Sign in to follow this  
Followers 0
morja

Mangler andres syn på

10 posts in this topic

Hvad tænker I om følgende:

Bryllupsgæst i lang silke kjole, i sand/guldfarve og guldsko?

Bryllupsgæst i den nævnte kjole, med opsat hår med hvid blomst/blomster, eller hvid hårbøjle med hvid fjerpynt?

Gæst i nævnte kjole, hårpynt, med enkel perlehalskæde, og guld /perleøreringe?

Nævnte kjole, men accesories med farver, store halskæder, sjal eller lignende?

Vil der være forskel hvem personen er, såsom familie, brudepige, toastmaster e.lign?

Skal nok uddybe senere :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Hmm.. det er jo svært.

Jeg ved ikke, hvor meget jeg går op i de regler - men jeg tænker som udgangspunkt, at hvis man selv er lidt i tvivl om, hvorvidt man måske skubber lidt til grænserne for, hvad der er ok ift. påklædning, så er det nok bedst, at gå en lidt anden vej.. Altså tvivl = det er der nok en grund til..

;)

0

Altså jeg tænker at vores gæster må komme i det de har lyst til. Jeg er da ret sikker på ingen af dem kommer i hvid brudekjoleagtig tingest, men ellers må de komme som de har lyst. Jeg er bare glad for at de vil være med til at fejre os og vil bare gerne have en sjov uformel fest. Men måske jeg er lidt anderledes på det punkt :thumbsupsmileyanim:

0

Bryllupsgæst i lang silke kjole, i sand/guldfarve og guldsko? Helt ok :rolleyes:

Bryllupsgæst i den nævnte kjole, med opsat hår med hvid blomst/blomster, eller hvid hårbøjle med hvid fjerpynt? Helt ok :7himmel:

Gæst i nævnte kjole, hårpynt, med enkel perlehalskæde, og guld /perleøreringe? Helt ok :cheerleader3:

Nævnte kjole, men accesories med farver, store halskæder, sjal eller lignende? Helt ok :cheerleader3:

Vil der være forskel hvem personen er, såsom familie, brudepige, toastmaster e.lign?

Skal nok uddybe senere :biggrin:

Jeg går ikke ret meget op i hvad folk tager på - så længe de ikke har en stor hvid tyldrøm på :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Guldkjole ser jeg ikke noget "problem" i, men synes ikke man skal komme i hvid kjole. Ja og så heller ikke noget der minder om en brudekjole og heller ikke "brude"-accessories..

Selvfølgelig skal man klæde sig pænt til bryllup, men synes ikke man skal prøve at overgå bruden. ;)

0

Hvis man er hel sikker på bruden kommer i hvidt, ville jeg ikke overveje om det kunne være et issue at komme i guld.

Mht. hårdimmer, så længe det ikke er ægte blomster, så synes jeg også det er fint.

0

jeg har lige været til bryllup, hvor bruden havde en fin kort hvid kjole på. Jeg selv havde taget en hvid og stort kjole på. Men for at være sikke på at jeg måtte det havde jeg snakket med bruden. Derfor vil mit bedste råd til dig være at snakke med selve bruden. Det er i sidste ende hende der bestemmer.

Et andet eksempel er for nogle år siden, hvor vi skulle til bryllup hos en af mine rigtige gode veninder, og hun "pålage" mig at tage min gallakjole på. Jeg var virklig bange for at jeg ville overskykke hende, men hun var selv meget meget smuk.

Men jeg kan ikke se noget problem i at du tager en guld farvet kjole på. Accecorierne ville jeg måske tænke mere over.. og evt få noget med noget mere farve på...

0

Jeg synes det er svært når man ikke har set kjolen... Hvor meget er sandfarvet og hvor meget er guld og hvilken type kjole. Men jeg ville personligt nok undgå en lys lang kjole eller alternativt så i hvert fald give den gas med farvet tilbehør. Jeg havde dog ikke været ked af en gæst bar sådan en kjole ved mit bryllup, men jeg ved at nogle brude vil være kede af det.

Edited by Miss-Lena
0

Annonce ♥

Omkring kjolen hvis den er guld ville jeg ikke se det var et problem men er den meget lys så ville jeg nok tænke over det en ekstra gang.

Personligt ville jeg vælge andre accessories så det ikke bliver helt romantisk.

Men modsat ville jeg ikke tænke over det hvis nogen kom i det til mit bryllup.

men Hvis det er dig så ville jeg tage en snak med bruden.

0

Bryllupsgæst i lang silke kjole, i sand/guldfarve og guldsko? Helt ok :7himmel:

Bryllupsgæst i den nævnte kjole, med opsat hår med hvid blomst/blomster, eller hvid hårbøjle med hvid fjerpynt? Helt ok :cheerleader3:

Gæst i nævnte kjole, hårpynt, med enkel perlehalskæde, og guld /perleøreringe? Helt ok :cheerleader3:

Nævnte kjole, men accesories med farver, store halskæder, sjal eller lignende? Helt ok :heart:

Skal nok uddybe senere :rolleyes:

Jeg går ikke ret meget op i hvad folk tager på - så længe de ikke har en stor hvid tyldrøm på :thumbsupsmileyanim:

HØRT :biggrin:

0