laerke-felix

Sort/lyserødt bryllup med pæoner

550 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Mange gange tillykke med kjolekøbet :balloons: Et billede af kjolen ville have været skønt, men dit ansigt er simpelthen fantastisk!!! Så jeg glæder mig til at se et billede af din flotte kjole efter brylluppet :thumbsupsmileyanim:

Vi overvejede selv cupcakes! Man kan simpelthen pynte dem på de mest eventyrlige måder :blink:

0

Del dette indlæg

Tillykke med kjolen! Du kunne jo evt. smide et modelfoto ind, det er jo aldrig det samme som med en flot brud i :thumbsupsmileyanim: Men hold da op du er hurtigt ude :o kan se du er også er 2011 brud... jeg har prøvet nogle få kjoler, men tænkte først at gå på "jagt" til efteråret... jeg vil også, men puhhh så skal den godt nok hænge længe og vente på dig hva?!

0

Del dette indlæg

Martha Stewart Wedding...

Trods den kendte dames skatteunddragelser og dertilhørende pinligheder, så kan hun altså et eller andet. Hun er den ægte Bree (fra Desperate Housewives), og USAs svar på Emma Gad.

Sad lige og surfede på hendes wedding-site, og der gik ikke længe førend jeg havde downloadet de første 20 inspirationsbilleder ;)

Og så skulle der jo lige laves en collage (overspringshandling, da jeg ikke gider gå i seng endnu)

TaDaaa!

post-38032-1275428064.jpg

Billedet med de farverige konvolutter er en lidt anderledes idé til en gæstebog. I stedet for at gæsterne skriver på siderne i bogen, så kan de skrive deres hilsner på de tomme kort, der sidder i de fastklistrede konvolutter. Ret sød idé, synes jeg.

Og de søde fugle-bordkort er bare så yndige :thumbsupsmileyanim:

Og bryllupskagerne er "to die for", og...og...og....

Det er vist rigtigt, at et billede siger mere end 1000 ord - elsker inspirationsbilleder. Håber så bare, at jeg kan udføre alle mine ideer IRL :o

Redigeret af laerke-felix
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

En sød og fin ting...

Nu er én af farverne i mit tema jo lyserød, og derfor er jeg ret pjattet med de her favours, som kan købes på www.somethingblue.dk

Det er økologiske, nedbrydelige frøposer med frø til sommerblomster indeni. Og de er formet som brystkræft-sløjfen. Overskuddet fra salget går til at hjælpe primært unge kvinder, der er ramt af sygdommen.

En rigtig fin idé...

post-38032-1275860264.jpg

0

Del dette indlæg

Balloons and the beach...

Når min kommende og jeg skal have taget billeder på den store dag, må de gerne være lidt skæve. Vi har slet ikke på plads endnu hvor og hvordan billederne skal tages, men et ret godt bud er på stranden. Vi bor 15 km fra den dejligste strand (Løkken), hvor vi har kommet hele vores liv og Mortens forældre har badehus der. Så jeg kiggede lidt på nettet og fandt disse billeder.

Synes, det er så godt med de farverige balloner. Der er max livsglæde i de billeder :cheerleader3:

post-38032-1275860605.jpg post-38032-1275860627.jpg

0

Del dette indlæg

Hjælp - søger topfigur!

Jeg har forgæves forsøgt, at få fat i denne topfigur fra Medusa Copenhagen. Den er lige mig!

Men den er udsolgt de steder på nettet jeg har kunne finde den.

Er der nogle af Jer dejlige damer, som kan hjælpe?? Evt med et link, eller selv vil sælge?

Har også oprettet denne "efterlysning" under køb og salg forummet.

Sådan ser den ud:

post-38032-1275860911.jpg

EDIT: Topfiguren er nu fundet og indkøbt, og venter blot på at pryde en lækker kage :cheerleader3:

Redigeret af laerke-felix
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Når min kommende og jeg skal have taget billeder på den store dag, må de gerne være lidt skæve. Vi har slet ikke på plads endnu hvor og hvordan billederne skal tages, men et ret godt bud er på stranden. Vi bor 15 km fra den dejligste strand (Løkken), hvor vi har kommet hele vores liv og Mortens forældre har badehus der. Så jeg kiggede lidt på nettet og fandt disse billeder.

Synes, det er så godt med de farverige balloner. Der er max livsglæde i de billeder :cheerleader3:

er du sindsyg de er fede de her billeder med ballonerne og stranden!!

må lige tænke om jeg kan finde på at føre lidt balloner ind i mit tama!! evt bare til billederne og udenfor på havestolene!! hvis de har lovet godt vejr og ikke blæsevejr!!

har du købe balloner????

0

Del dette indlæg

jeg vil også lige tilføje, at jeg synes ideen med balloner er super god, den er med til at give noget kant til billederne :-)

0

Del dette indlæg

Hjælp - søger topfigur!

Jeg har forgæves forsøgt, at få fat i denne topfigur fra Medusa Copenhagen. Den er lige mig!

Men den er udsolgt de steder på nettet jeg har kunne finde den.

Er der nogle af Jer dejlige damer, som kan hjælpe?? Evt med et link, eller selv vil sælge?

Har også oprettet denne "efterlysning" under køb og salg forummet.

Sådan ser den ud:

post-38032-1275860911.jpg

Jeg er ret sikker på at Panduro Hobby har dem!?...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm... Jeg mener at have set din topfigur i Sinnerup i Århus. Jeg dog ikke om de har den endnu, men jeg vil gerne lige gå ind og kigge efter, næste gang jeg går forbi?

Tak for dine søde ord om vores bryllup og min beretning. Vi havde en skøn dag og det er dejligt, at man kan se det på billederne :cheerleader3: Og jeg kender godt den der "tude-lyd" Det er ikke så kønt ;)

0

Del dette indlæg

Hvor ser du bare glad, lykkelig og smuk ud i den endelige kjole - selvom man kun ser ansigtet siger det bare så meget :cheerleader3:

Jeg er i øvrigt helt vild med ballon-idéen - især de billeder hvor de mange farver skærer kontrasten til den hvide kjole - wow siger jeg bare :cheerleader3:

Og stop så med at vise flere kager - jeg får så meget lyst til cupcakes :cheerleader3:

Redigeret af æslet
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

iih lærke har slet ikke haft tid til at kommentere på alle dine skønne ideer!

Og ikke mindst tillykke med kjolen - kan godt forstå du er bange for at uploade billeder af dig i den hvis nogle nu skulle komme til at se den før tid! Sød ide med ballonerne!

0

Del dette indlæg

Herovre i hovedstaden har jeg set topfiguren i Inspiration.... har du sådan en butik i nærheden af dig?

Jo der er et par Inspiration-butikker i de større byer her i nærheden. Det må jeg lige prøve - tak!

Har trevlet igennem en masse Imerco-butikker og Kop og Kande i de sidste par dage, men de har kun den NYE version af topfigurene, og den er altså ikke så fin som den gamle, syns jeg.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

MAD HATTER KAGER...

Jeg gennemgår vist en "kage-fase" i mit liv for tiden! Tænker på kager hele tiden, og spammer derfor også ret meget :cheerleader3: Meeen, det er vist også noget med, at I godt kan lide billeder, hi hi.

Sidste skud på stammen af ideer til bryllupskage er disse "Mad hatter" kager. Skulle vist være inspireret af den gale hattemager fra Alice i Eventyrland. Har trevlet Youtube igennem for videoer med "how to..", og de ser altså ikke helt vildt svære ud at lave.

Vakler lidt mellem disse her, eller traditionelle kager eller cup-cakes....hmmm....ved ikke helt hvad det ender med, men det er jo altid rart at blive inspireret.

post-38032-1276354730.jpg

0

Del dette indlæg

Kokke-overvejelser...

Da vores fest skal løbe af stablen i et forsamlingshus skal vi have fundet en god kok + serveringspersonale.

Vi har ledt en del på nettet, og første skridt er nu taget: vi har mailet med en kok i Vodskov (www.kageogkone.dk), som er ledig på dagen.

Han har fået ros her på BK, og på hans hjemmeside er der også mange der roser ham.

Så om ca. 2-3 uger skal vi mødes med ham og snakke menu og priser.

Det er jo ikke sikkert, at det bliver ham, men vi har begge en god fornemmelse, så nu må vi se.

Er der nogle af Jer, som kan anbefale kokke i Nordjylland? Vil gerne have lidt mere at se på.

0

Del dette indlæg

Update...

Vi har nu aftalt, at mødes med kokken d. 29. juni. Glæder mig til at se og høre om det er noget for os :cheerleader3:

Sidder vist stadig fast i "kage-fasen" af mit liv.....he he. Det bliver heller ikke bedre af, at min gravide veninde har kastet sig ud i kagebagningens kunst! Hun har meldt sig ind på minmave.dk, og det ser ud til, at barsel og fantastiske kagekreationer går godt sammen. Hun har i hvert fald fundet rigtig meget inspiration derinde. Heldigvis får jeg lov at være kage-smager - og det er jo bare dejligt :cheerleader3:

Derfor har jeg nu besluttet mig for at gøre lidt i det der kageværk selv....og har bestilt lidt forskellige ting og sager på specialkøbmandens hjemmeside.

Når det lander herhjemme må jeg se om jeg kan gøre veninden kunsten efter.

I skal selvfølgelig nok få billeder :rolleyes:

Derudover går jeg og tumler i hovedet med hvordan man mon selv syr et strømpebånd. Har fundet et rigtig flot et på Etsy, men synes, at det er lidt for dyrt, så vil prøve om jeg evt kan lave det selv. Billedet i midten regner jeg med at kunne printe ud og sætte på en knap og give det noget decupage-lak.

Nu må vi se om det vil lykkes...

Sådan her ser det ud:

post-38032-1276727047.jpg

0

Del dette indlæg

"Danse dagen lang - bekymre sig en anden gang"...

Min dejlige kæreste æææælsker at danse. Og det elsker jeg ham for! Derfor betyder det også rigtig meget for os, at der bliver danset igennem til vores bryllup. Vi har haft mange overvejelser omkring det med musikken, både under og efter maden. Det ultimative ville være et rigtig herligt band, men vores budget er ikke helt til det. Så har vi overvejet en masse musik på en computer, hvor folk selv kan vælge. Men det kunne jo også udvikle sig til mange afbrudte numre....hmmm...det er lidt svært.

Vi har derfor valgt lidt midt i mellem: Under middagen spiller vi alle de kærlighedssange, der har betydning for os. Det kommer nok til at foregå på en computer, og så er det NIX PILLE!!! :cheerleader3: Efter brudevalsen vil vi så have en DJ til at spille - gerne så længe som muligt :rolleyes:

I forrige weekend var vi til polterabend med vores gode venner, som snart (meget snart) skal giftes. Efter dagens "strabadser" mødtes vi alle sammen til privat have-grill-fest. I den forbindelse havde min kæreste og de mandlige deltagere arrangeret, at DJen fra vores lokale diskotek skulle komme og spille. Det i sig selv var jo et hit, men det fantastiske ved det var, at det pågældende diskotek har været lukket i mange mange år...faktisk er det blevet revet ned, og der er blevet bygget ældreboliger på grunden i stedet for! Men det var et fast holdepunkt i vores sene teenage-år, hvor vi kom nærmest hver fredag. Det var her vi kyssede, dansede, drak (lidt for meget, nogle gange) og fik mange gode minder. Derfor var det simpelthen suverænt, at DJen gad tage tråden op, og spille alle de gode, gamle hits!! Vi dansede natten lang - og det var næsten som at være 17 år igen :cheerleader3: Tror faktisk også, at DJen nød det - han havde i hvert fald et jublende publikum - for han spillede en time mere end han fik løn for!

Så mon ikke vi giver ham et ring angående en tjans ved vores bryllup.....? :shooter:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer