Sign in to follow this  
Followers 0
bryllupsbanditten

Monogram med swiiing i :)

19 posts in this topic

Hej piger.

Har nørklet med at lave monogram på mit skønne program open office.... og må sige jeg bliver skuffet hele tiden, skrifttypen Vivaldi gør det ikke lige for mig...

Det jeg leder efter er et monogram eller skrifttype med Swiiing i hvis i forstår.... Hvis i har link til steder jeg kan dowloade font's så skal jeg også have en vejledning i hvordan jeg får det lagt ind i mit open office for det er endnu ikke lykkedes for mig desværre...

PS er der nogen der har monogrammer med K M så vil jeg da gerne se dem...

Tak tak tak.

Edited by bryllupsbanditten
0

Annonce ♥

Har du prøvet at downloade fra dafont.com? Der kan du skrive K M og så klikke dig igennem de forskellige skrifttyper - synes jeg er super godt! Jeg ved ikke hvordan det er med open office, men der var en ret god vejledning til hvordan man skal downloade til normal words.

0

Annonce ♥

Har du prøvet at downloade fra dafont.com? Der kan du skrive K M og så klikke dig igennem de forskellige skrifttyper - synes jeg er super godt! Jeg ved ikke hvordan det er med open office, men der var en ret god vejledning til hvordan man skal downloade til normal words.

Jeg er også bare glad for dafont.com! Den side vil jeg gerne anbefale :loveboard:

0

Jeg er også bare glad for dafont.com! Den side vil jeg gerne anbefale :loveboard:

Hmm jeg kan bare ikke få skrifttyperne lagt ind i mit open office... er ved at gå amok, træls når man er en nød til computere.

Men de har mange flotte fonts!!!

Hvad er Jeres ynglings?

0

Se hvad jeg har fået lavet... men hvilken skal jeg nu vælge... bum bum bum

post-39644-1265289407.jpg

0

Annonce ♥

Jeg kan bedst lide nr. 2

Nr. 1 er lidt for spinkel og nr. 3 synes jeg der står 17 i stedet for K :loveboard:

0

Jeg tilslutter mig også helt klart til nr. 2. FLOT!!

0

Annonce ♥

Fedt, er også nummer to jeg selv synes er den flotteste... Ihhh hvor dejligt...

0

Annonce ♥

On 3/2/2010 at 2:18 PM, bryllupsbanditten said:

nr 2

KMdato.jpg

Dette er simpelthen SÅ flot !!! Var det dette I endte med at bruge? og hvordan fil du det sat op?

Jeg er ude efter nøjagtigt dette - blot med datoen 12. Maj 2018 ...

// K

0

Jeg kan også bedst lide nr. 2 - men synes det er rigtig svært at læse datoen... så det kan måske ændres lidt. 

0

Hvor er de flotte. Hvordan har du lavet dem? Har du selv sat bogstaverne sammen?

Hvilken skrifttype har du brugt i nr. 2?

Edited by MrsMaja
0