Guest Minanne

Kjole til en stor pige.

17 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Mit råd vil være, at uanset hvilken str man er, så er det bare at gå ind i forretningerne og prøve sig frem. De sælgere der er der, de har så meget forstand på det, så de vil sagtens kunne guide en. De har uden tvivl allerede en ide om hvilken kjole der vil passe bedst, allerede i det sekund man træder ind af døren.

Jeg havde selv en ide om hvordan min kjole skulle se ud, men jeg gik ud med noget helt andet. :heart:

Jeg skulle allerhelst have noget enkelt, og bestemt ikke en kjole der sad stramt, efter hvad mit hverdags tøj "siger" så har jeg nada talje. MEN da jeg stod der og prøvede kjoler, så endte det bestemt ikke med en enkel og tjaa min kjole sidder også tæt og stramt, faktisk helt ned over hofterne, før den får vidde på. :)

God fornøjelse med kjole prøvningen. Glæd dig, det er en kæmpe fornøjelse. :blink:

0

Del dette indlæg

Altså det sikre valg er vel sådan en her - Altså A model med nogle skrå draperinger

SPL1003.jpgSPL1005.jpg

SPL1035.jpg

Har du lidt talje og en drøm om en prinsesse i maven, så kunne en velsyet corsagetop med et moderat tylskørt altså også være smukt. Ja ja, jeg synes næsten det passer til alle :heart:

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg ville undgå for stort et skørt. Altså noget der puffer for meget ud, så kan man hurtigt komme til at ligne en marengs... amalieamalies forslag er super flot, men måske er det lettest at finde noget todelt, hvis man ikke passer standard modeller?!

Jeg skal også først giftes næste år, men lurer også på modeller allerede :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg vil bare tilføje, at mærket Sincerity har rigtig mange modeller til pluspiger. Min kjole er en sincerity. Du kan se på deres hjemmeside, hvem der forhandler mærket, så du evt. kan prøve forskellige kjoler i nærheden af dig

0

Del dette indlæg

Vil klæde mig, hvis i skulle sige jeres mening eller i var ekspedienterne i de butikker jeg skal ind i??

Jeg kan sige: der må gerne være et lille slæb (ikke en nødvendighed, men vil gerne prøve det), den må gerne fylde lidt for neden og helst ikke alt for meget tingel tangel på..

Her kommer lige et lille billede af mig...

2i8b0b8.jpg

Så hvad ville i finde frem til mig piger???

Marianne

har du ikke haft oprettet et emne om dette før? Men jeg synes stadig at en A-form ville være god til dig, det var også en A-form kjole, jeg var i, og den formåede at skjule de sider, som ikke er de bedste ved mig (min mave og min overarme), og fremhævede derimod min positive side - mine bryster :-)

Vedhæfter lige et billede af mig i min A-form kjole

Godt husket Gitte :ilovebryllupsklar:

Har lige tilladt mig at smide din besvarelse ind i denne gamle tråd, så nye zillaer kan se, hvad der allerede er svaret :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg ville besøge askepotmodelerne i horsens.. de har en plus kollektion og de holder fødselsdag hvor du får en pakke med alt til en samlet billig pris.. de er kanon søde derinde.

ps har selv købt derinde

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer