Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Frk. Lo

Brudebuketten

6 posts in this topic

Hej...

Så nærmere vores bryllup sig RIGTIG MEGET - næste lørdag er den store dag (så der kan i roligt regne med godt vejr piger) :cheerleader3:

Min brudebuket og brystbuketterne til mændene er bestilt, og jeg har egentlig hele tiden tænkt at jeg bare skulle have blomsterne når jeg ankommer til kirken, for så kan manden jo hente det hele og den er jo lidt fra ham...

MEN, så siger blomstermanden at han helt sikkert synes at jeg skal have blomsterne en times tid før jeg skal afsted, så jeg kan nå at nyde dem før vi står i kirken hvor det jo ikke bliver mit primære fokus.. åååhh.. nu er jeg sådan i tvivl.

Hvad gør i??

Kh. en brud som nu er begyndt at få lidt sommerfugle i maven :cheerleader3:

0

Annonce ♥

min brudebuket blev leveret i kirken, og det var først der jeg fik den. Og jeg havde rigligt med tid til at nyde den. Jeg tror heller ikke, at jeg havde haft tid til at nyde den inden kirken, da man er så spændt, og jeg skulle blive klar

0

Annonce ♥

Ja nu er jeg jo ikke gift endnu :cheerleader3: men jeg tænker altid at jeg synes det er lidt synd, hvis brudebuketten ligger i våbenhuset og venter på bruden, da alle andre så har set den før hende selv. Bare en tanke :cheerleader3:

Knus Anne

Tror det er muligt i de fleste kirker at skjule buketten, så gæsterne ikke ser den før bruden. Om ikke andet, kan der jo lægges et tyndt klæde over den...

Min buket fik jeg i kirken - og jeg elskede den på stedet! Jeg havde ikke kunnet nyde den før kirken alligevel, for det var der ganske enkelt ikke tid til. Det var rart ikke også at skulle koncentrere sig om den på vej derind.

0