer med K M så vil jeg da gerne se dem...

Tak tak tak.

Redigeret af bryllupsbanditten
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Har du prøvet at downloade fra dafont.com? Der kan du skrive K M og så klikke dig igennem de forskellige skrifttyper - synes jeg er super godt! Jeg ved ikke hvordan det er med open office, men der var en ret god vejledning til hvordan man skal downloade til normal words.

Jeg er også bare glad for dafont.com! Den side vil jeg gerne anbefale :loveboard:

0

Del dette indlæg

Har du prøvet at downloade fra dafont.com? Der kan du skrive K M og så klikke dig igennem de forskellige skrifttyper - synes jeg er super godt! Jeg ved ikke hvordan det er med open office, men der var en ret god vejledning til hvordan man skal downloade til normal words.

Jeg er også bare glad for dafont.com! Den side vil jeg gerne anbefale :loveboard:

Hmm jeg kan bare ikke få skrifttyperne lagt ind i mit open office... er ved at gå amok, træls når man er en nød til computere.

Men de har mange flotte fonts!!!

Hvad er Jeres ynglings?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer