Louise.Eriksen

Admin> Må Slettes

16 indlæg i dette emne

Hej tøser,

Jeg vil bruge mine fine favour-boxes som hhv. favour og bordkort, og har set forskellige løsninger på dette. Jeg har dog flere forskellige muligheder, og vil gerne have jeres input. Så vil i være søde, og give mig jeres ærlige mening? Helt andre forslag er også velkomne.. Det er kun testere, så se bort fra finishen - der er ingen.. ;)

Jeg har startet med at embosse vores monogram i guld på forsiden af æsken:

post-37756-1269953382.jpg

Mulighed nr. 1: Stort lilla kort, ivory bånd

post-37756-1269953404.jpg

Redigeret af Louise.Eriksen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Allerførst, så er det da mega svært at vælge mellem så mange flotte favour-æsker... :kiss:

Jeg tror at jeg ville vælge nr. 5 eller 6 men så ville jeg sætte manillamærket på istedet for at lime et stykke papir på med navnet på. Synes at det giver en vis lethed at det lilla karton ikke fylder hele fladen sammen med et manillamærke.

Sanne

0

Del dette indlæg

Nummer 2 - men de er alle super fine!

(skrev nummer 3 først, men der havde jeg bare talt billeder, og ikke set på nummeret... jeg er også til manilla-mærkerne...)

Redigeret af mille1981
0

Del dette indlæg

Flotte æsker...

Jeg kan rigtig godt lide dem med manilla mærket - og så nok den med smalt lilla bånd...

Får jo helt lyst til at lave små gaver selv om vi har aftalt ikke at gøre det.... hmmm...

0

Del dette indlæg

Er det muligt at printe på det lilla papir?

Det skærer mig i øjnene at der skal klistres den der hvide en på - eller rettere er det nok at den hvide er en lille et forkert forhold til den lilla.

Af dem du viser der er jeg mest til nr 2

Men det kunne være godt med denne mulighed, hvis du laver det hvide felt kvadratisk???

IMG_1405.JPG

post-36326-1269955288.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Manilla-mærket med det lyse, brede bånd, er min favorit! Der er ikke for meget, der konkurrerer om opmærksomheden, det virker mest elegant og synes måske det det lilla bånd er lidt for mørkt til kartonen, men det kan selvfølgelig også være billedet, der snyder... MEN ALTSÅ NR 2 :kiss::)

Redigeret af pilgrim
0

Del dette indlæg

Jeg er helt sikkert til det brede bånd, og med lysebrun "knap" - synes ikke den lilla "knap" virker ligeså godt...

Egentlig kan jeg bedst lide ideen med at navnet står på selve æsken, men som Miss-Lena skriver, så virker det du er kommet frem til ikke 100%. Så af dem du har vist må det være bredt bånd med manilla-mærke.

0

Del dette indlæg

Tusind tak alle sammen for jeres fine input :rolleyes: Jeg kan godt se mange af jeres pointer. Jeg har snakket med gemalen om det, og han hælder mest til den med manilla-mærket og det lyst bånd, så sådan ender det vist :)

Tak igen :smilie_oster02:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer