Meggers

Brian Og Mette - 9. juli 2011

3,332 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Måske kan du finde en her: http://www.snuggleshoes.co.uk/advanced_search_result.php?1=&2=&4=&keywords=Guest

Jeg har købt den i guld og den er pæn. Der er "mellemlægningspapir" i mellem siderne, lige som i gammle fotoalbum.

0

Del dette indlæg

Hehehe.. Ja, det er utroligt at folk endnu ikke har svaret da de skulle have svaret senest 15. april. Den ene har dog lige født så hun er undskyldt.. og en af de andre er på arbejde i udlandet. De andre to er jeg dog lidt irriteret på..

Ok, enig de to er lovlig undskyldt men de sidste to? :shooter: Min har vist ingen god undskyldning... Jeg tror lidt at hans opfattelse er, at det er sådan man siger "nej tak" :rolleyes:

Jeg har købt mit skørt over nettet og tror også at det er fra det sted Miss-Lena snakker om og jeg er meget tilfreds med kvaliteten, min skrædder synes også det var fint - men hun sætter lige en elastik i i stedet for den snor der var i..

Min har 2 ringe og det minder om den du har nederst på siden, og begge ringe kan justeres! Det er ikke VERDENS bedste skørt, men det skal nok holde fint til brylluppet og tror at jeg gav et par hundrede for det.. Så jeg ville ikke være så bekymret for at købe det på nettet..

Hmm, gode input :) Tror dog jeg er ved at bevæge mig væk fra tanken om skørt på nettet alligevel... Måske... :unsure::rolleyes:

Vi har fået et svar fra en at han først i midten af juni ved om han kan komme.... Og den besked fik vi fra hans mor ca 10 dage efter su-dato...... Han er 29 og poster jævnligt div ting på facebook men kan åbenbart ikke finde ud af at svare på en invitation

Hahah, lidt pinligt at man skal have mor til at svare for sig, når man næsten er 30 :tunge:

:thumbsupsmileyanim: lige mine ord :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehehe.. Ja, det er utroligt at folk endnu ikke har svaret da de skulle have svaret senest 15. april. Den ene har dog lige født så hun er undskyldt.. og en af de andre er på arbejde i udlandet. De andre to er jeg dog lidt irriteret på..

Ok, enig de to er lovlig undskyldt men de sidste to? :shooter: Min har vist ingen god undskyldning... Jeg tror lidt at hans opfattelse er, at det er sådan man siger "nej tak" :rolleyes:

De sidste to har ingen undskyldning som jeg ser det.. Jeg har rykket den ene af dem igår og den anden regner jeg bare ikke med kommer. Forstår ikke at folk ikke ved at det er normalt at svare på en invitation.

Mange af vores venner sagde også "Vi har fået jeres invitation"..

"Godt så, men betyder det at I kommer eller..?"

"Ja, selvfølgelig" <-- Forstår ikke helt at det er en selvfølge når de ikke decideret har svaret! :griner:-

0

Del dette indlæg

Jeg skal lige ligge billeder af de 4 jeg hidtil har lavet ind i en traad.

Hvad er det for indlaeg?

Cool :) Tror dog godtat jeg kunne ende med en "almindelig kedelig" gæstebog helt uden noget, men vil gerne se hvad du har lavet uanset hvad :cheerleader3:

Måske kan du finde en her: http://www.snuggleshoes.co.uk/advanced_search_result.php?1=&2=&4=&keywords=Guest

Jeg har købt den i guld og den er pæn. Der er "mellemlægningspapir" i mellem siderne, lige som i gammle fotoalbum.

Godt bud :thumbsupsmileyanim:

De sidste to har ingen undskyldning som jeg ser det.. Jeg har rykket den ene af dem igår og den anden regner jeg bare ikke med kommer. Forstår ikke at folk ikke ved at det er normalt at svare på en invitation.

Mange af vores venner sagde også "Vi har fået jeres invitation"..

"Godt så, men betyder det at I kommer eller..?"

"Ja, selvfølgelig" <-- Forstår ikke helt at det er en selvfølge når de ikke decideret har svaret! :griner:-

Hehehe, nej det har jeg heller ikke helt forstået... Men ok, jeg kan da godt se, at sådan nogle som ens forældre vel er lidt "selvfølgelige" (medmindre, der er et eller andet kompliceret forhold), men altså ja... Hehe. :tunge:

0

Del dette indlæg

Håber meget vi må se dine boudoir billeder, for tror de bliver såå fiiine!!!!!!!!!

Hvor er du sød :kiss: Min plan indtil videre er at de i hvert fald ikke kommer ud, før Brian har fået dem... Så hører jeg lige ham, hvad han siger til det :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Updates!

Havde totalt god dag igår, med diverse bryllupsting! :cheerleader3:

Startede dagen med at komme hjem fra nattevagt på arbejde og så havde Brian sørme lige lavet sådan en:

post-43333-0-80018900-1306478996.jpg

Det er startudkast til menukort/bordkort. Hans idé var at der skulle være hjerter på - ligesom invitationen - og så navn på personen i højre side, sådan skråt ligesom "velkommen", og så kunne der være menukort, info osv indeni. Og så havde han tænkt sig at den skulle stå i kysseklokken, så den "poppede op" og var mere synlig for gæsterne, og så kunne vi bruge kysseklokkerne, uden at bruge ekstra plads på det. Det synes jeg faktisk er en supergod idé, jeg tænker, at de kan stå foran servietterne, der også er foldet, så de står op! :thumbsupsmileyanim: Ih, hvor jeg elsker den mand for at sidde og nørkle med sådan noget, og have idéer. Var SÅ lettet, da jeg så den, for var selv helt ødelagt over mine egne mislykkede forsøg på bordkort :shooter:

Det han så ikke lige vidste, var hvordan vi skulle skrive navnet på, så det også stod med guld (og stadig var pænt) og hvordan vi lige fordelte siderne indeni. Skriften kunne jeg muligvis klare. Igår øvede jeg mig nemlig i at bruge en guldpen ovenpå printet skrift, og det synes han var rigtig fint, så det bliver nok the way to go. Det ser nogenlunde sådan her ud:

post-43333-0-35861800-1306479470.jpg

Men skal muligvis være med en anden skrifttype/størrelse

Og indholdet, det bliver nok bare noget med at lime sider fast... Vi snakkede om velkomstsang på venstre "fløj", menu i midten og "velbekommesang" på højre fløj. Eller menu på venstre, velkomstsang i midten, og sjov info om gæsterne opå højre... Eller noget andet. Nu må vi se. Men vi er igang. Takket været min skønne forlovede! :7himmel:

Derefter var jeg inde i byen og snakke med min frisør. :cheerleader3: Altså ikke den egentlige prøveopsætning, men den der halve times "ekstra prøveopsætning, som jeg bestilte", som nærmere blev en lille slags stylistkonsultation. Men iiiih, hvor er hun altså bare sød!!! Og vi havde en rigtig god snak. Hun bekræftede at vi altså sagtens kunne lave krøller i mit hår, selvom det ikke blev godt sidst, vi skulle bare huske at krøllerne let ryger ud, fordi så ville hun gøre noget ved håret, så det holdt bedre. Hun viste mig også nogle billeder af opsætninger med glat hår, som var rigtig rigtig flotte. :) Og så så hun min kjole og alle mine diademer, og vi var helt enige i, hvilket diadem, der var smukkest, nemlig dette:

post-43333-0-19467400-1306479902.jpg

Men hun mente at alle diademerne kunne bruges, og nu må vi se, om jeg overhovedet vil have diadem på, jeg er stadig i tvivl...

Og jeg har jo fra starten sværmet lidt for frisurer med hår, der hænger, men det er jeg begyndt at gå fra... Jeg tror det bliver frygteligt varmt, og jeg tænker også at en opsætning vil virke mere festlig til mig, fordi mit hår altid hænger i dagligdagen. Og grunden til at jeg ikke ville have håret oppe til at starte med, var fordi jeg var bange for at mit hoved blev for rundt til det, men sådan som frisøren lige hurtigt satte mit hår op, så vil det helt sikkert kunne blive fint! Hun synes faktisk at opsætning ville være det flotteste, men mente helt sikkert også at jeg kunne bære håret nede, hvis det var ddet jeg helst ville. Hun var i det hele taget med på alt, og lurede lynhurtigt min stil og hvad jeg kunne lide og ikke kunne lide. Så det var superfedt!

Vi har ikke lagt os fast på noget, og hun ville lave både opsætning og hængende hår til min prøveopsætning, men det der virkede mest oplagt, da jeg gik derfra var en lavtsiddende opsætning med en del volumen (altså ikke for stramt!) enten ved krøl eller bare noget struktur. Jeg har ikke liget et helt godt billede af, hvad jeg har i tankerne, det bedste er nok dette:

post-43333-0-65342700-1306480293.jpg

Men inspirationsbilleder af "bløde" lavtsiddende opsætninger modtages meget gerne! :cheerleader3:

Jeg fortsætter lige opdateringen i et nyt indlæg...

0

Del dette indlæg

Updates del 2

Efter at have været ved frisøren cyklede jeg hjem til min mor, og hjalp hende med at bestille nogle fine sko over Terrier Playnet. :cheerleader3:

Og så ind til byen igen og kigge med en veninde, der ville have nye smykker til brylluppet. :) Hun fandt godt nok ikke nogen, men vi hyggede og shoppede og fandt nogle andre ting og sager. :)

Jeg fandt lidt mere til boudoir:

post-43333-0-20532900-1306480623.jpg

Toppen får jeg aldrig brugt igen, den er aaaaalt for stor. Men tanken var, at hvis vi skulle tage billeder på stranden, så at lave et slags "wet t-shirt" billede. Så den er så lang at den fungerer lidt som en kjole. :) Og blomsterne havde jeg tænkt mig skulle være mit outfit til billeder i skoven. Jeg tænkte lidt, at billeder i naturen ikke skulle have for mange ting og sager. :)

Jeg kiggede også lidt på nogle øreringe i pilgrim, der godt kunne være et godt bud på bryllupsøreringe. :) Jeg synes det er lidt svært med smykker, kan ikke finde ud af om det skal være med halskæde eller ej, og om det skal være perler eller ej.. Men hvis det skal være med halskæde, men uden perler så tror jeg, at de øreringe ville være super. De er ret enkle, "bare" en rund glassten i "guldramme" der hænger i en guldhægte fra øret. Hmm, gav det mening? :rolleyes:

Og jeg fandt en gæstebog!

post-43333-0-84532500-1306480627.jpg

Den er helt plain kedelig og sort... Men i det der imitationslæder, som jeg gerne ville have og med guldskrift. Og den var forholdsvist billig. Så jeg tror, det er en keeper. :)

Da jeg kom hjem fra bytur var jeg bare SÅ træt efter nattevagt og alt det cykleri (nogen bemærkede måske også, at jeg kom til at skrive i statusopdateringen at jeg havde bryllupsdag igår? :rolleyes: ). Og der var sørme post til mig! :cheerleader3: Det var mit ene korset (det der blev købt over ebay):

post-43333-0-47598500-1306480618.jpg

post-43333-0-68476500-1306480613.jpg

Det ser lidt "hårdt" og læderagtigt ud på billederne, men i virkeligheden er det i satin, så det er rigtig rigtig fint. :) Og kvaliteten virker fint, og såvidt som jeg nu kunne spænde det selv (det er SVÆRT med hægter og snørrer!!!) tror jeg også at det passer, så det er bare super! :thumbsupsmileyanim: Var dog MEGA forvirret, da jeg prøvede det igår. Det var som om at det bare var syet skævt, og der var huller til brysterne istedet forstof, der dækkede dem. Og det var også helt mærkeligt på hoften. Nærmest som om at det gik op, hvor det skulle gå ned og omvendt. Jeg var DØDFORVIRRET, men det var selvfølgelig fordi jeg var så træt, at jeg ikke tænkte mig om... I kan måske selv gætte, hvad jeg gjorde forkert? :tunge:

Det var vist det hele... Så der sker lidt :) Idag er planen - hvis jeg ellers kan få lettet røven (er stadig mega træt) - at cykle op til kirken med prøvelsesattest, forbi blomsterhandleren og snakke hår og kjole (de vil gerne vide det snart, men jeg ved jo ikke selv, hvordan mit hår skal sidde, så må prøve at fortælle dem, så meget jeg kan), og så ind og træne. :)

0

Del dette indlæg

uuh sikke mange spændende ting, og godt Brian lige reddede dig ved at være lidt DIY handy ;)

Skønt korset! - haha gætter på du vendte bunden opad, sjovt!

Det er en fantastisk frisure du linker til, rigtig yndig, tror den ville klæde dig godt - spændt på hvad det ender med, har selv prøveopsætning på tirsdag.. uuuuh!

fedt du endelig fandt en gæstebog der passer til alle kriterierne :)

0

Del dette indlæg

uuh sikke mange spændende ting, og godt Brian lige reddede dig ved at være lidt DIY handy ;)

Skønt korset! - haha gætter på du vendte bunden opad, sjovt!

Det er en fantastisk frisure du linker til, rigtig yndig, tror den ville klæde dig godt - spændt på hvad det ender med, har selv prøveopsætning på tirsdag.. uuuuh!

fedt du endelig fandt en gæstebog der passer til alle kriterierne :)

Det var lige præcis det jeg gjorde, og jeg følte mig SÅ dum, da det gik op for mig imorges, for jeg havde virkelig døjet med det igår, og var helt ude i om jeg skulle kontakte sælgeren og spørge om der kunne være lavet en fejl i det. :griner:-

Og ja, jeg er også lidt vild med den frisure, men tænker også stadig lidt på noget krøl... Men jeg er pt. sådan riiiiimelig sikker på at det er sådan "fordelingen" af hår skal være, altså at det skal sidde sådan ret meget nede på hovedet... Frisøren lærte mig (eller forsøgte i hvert fald) at lære mig en nem måde at sætte håret nede til dagligdag, det vil jeg lige forsøge en dag, så jeg kan se det med sløret, og måske også sætte det sådan, når jeg skal til tilretning på kjolen, så kan jeg lige lure, hvordan det ser ud :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Updates del 2

Efter at have været ved frisøren cyklede jeg hjem til min mor, og hjalp hende med at bestille nogle fine sko over Terrier Playnet. :cheerleader3:

Og så ind til byen igen og kigge med en veninde, der ville have nye smykker til brylluppet. :) Hun fandt godt nok ikke nogen, men vi hyggede og shoppede og fandt nogle andre ting og sager. :)

Jeg fandt lidt mere til boudoir:

post-43333-0-20532900-1306480623.jpg

Toppen får jeg aldrig brugt igen, den er aaaaalt for stor. Men tanken var, at hvis vi skulle tage billeder på stranden, så at lave et slags "wet t-shirt" billede. Så den er så lang at den fungerer lidt som en kjole. :) Og blomsterne havde jeg tænkt mig skulle være mit outfit til billeder i skoven. Jeg tænkte lidt, at billeder i naturen ikke skulle have for mange ting og sager. :)

Jeg kiggede også lidt på nogle øreringe i pilgrim, der godt kunne være et godt bud på bryllupsøreringe. :) Jeg synes det er lidt svært med smykker, kan ikke finde ud af om det skal være med halskæde eller ej, og om det skal være perler eller ej.. Men hvis det skal være med halskæde, men uden perler så tror jeg, at de øreringe ville være super. De er ret enkle, "bare" en rund glassten i "guldramme" der hænger i en guldhægte fra øret. Hmm, gav det mening? :rolleyes:

Og jeg fandt en gæstebog!

post-43333-0-84532500-1306480627.jpgHej Mette, flotte ting, du har fundet - og en kæmpe ros til din HTB for hans initiativ. Tænker på, at I kan peppe gæstebogen op med nogle guldhjerter i de øverste hjørner - så ser den endnu bedre ud - selvom den er flot som den er.

Den er helt plain kedelig og sort... Men i det der imitationslæder, som jeg gerne ville have og med guldskrift. Og den var forholdsvist billig. Så jeg tror, det er en keeper. :)

Da jeg kom hjem fra bytur var jeg bare SÅ træt efter nattevagt og alt det cykleri (nogen bemærkede måske også, at jeg kom til at skrive i statusopdateringen at jeg havde bryllupsdag igår? :rolleyes: ). Og der var sørme post til mig! :cheerleader3: Det var mit ene korset (det der blev købt over ebay):

post-43333-0-47598500-1306480618.jpg

post-43333-0-68476500-1306480613.jpg

Det ser lidt "hårdt" og læderagtigt ud på billederne, men i virkeligheden er det i satin, så det er rigtig rigtig fint. :) Og kvaliteten virker fint, og såvidt som jeg nu kunne spænde det selv (det er SVÆRT med hægter og snørrer!!!) tror jeg også at det passer, så det er bare super! :thumbsupsmileyanim: Var dog MEGA forvirret, da jeg prøvede det igår. Det var som om at det bare var syet skævt, og der var huller til brysterne istedet forstof, der dækkede dem. Og det var også helt mærkeligt på hoften. Nærmest som om at det gik op, hvor det skulle gå ned og omvendt. Jeg var DØDFORVIRRET, men det var selvfølgelig fordi jeg var så træt, at jeg ikke tænkte mig om... I kan måske selv gætte, hvad jeg gjorde forkert? :tunge:

Det var vist det hele... Så der sker lidt :) Idag er planen - hvis jeg ellers kan få lettet røven (er stadig mega træt) - at cykle op til kirken med prøvelsesattest, forbi blomsterhandleren og snakke hår og kjole (de vil gerne vide det snart, men jeg ved jo ikke selv, hvordan mit hår skal sidde, så må prøve at fortælle dem, så meget jeg kan), og så ind og træne. :)

0

Del dette indlæg

Er ved at blive godt og grundigt drastisk... Men når jeg føler mig dårligt behandlet, så reagerer jeg altså.

Som i måske kan læse er jeg liiiiidt pissed off!

Har været oppe og aflevere prøvelsesattest i Vejgaard Kirke. Og hvis alt går efter mit hoved, så skal jeg op og hente den igen på mandag. Jeg vil ikke have noget med de gamle forstokkede fjolser at gøre!!!!

Nævnte hurtigt det med at man ikke måtte tage billeder, og fik nærmest skældud + verdens ringeste begrundelser + yderligere forbud.

- Grunden til at man ikke måtte tage billeder i døren var at folk kunne kaste ris ind, og dem kan folk i kirken glide i (de kunne jo også se sig for hvor de går?)

- Grunden til at man ikke må tage billeder under ceremonien er at det har menighedsrådet bestemt, så sådan er det bare (WTF??!?!)

- Vi må ikke engang få taget ét profesionelt billede af os oppe ved alteret efter vielsen. Fordi det er der ikke tid til (der er ellers 1½ time mellem hver vielse og hvor lang tid tager det lige at tage et portræt?)

Desuden fik jeg lige smækket i hovedet at medbragte blomster ikke må forlade kirken. Jeg ved ikke, om vi skal bruge de buketter, men det er sgu da vores, de kan da ikke bare sige, at de overtager dem???

Min svigerinde, der blev gift der for et par år siden er også stadig sur på dem, for de måtte jo heller ikke få taget billeder (de måtte dog godt tage de proff billeder efter vielsen?), og da de skulle ud fik de næsten døren i røven (bogstavelig talt) fordi kirketjeneren åbenbart var så bange for de ris!

Øv, fik bare SÅ dårlig en modtagelse og der var NADA forståelse for NOGET og de virkede bare SÅ SURE. Jeg følte mig virkelig som en ekspeditonssag, som de helst var fri for.

Var grundigt hidsig og ked af det hele vejen hjem og ringede i ren desperation til Vor Frue Kirke... Hvor jeg er døbt... Og jeg var lige ved at tude i røret. Men den meget meget søde dame trøstede mig så godt hun kunne, og sagde at vi nok skulle finde ud af det alt sammen. Og kirken er ledig 9/7, 13.30!!!!! Hun vil så undersøge, om hun kunne få en prøst til at vie os, det kunne hun ikke love... Men hun gav mig nummeret til kirketjeneren, så jeg kunne spørge angående billeder, ris og blomster. Og han var akkurat lige så sød. Og vi måtte bare alt. Han forstod slet ikke mit spørsmål, fordi "selvfølgelig måtte man tage billeder" og blomsterne, der kunne vi også gøre som vi ville.

Jeg ved ikke om det virker helt sindssygt at skifte kirke pga. billeder. Men det handler altså ikke om billeder længere. Det handler om, at jeg slet ikke bryder mig om Vejgaard Kirkes personale og bliver ked af det når jeg er der. Og det har jeg ikke lyst til at forbinde med min bryllupsdag...

Skal jo selvfølgelig have vendt det hele med Brian også (vi har snakket om det før, men han ved jo ikke hvad der er sket idag...), men der skal altså gøres noget!

Overvejer heftigt at skrive til kirkeministeriet og alt hvad jeg kan komme i nærheden af, men venter lige og ser om det kan løses stille og roligt med at skifte kirke... Hvis ikke vi skifter kirke, så er der åben krig. Og det kan godt være, at jeg taber den, men jeg overgiver mig i hvert fald ikke. :sm:

Men åh, kan man egentlig godt tillade sig at skifte kirke så tæt på brylluppet af hensyn til gæsterne? Bliver det for forvirrende når man jo har skrevet noget andet i invitationen?

Hmm, undskyld det forvirrende indlæg, er bare SÅ frustreret HUUG

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan VIRKELIG godt forstå din frustration - og hvis det var mig ville jeg absolut (!) skifte kirke!! :bearhug: Det er trods alt ikke lige en øvelse man gentager!!

Tak. :bearhug: Håber VIRKELIG at Brian er med på at skifte kirke... Føler mig bare SLET ikke tilpas i Vejgaard Kirke længere :( Og det var virkelig dråben, der fik bægeret til at flyde over, at vi ikke engang måtte tage ét portrætfoto oppe ved alteret. Det er bare ud af vagten... ARGH! Har faktisk også altid været gladere for Vor Frue, men havde jo nok skubbet det væk, fordi vi ikke boede i det sogn... Ej, jeg er så ærgerlig over at jeg ikke undersøgte det noget før! ØV! Og de var bare så utroligt søde og venlige i telefonen hos Vor Frue... Og meget interesserede i at vi skulle da komme ind og se kirken og ja... Jeg følte mig bare velkommen.

Jeg har godt nok gået og sagt til mig selv at jeg meeeeget hellere ville giftes i Vejgaard Kirke også fordi omgivelserne er så flotte der, men et eller andet sted, så har jeg altså også glanet efter Vor Frue hver gang jeg har cyklet forbi... Suk altså! :(

Kryds fingre for at alle er med at vi skifter! :)

0

Del dette indlæg

Aah, gud! Skift til Vor Frue Kirke, for soeren da... det kan da slet ikke gaa hurtigt nok!

I skal giftes, det skal vaere skoent og smukt og I skal have de billeder, I oensker og ingen skal smaekke en kirkedoer i roeven paa jer og INGEN SKAL TALE GRIMT OG NEDLADENDE TIL EN ZILLA :shooter:

Slet ikke personer, der arbejder i guds tjeneste - det er da helt ude i hampen, men nogle kirker er desvaerre ret forstokkede og dem kan man med sindsro gaa en stor bue udenom.

JEg kan GODT forstaa, du er vred og saaret over den form for behandling op til jeres bryllup

:bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

... Og det med billederne, det er jo ikke fordi jeg har tænkt mig at vi skal blitze hele ceremonien ihjel... Det betyder bare enormt meget for mig bare at have nogle FÅ billeder derindefra... Om det så var efter vielsen, så kunne jeg da gå med til det... Det er bare SÅ ufleksibelt...

Desuden stopper den præst, som skal vie os, 2 uger efter han har viet os... Derfor kan han jo godt gøre sit arbejde godt alligevel, men jeg kan ikke lade være med at lure på, om han ikke gider mere og måske slækker lidt fordi han alligevel snart skal væk. Altså kender jo ikke manden, men sådan kan jeg godt selv have det, når jeg skal væk fra en arbejdsplads... Og det harmonerer jo heller ikke med, hvis man skulle prøve at have en "fast" præst, der også skulle døbe vores børn engang... Ved slet ikke om alt det er aktuelt, men det føles bare ikke rigtigt, som det er nu med den dumme kirke :(

0

Del dette indlæg

SKIFT!

det synes jeg da du skal! Hvis altså det er til atr få forklaret alle dem der kommer at det er den anden kirke. ville nok skrive det skriftlig rundt til folk så ALLE har adressen og så husker de detr nok bedre på selve dagen, ærgeligt hvis noget skulle glemme at du har ringet, og de stiller sig ved den forkerte kirke...

Men ja, du skal nok have en ny attest tror jeg.

0

Del dette indlæg

Aah, gud! Skift til Vor Frue Kirke, for soeren da... det kan da slet ikke gaa hurtigt nok!

I skal giftes, det skal vaere skoent og smukt og I skal have de billeder, I oensker og ingen skal smaekke en kirkedoer i roeven paa jer og INGEN SKAL TALE GRIMT OG NEDLADENDE TIL EN ZILLA :shooter:

Slet ikke personer, der arbejder i guds tjeneste - det er da helt ude i hampen, men nogle kirker er desvaerre ret forstokkede og dem kan man med sindsro gaa en stor bue udenom.

JEg kan GODT forstaa, du er vred og saaret over den form for behandling op til jeres bryllup

:kiss: Tak! Som sagt, jeg forstår godt, hvis de gerne vil have at vi begrænser billederne. Og jeg er villig til alle mulige former for kompromiser... Men at der bare INGEN forhandlinger kan finde sted, det kan jeg bare ikke rumme. Jeg synes ikke at de kan være det bekendt, når det er så stor en dag... Jeg ved også at min svigerinde ærgrer sig over ikke at have et eneste billede fra sin søns dåb, selvom purken er 3 år nu... Og jeg gider ikke gå og ærgre mig bagefter, hvis jeg kan undgå det! Der var ikke engang et smil at hente i ham, det var bare mukke-mukke-mukke. (y)

0

Del dette indlæg

SKIFT!

det synes jeg da du skal! Hvis altså det er til atr få forklaret alle dem der kommer at det er den anden kirke. ville nok skrive det skriftlig rundt til folk så ALLE har adressen og så husker de detr nok bedre på selve dagen, ærgeligt hvis noget skulle glemme at du har ringet, og de stiller sig ved den forkerte kirke...

Men ja, du skal nok have en ny attest tror jeg.

Årh sikke et bøvl altså :rolleyes: Men jeg er absolut villig til det!!!! Skal gerne lege cykelbud hele næste uge med kort med nye adresser!!!!

0

Del dette indlæg

:kiss: Tak! Som sagt, jeg forstår godt, hvis de gerne vil have at vi begrænser billederne. Og jeg er villig til alle mulige former for kompromiser... Men at der bare INGEN forhandlinger kan finde sted, det kan jeg bare ikke rumme. Jeg synes ikke at de kan være det bekendt, når det er så stor en dag... Jeg ved også at min svigerinde ærgrer sig over ikke at have et eneste billede fra sin søns dåb, selvom purken er 3 år nu... Og jeg gider ikke gå og ærgre mig bagefter, hvis jeg kan undgå det! Der var ikke engang et smil at hente i ham, det var bare mukke-mukke-mukke. (y)

Og uanset om det kraever lidt, saa synes jeg det er det vaerd - jeg ville slet ikke bidrage til noget med saadan en daarlig karma... You just go, girl, det skal nok loese sig og det bliver godt igen :hug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer