La_Passionata

Rustikt og med pejs?

20 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi skal holde vores bryllup i Restaurant Herregårdskælderen på Sønderskov Slot (Brørup, Sydjylland).

De har åbent ildsted i forrummet i restauranten, det er det rum gæsterne kommer ind i, når de går ind i restauranten. Og det er der vores buffet skal stå...

Forrummet er til dagligt restaurant til ca 30 personer, og så er selskabslokalet lige ved siden af, hvor der kan være ca 75 gæster.

post-38254-1266391846.jpg

post-38254-1266391855.jpg

post-38254-1266391864.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

På slottet der er tilknyttet Skjalm Hvide Hotel i Jørlunde (tæt på Slangerup i Nordsjælland).

http://www.skjalm-hvide-hotel.dk/fest/festlokaler/

Jeg mener der er pejs. Vi var selv ude at kigge på det og det kan blive super hyggeligt, men vi bliver mere end 45, som stedet max. kan tage og fra en ven har jeg hørt, at er man 45 så sidder man tæt. Måske 30 gæster ville være ideelt.

Der er også mulighed for overnatnning for gæsterne.

Smider lige et billede:

post-37401-1266393566.jpg

0

Del dette indlæg

Borbjerg mølle er et lidt anderledes sted - det er ikke så slots agtig og jeg husker ikke om der er pejs men stedet har en helt speciel charme jeg ikke har oplevet andre steder - det er et dejligt sted at komme og man bliver altid mødt rigtig positivt. Så hvis det skal være en lidt anderledes oplevelse så er det et rigtig godt bud! Det er især smukt om efteråret!

http://www.borbjergmill.dk/

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ved ikke hvor I landet i leder efter lokaler, men jeg mener der er pejs ovre i den gamle fløj på Comwell Borupgaard lige uden for Helsingør.

Var lige inde og kigge på deres hjemmeside og kan se de har et smadder godt tilbud hvis man kommer op og tager en snak med dem

Comwell Borupgaard

Var til 40 års fødselsdag deroppe rigtig lækker mad og et enromt hyggeligt lokale.

God fornøjelse med det.

Frk. R

0

Del dette indlæg

Jeg tror egentlig bare vi leder i hele landet ud fra en erkendelse af, at vi alligevel har venner og familie spredt ud over det hele - og heller ikke noget tilhørsforhold til en kirke. Så muligheder frem for begrænsninger :a1093:

Hmm... huske lige igen på det med tilhørsforhold til kirken - man kan ikke, selvom det virker helt håbløst, selv vælge hvilken kirke man vil giftes i :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Måske Hovedbygningen på Sonnerupgaard Gods. Antallet af mennesker passer i hvert fald, men skal ikke kunne sige om de har en pejs... Men ordet pejsestue indgår i beskrivelsen af lokalet, så mon ikke :)

Det ligger SV for Roskilde. Læs mere her: www.sonnerupgaard.dk

Se her, du kan lige google det her.. bybjerggaard ved frederikssund de har en "cafe" op til 50 pers der er pejs i og en gildesal til op til 80 pers der også er pejs i! rigtig hyggeligt sted.

0

Del dette indlæg

Jeg tror egentlig bare vi leder i hele landet ud fra en erkendelse af, at vi alligevel har venner og familie spredt ud over det hele - og heller ikke noget tilhørsforhold til en kirke. Så muligheder frem for begrænsninger :a1093:

Hmm... huske lige igen på det med tilhørsforhold til kirken - man kan ikke, selvom det virker helt håbløst, selv vælge hvilken kirke man vil giftes i :)

Nej :bed: Naturligvis ikke - men med tilknytning til sogne på Vestsjælland, i Nordsjælland, omkring Århus, Nordjylland og i Trekantsområdet - gennem opvækst, dåb, bopæl osv. skulle der være en chance.. Det må vi se, når vi kommer så langt. Vores dato er heller ikke fast endnu..

Og går det helt galt kan vi altid vælge kirken fra, selvom jeg tror det ville vække furore *g*

beate007 - det ser søreme ellers hyggeligt ud! :sm:

Redigeret af La_Passionata
0

Del dette indlæg

Jeg tror egentlig bare vi leder i hele landet ud fra en erkendelse af, at vi alligevel har venner og familie spredt ud over det hele - og heller ikke noget tilhørsforhold til en kirke. Så muligheder frem for begrænsninger :)

Hmm... huske lige igen på det med tilhørsforhold til kirken - man kan ikke, selvom det virker helt håbløst, selv vælge hvilken kirke man vil giftes i :blink:

Nej :) Naturligvis ikke - men med tilknytning til sogne på Vestsjælland, i Nordsjælland, omkring Århus, Nordjylland og i Trekantsområdet - gennem opvækst, dåb, bopæl osv. skulle der være en chance.. Det må vi se, når vi kommer så langt. Vores dato er heller ikke fast endnu..

Og går det helt galt kan vi altid vælge kirken fra, selvom jeg tror det ville vække furore *g*

beate007 - det ser søreme ellers hyggeligt ud! :)

Det lyder jo som om du har fuldstændig styr på det, så ingen problemer der :heart:

Det kom bag på mig selv, så tænkte jeg ville informere dig i tide, så du ikke stod med 'håret i postkassen' ligesom mig :)

0

Del dette indlæg

Synes nu ikke jeg har styr på en skid, men det kommer nok *g*

"Hemmeligheden" er at jeg har prøvet det før ;)

Læste lige i din tråd om jeres kirke - og medbragte præst *s* Dejligt for jer at det lykkedes! :heart:

Redigeret af La_Passionata
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes nu ikke jeg har styr på en skid, men det kommer nok *g*

"Hemmeligheden" er at jeg har prøvet det før ;)

Læste lige i din tråd om jeres kirke - og medbragte præst *s* Dejligt for jer at det lykkedes! :heart:

Ahh... så du har øvet dig - så forstår jeg bedre :blink:

Ja, det var SÅ dejligt, at lige præcis det endte med at flaske sig for os! Det så godt nok sort ud på et tidspunkt, men endte som vi kun kunne drømme om :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer