Guest jeanettejuul

♥ Jeanette & Michael - 03.09.2011 ♥

485 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Wicky83: Det er nok fordi der går lang tid mellem at jeg skriver noget nyt på min tråd :]

Så jeg ligger altid i bunden.

Tusind tak. Er lidt stolt af den :]

Kommer desværre ikke til at bruge den, da jeg har valgt at gå en anden vej.

charlotte heidi: Tusind tak. Jeg har siddet hele dagen og slosset med dem :]

Redigeret af jeanettejuul
0

Del dette indlæg

Hov, her har jeg ikke været før? Og det er da en skam, for sikke en fin og inspirerende tråd!! Er vild med jeres chokolader og den superflotte gæstebog (hvis du ikke havde sagt det med navnene i siden, så ville jeg ALDRIG have skænket det en tanke). Må man spørge hvad I måtte give for gæstebogen? Ku godt være fristet til noget lignende... :thumbsupsmileyanim:

Og superlækkert feststed, det ser rigtig romantisk ud. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor er det en fin gæstebog - den ide havde jeg ikke set før, men tror godt jeg kunne finde på at tyv-stjæle den ;)

Ligesom chokoladerne... så dem lige for første gang den anden dag og de er bare SÅ fine. Tror du sagtens de kan holde sig??

glæder mig til at følge din planlægning fremover...

Prinsessen

0

Del dette indlæg

Meggers: Tusind tak. :] Det er der faktisk mange som har fortalt mig.

Jeg gav 379,00 for den så vidt jeg husker.

Har lavet den med Bilkas fotoservice. Der kan man også fremkalde billeder og en masse andet.

Og tusind tak. Er så glad for at vi fik det booket, da der er rift om det.

Maria Kristensen: Du tyv-stjæler bare :] Det har jeg nemlig også selv gjort. Hihi.

Og tusind tak .. Chokoladerne er bare demo'er, så jeg har kun lavet de tre.

De andre laver jeg, når vi kommer tættere på den store dag :]

Men så har jeg da skabelonen liggende til den tid ..

0

Del dette indlæg

hejsa

kan se, at i skal giftes i samme kirke, som vi blev gift i :-), det er også en skøn kirke og med den bedste præst, som jeg noensinde har mødt. Jette er bare helt fantastisk. Så i kan godt glæde jer :-)

Hvis du skal bruge nogle billeder af kirken, så har er der nogle i min beretning, som du gerne må låne. Der er et link i min signatur

0

Del dette indlæg

hejsa

kan se, at i skal giftes i samme kirke, som vi blev gift i :-), det er også en skøn kirke og med den bedste præst, som jeg noensinde har mødt. Jette er bare helt fantastisk. Så i kan godt glæde jer :-)

Hvis du skal bruge nogle billeder af kirken, så har er der nogle i min beretning, som du gerne må låne. Der er et link i min signatur

Hej Vanni

Tusind tak ..

Du kan også tro, at vi glæder os :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Personlig Chokolade

Her er mine prototyper :thumbsupsmileyanim:

Her er de alle

post-41595-1284627577.jpg

Her er nr. 1

post-41595-1284627581.jpg

Her er nr. 2

post-41595-1284627584.jpg

Her er nr. 3

post-41595-1284627587.jpg

Ej altså hvor er de gode!!

Vil du evt skrive hvordan du har gjort? Jeg synes det er sådan en god ide, men har ingen ide om hvor dælen jeg skulle starte..

Og det er i det hele taget nogle rigtig fine ting du viser frem her i din tråd :thumbsupsmileyanim: du skal nok få dig et fantastisk prinsesse-bryllup :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Personlig Chokolade

Her er mine prototyper :thumbsupsmileyanim:

Her er de alle

post-41595-1284627577.jpg

Her er nr. 1

post-41595-1284627581.jpg

Her er nr. 2

post-41595-1284627584.jpg

Her er nr. 3

post-41595-1284627587.jpg

Ej altså hvor er de gode!!

Vil du evt skrive hvordan du har gjort? Jeg synes det er sådan en god ide, men har ingen ide om hvor dælen jeg skulle starte..

Og det er i det hele taget nogle rigtig fine ting du viser frem her i din tråd :thumbsupsmileyanim: du skal nok få dig et fantastisk prinsesse-bryllup :thumbsupsmileyanim:

Tusind tak :]

Jeg købte nogle chokolader, målte dem og lavede et udkast til en skabelon.

Da skabelonen var på plads, forsøgte jeg mig med forskellige billeder og tekst, så rettede jeg stille og roligt til, indtil de passede,

og ikke mindst til jeg var tilfreds :]

Hvis du evt. skal bruge hjælp, siger du bare til. (Går nemlig arbejdsløs, så har massere af tid)

Hvis du vil have min skabelon må du også hjertens gerne få den :]

Og tusind tak for de pæne ord. Jeg er blevet helt perfektionistisk med mine ting .. Hihi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Meggers: Tak :]

Elsker at være kreativ. Kan godt lide at pusse-nusse med sådan noget. Kan få flere timer til at gå med det. :]

Jeg er nørd, ved det .. Hihi

Rebeccakbf: Ja, det er lavet i Publisher. Det er det aller bedste program til at lave sådan noget i :]

Min HTB synes bare, at det er dejligt, at jeg gider få sådanne ting på plads. Så er han fri for at tænke på det .. Hehe.

Og tusind tak .. :]

0

Del dette indlæg

Men det forstår jeg ikke så....? Hvilken "en" af dem har du brugt? Vi har grønt i vores tema, så prøvede den med grønne farver.... der er tre billeder af en der cykler, som jeg ændrede til noget hjerte-tjuhej i stedet... Men da jeg printede det og ville folde det, vendte enten forsiden eller bagsiden på hovedet... Er det meningen man skal klippe det over? Skærekanterne forsvinder jo :-(

Gider du sende din til mig? Så kan det være det giver mening i mit hoved? rebecca.frederiksen@gmail.com

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Men det forstår jeg ikke så....? Hvilken "en" af dem har du brugt? Vi har grønt i vores tema, så prøvede den med grønne farver.... der er tre billeder af en der cykler, som jeg ændrede til noget hjerte-tjuhej i stedet... Men da jeg printede det og ville folde det, vendte enten forsiden eller bagsiden på hovedet... Er det meningen man skal klippe det over? Skærekanterne forsvinder jo :-(

Gider du sende din til mig? Så kan det være det giver mening i mit hoved? rebecca.frederiksen@gmail.com

Har sendt både CD lommen og chokolade skabelonerne til dig :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

CD lommen

Her er så min demo på CD lomme.

(En idé som jeg har stjålet herinde)

Så får hver gæst/gæstepar en CD med hjem, så kan jeg måske, med lidt held, få billederne som de har taget :]

Forsiden ..

post-41595-1284737843.jpg

Bagsiden ..

post-41595-1284737846.jpg

Har du evt. en skabelon man kunne få lov at få?

Du må gerne sende til min mail, hvis du vil af med den :thumbsupsmileyanim: mayafsn85@gmail.com

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer