AmalieAmalie

***NY SLANKETRÅD 2010 - 2011***

72 indlæg i dette emne

post-39686-1273432797.jpg

Her er tråden for alle jer Zillas, der skal giftes i 2010 & 2011...

Tråden skal bruges til at støtte op om hinanden, og give hinanden råd.

:)

Ideen er, at I skriver hvor meget i gerne vil tabe jer, og hvilken motionsform i dyrker...

En gang om ugen opdatere vi så med målene: Mave, hofter, lår og overarme.

Vi kan aftale at det er hver mandag.

****SÅ GIV DEN GAS TØSER - VI KAN GODT*****

:carrot:

AmalieAmalie:

D. 9/5-2010

Ønsket Vægttab: ca. 5 kg.

Nuværende mål:

*Talje: 75 cm.

*Overarme: 29 cm.

*Hofter: 106 cm.

*Lår: 60,5 cm.

Motionsformer: Løber efter Iforms begynder løbeprogram + Lidt styrketræning for mave og arme.

Skal også have en prøvetime i Pole Fitness i den kommende uge.

Bobo

D. 10/5-2010

Ønsket vægtab: 25kg

Vægttab indtil videre: 10 Kg.

Nuværende mål:

*Mave: 116cm

*Overarme:36cm

*Hofter: 122cm

*Lår:59cm

træningsformer:

alm træning i center 2 - 3 gange om ugen.

zumba hjemme ca 30min pr dag.

cykling ca 10km x2 daglig

har meldt mig til 2hold med latinmix i centeret (dvs 2- 4 gange om ugen med zumba) og et hold med thai bo..

ridning 2 -3 gange om ugen (mest hygge).

Mille1981

D. 10/5-2010

Ønsket vægtab: 22,5 kg.

Vægttab indtil videre: 9,2

Nuværende mål:

*Mave:

*Overarme:

*Hofter:

*Lår:

Træningsformer:

Holdtræning i center 1-2 gange pr. uge

Hygge-ridning 1 gang om ugen

Crosstrainer (hjemme) 3-5 gange pr. uge

Redigeret af AmalieAmalie
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis i skriver disse oplysninger taster jeg dem ind i tråden ovnenfor, og så opdatere i bare herinde hver mandag og så retter jeg oplysningerne ;)

Ønsket vægtab:

Nuværende mål:

*Mave:

*Overarme:

*Hofter:

*Lår:

Redigeret af AmalieAmalie
0

Del dette indlæg

kan da godt prøve at være med.. men mit ønskede vægttab ved jeg ikke helt om jeg når... har det nemlig med at få meget af det omdannet til muskelr istedet og så går vægten jo ikke helt ned af...

Ønsket vægtab: 25kg (kar tabt 10 i forvejen) tabt yderligere 3,4kg

Nuværende mål:

*Mave: 116cm - 114cm

*Overarme:36cm - 34cm

*Hofter: 122cm - 118cm

*Lår:59cm - 55cm.

træningsformer:

har meldt mig til 2hold med latinmix i centeret (dvs 2- 4 gange om ugen med zumba) og et hold med thai bo..

ridning 2 -3 gange om ugen (mest hygge)

vi ses om en uge

Redigeret af bobo...
0

Del dette indlæg

træningsformer:

Hold da op bobo!! Du er da godt nok aktiv! Respekt for det!

Men du skal altså også huske at give din krop hvile!! Som det ser ud af dine aktiviteter bliver det nok svært at få indlagt en hviledag hveranden dag - men du skal da i hvert fald have 2 dage om ugen hvor du ikke dyrker motion! (Jeg går ud fra cykling er til og fra arbejde, så den beholder du selvfølgelig.)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super ide! Jeg må lige frem med målebåndet i aften....

Ønsket vægtab: 22,5 kg.

Vægttab indtil videre: 9,9 kg (+100 g. de sidste 2 uger, men mindre cencimeter, så det må være muskler eller min cyklus ;) )

Mål pr. 10/5:

*Mave: 114

*Overarme: 46,5

*Hofter: 132

*Lår: 77

Mål pr. 16/5:

*Mave: 112,5

*Overarme: 46

*Hofter: 131

*Lår: 77

Mål pr. 1/6:

*Mave: 111

*Overarme: 45

*Hofter: 131

*Lår: 76,5

Total tab: 6 cm

Træningsformer:

Holdtræning i center 1-2 gange pr. uge

Hygge-ridning 1 gang om ugen

Crosstrainer (hjemme) 3-5 gange pr. uge

Redigeret af mille1981
0

Del dette indlæg

Så må man hellere melde sig under fanerne :) Har været igang siden jul, men tager det rimelig stille og roligt - så det er ikke noget jeg mærker overtage min hverdag.. Har selvfølgelig også et stykke tid inden målvægten skal være det :)

Nuværende mål:

*Talje: 79

*Overarme: 29

*Hofter: 103,5

*Lår: 65

Er siden jeg begyndte gået fra 82 kg til 76,1 - og målet er omkring de 70 kg...

17/5 - en slem slem uge, ingen ændringer i mål, og vægten stod imorgen på 76,0 - så det gik dog lige :) Er endelig helt skadesfri, så i aften hedder det træningscenter..

Redigeret af louisetina
0

Del dette indlæg

Jeg er med!!!

Stikan

D. 10/5-2010

Ønsket Vægttab: Mindst 10 kg inden brylluppet 10.10.10 (og på sigt 20 kg)

Nuværende mål:

*Vægt: 95,6

*Talje: 95

*Overarme: 37

*Hofter: 113

*Lår: 68

*Bryst: 112 (ammer)

*Fedtprocent: 39,0

Motionsformer:

Desværre ingen lige pt. :) Havde svær bækkenløsning i graviditeten som gjorde jeg var sengeliggende fra november. Er først nu begyndt at kunne bevæge mig lidt (fødte 14.04) og skal til fys. den 17/5 og derefter starte genoptræning.

Så ind til videre er det kun 2 x 1,5 km. gåtur på hverdage når den store skal følges / hentes fra SFO.

Kan forresten anbefale følgende sider:

Madlog hvor man kan se hvor mange kalorier man indtager ift. hvad man forbrænder (betaling men ret billigt)

Endomondo hvor man via sin mobil (med indbygget GPs) kan se ens motionsruter (gratis)

Ruteplanner hvor man kan indtegne sin rute og se hvor lang den er (gratis)

Vægt og motionsdagbog hvor man følge med i ens vægt / mål og motion (gratis)

Redigeret af Stikan
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

træningsformer:

Hold da op bobo!! Du er da godt nok aktiv! Respekt for det!

Men du skal altså også huske at give din krop hvile!! Som det ser ud af dine aktiviteter bliver det nok svært at få indlagt en hviledag hveranden dag - men du skal da i hvert fald have 2 dage om ugen hvor du ikke dyrker motion! (Jeg går ud fra cykling er til og fra arbejde, så den beholder du selvfølgelig.)

for mig er ridningen mine hviledage, ellers laver jeg om i min alm træning i centeret så jeg bare går på løbebåndet men selvfølgelig får pulsen lidt op...

og ja cyklingen den er lagt på hylden lørdag og søndag da det er transportmiidlet rundt for at aflevere og hente børn samt til og fra toget...

så lige nu er det lørdag og søndag der er mine hviledage, minus hver anden lørdag, men så bliver hver anden fredag det i stedet...

men jeg lytter meget til de signaler min krop sender og kender den efterhånden så godt har kun taget fejl en gang og det kostede mig en håndbold karriere, da begge mine knæ blev ødelagt..

STIKAN:

det er flot du gerne vil i gang..

jeg bruger også en træningsdagbog, men det er den fra chris macdonnald, den er nem, og gratis

Redigeret af bobo...
0

Del dette indlæg

Jeg er på:thumbsupsmileyanim:

Eftersom jeg har været gravid og har tabt mig 15 kg mangler jeg de sidste 7 (52 kg som jeg var på før jeg blev gravid) jeg er ikke særlig høj og vejer nu 59 kg. De sidste mdr har jeg taget 3 kg på igen, så var tæt på mit mål. Jeg trænede normalt 3 gange om ugen og spiste sundt indtil jeg faldte i et hul. Så nu er det op på hesten igen. Jeg vejer mig hver lørdag så der giver jeg update på talene.

Lige nu i cm:

Talje: 83 cm

Overarme: 27 cm

Ben: 55 cm

Hofte: 93 cm

Håber det beste for alle der er med på "legen"

Stephi :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har bare haft en total øv dag mht. til mad i dag... Har egetnlig spist ok til måltiderne, men det udenom er gået lidt galt.

Vi har prøvesmagt minitoast med pesto (til receptionen) og tror jeg har spist 15 stk... De smager bare SÅ godt! Og så er der vist også røget lidt for mange nødder og 30 g. chokolade. Øvs! Men så er der også hygget for i dag! Resten af aftenen må stå på tomater og gulerødder hvis sulten melder sig... Må se hvor meget jeg bliver straffet i morgen...

Til gengæld var jeg super-sej i går hvor vi spiste hos min mor. Daniel og min mor fik kaffe-is, mens jeg røg på frugtsalaten (dejlige mor der spørger hvad jeg vil have at spise så jeg kan undgå fælderne :balloons: ). Det hjælper så også at jeg ikke kan lide kaffe, og på forhånd havde bedt hende om IKKE at lave vaniljeis...

0

Del dette indlæg

Jeg vil da også meget gerne være med, hvis der er plads til en til?? :(

Ønsket vægtab: 17 kg (er pt på -4 :rolleyes:)

Startvægt: 83,5 kg

Ønskevægt: ca 70 kg

Nuværende mål:

*Mave: 84 cm

*Overarme: 32 cm

*Hofter: 115 cm

*Lår: 67 cm

Målet er en bmi på en 22-23 stykker, og drømmen er at være et godt stykke derned inden den 24/7 :balloons:

Træning:

Jeg er nået til uge 5 på i forms løbeprogram 0-5 km på 12 uger - pyha...

Jeg går en masse ture med vovsen

Jeg cykler eller går, når jeg skal nogen steder inden for byskiltene

Fra næste uge af håber jeg på at komme i gang med at svømme et par gange om ugen - de modsatte af, hvor jeg løbet...

Stikan: Er det ikke dig, der går under samme navn på BabyKlar?? Du skal da være med i vores BK dyst på endomondo :)

Redigeret af Toppelopper
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jo jeg er også på babyklar :balloons:

Og jeg bruger skam endomondo, men kun for mig selv, for jeres 'hold' er jo med løb og det kan / må jeg ikke pga. mit bækken :rolleyes:

Vi har både en løbe-, gang- og cykeldyst, en på flest forbrændte kalorier og ikke mindst en på flest træninger, så der skulle være noget for enhver :(

0

Del dette indlæg

Og jeg bruger skam endomondo, men kun for mig selv, for jeres 'hold' er jo med løb og det kan / må jeg ikke pga. mit bækken :(

synes nok jeg kunne kende navnet, er vi ikke i samme mg? feb 08???

0

Del dette indlæg

Og jeg bruger skam endomondo, men kun for mig selv, for jeres 'hold' er jo med løb og det kan / må jeg ikke pga. mit bækken :rolleyes:

Linus er fra feb 08 men han kom jo for tidligt så jeg hører faktisk til marts. Men er der sjældent efter jeg fik Frida, så nu er det april10 jeg hører til :(

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har både en løbe-, gang- og cykeldyst, en på flest forbrændte kalorier og ikke mindst en på flest træninger, så der skulle være noget for enhver :(

ARGH! 22 sider!!

Kan jeg lige få et resume om hvordan jeg kommer med?

0

Del dette indlæg

Og jeg bruger skam endomondo, men kun for mig selv, for jeres 'hold' er jo med løb og det kan / må jeg ikke pga. mit bækken :(

Nu bliver jeg jo nysgerrig for jeg høre til feb 08. Hvem gemmer der sig bag navnet. Selv er jeg Rikke L begge steder og har Noah

0

Del dette indlæg

Jo jeg er også på babyklar :(

Og jeg bruger skam endomondo, men kun for mig selv, for jeres 'hold' er jo med løb og det kan / må jeg ikke pga. mit bækken :cheerleader3:

Vi har både en løbe-, gang- og cykeldyst, en på flest forbrændte kalorier og ikke mindst en på flest træninger, så der skulle være noget for enhver :rolleyes:

ARGH! 22 sider!!

Kan jeg lige få et resume om hvordan jeg kommer med?

Super :balloons:

Send mig en venneanmodning på endomondo - står under Stine Toppelopper. Så sender jeg dig en invitation til gruppen.

Og så skriver du bare en besked på side 22 i smalltalk om hvilke challenges du gerne vil med i. Så skulle de gerne sende dig invitationer :)

Redigeret af Toppelopper
0

Del dette indlæg

Og jeg bruger skam endomondo, men kun for mig selv, for jeres 'hold' er jo med løb og det kan / må jeg ikke pga. mit bækken :cheerleader3:

Linus er fra feb 08 men han kom jo for tidligt så jeg hører faktisk til marts. Men er der sjældent efter jeg fik Frida, så nu er det april10 jeg hører til :cheerleader3:

ja jeg er også mest inde i Jan 10 hvor jeg har Christian fra..

Jo jeg er også på babyklar :cheerleader3:

Og jeg bruger skam endomondo, men kun for mig selv, for jeres 'hold' er jo med løb og det kan / må jeg ikke pga. mit bækken :blush:

Nu bliver jeg jo nysgerrig for jeg høre til feb 08. Hvem gemmer der sig bag navnet. Selv er jeg Rikke L begge steder og har Noah

Leilasp her på bryllupsklar og bare leila på babyklar.. og jeg har Maria der er fra feb 08

0

Del dette indlæg

Og jeg bruger skam endomondo, men kun for mig selv, for jeres 'hold' er jo med løb og det kan / må jeg ikke pga. mit bækken :blush:

Linus er fra feb 08 men han kom jo for tidligt så jeg hører faktisk til marts. Men er der sjældent efter jeg fik Frida, så nu er det april10 jeg hører til :cheerleader3:

ja jeg er også mest inde i Jan 10 hvor jeg har Christian fra..

Jo jeg er også på babyklar :cheerleader3:

Og jeg bruger skam endomondo, men kun for mig selv, for jeres 'hold' er jo med løb og det kan / må jeg ikke pga. mit bækken :)

Leilasp her på bryllupsklar og bare leila på babyklar.. og jeg har Maria der er fra feb 08

Jamen så ved jeg jo godt hvem du er :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer