Meggers

Brian Og Mette - 9. juli 2011

3,332 indlæg i dette emne

Den anden nat drømte jeg at en fugl sked på min kjole lige inden jeg skulle ind i kirken og nu tænker jeg at jeg hellere må have en paraply med på dagen :blink:

OMG - don't say that!!!!!! :o

Nu maa jeg saa have fat i en paraply, for der er fakkertalt mange fugle lige her og der er et stykke vej op til kirken...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den anden nat drømte jeg at en fugl sked på min kjole lige inden jeg skulle ind i kirken og nu tænker jeg at jeg hellere må have en paraply med på dagen :blink:

OMG - don't say that!!!!!! :o

Nu maa jeg saa have fat i en paraply, for der er fakkertalt mange fugle lige her og der er et stykke vej op til kirken...

Jeg kom faktisk også til at tænke på, at hvis der er nogen, der blev gift før en selv, så ligger der måske ris, og så er der måske masser af fugle = større klattefare. :unsure:

Puha... Men lad os vedtage ingen fugle skider på os! :)

0

Del dette indlæg

Så er der afleveret ægteskabserklæring og naveændringspapirer! :cheerleader3:

Og jeg lurede lige hurtigt undertøj (Salling har været så søde, at sætte rækker op og markere dem med "BRUDEUNDERTØJ") og der var faktisk noget fint... Gad dog ikke prøve idag, men måske imorgen. :)

0

Del dette indlæg

Bryllupsmareridt...

Ok, det her var syret...

Vi er på vej til kirken, jeg vader ind sammen med alle de andre. Jeg har ikke mit slør på endnu, så det er åbenbart ok, at jeg render rundt inde i kirken sammen med alle gæsterne.

Da det er på tide, at skulle gå "rigtigt" ind finder jeg min far og prøver at få ham med ud. Men han har ikke tid, han er ved at holde tale. Det lykkes mig dog at få ham ud, så vi kommer ud og jeg får slør på. Jeg opdager så at der er et HUL i min kjole, og bliver lidt sur. Ikke så meget pga. hullet, men fordi det "betyder" at Kennedys ikke har bestilt en ny kjole hjem til mig, men bare givet mig den i butikken. Jeg tager det dog rimelig pænt og beslutter at det er lige meget. Men jeg fortæller det lige til min mor, som bliver rasende og insisterer på at køre hjem til min far, fordi han har en lillymodel og så må jeg låne den. Hun kmører afsted men kommer tilbage tomhændet. Vi beslutter at det er ligemeget, og min mor går ind så min far og jeg kan gøre os klar til at gå ind sammen.

Vi går ind, og nu er kirken pludselig en Netto. Så orglet spillet, mens vi går forbi grøntsagerne, kødet, frostvarer, osv, og der er SELVFØLGELIG kø op til alteret. Mens vi står i kø går det op for mig, at Brian har glemt min brudebuket på samlebåndet. Og jeg kan simpelthen ikke nå den. Men den er rigtig flot i pink og lilla med kæmpestore callaer. Jeg kigger rådvild på min far, og vi bliver enige om, at det nok er ok bare at hente den bagefter. Vi bliver betjent ved kassen (hvilket åbenbart betyder at nu er Brian og jeg gift) og jeg går med Brian ned og henter buketten, der i mellemtiden er blevet til en dusk visne mælkebøtter og nogen har klippet hovederne af callaerne.

Jeg insisterer på at få taget et billede alligevel og vores fotograf tager så vores officielle billeder i den her Netto. Jeg vil gerne klage over hullet i min kjole, og det gør man åbenbart hos Told og Skat, så der tager Brian og jeg hen. Vi står i kø LÆNGE, men jeg opgiver at laven en klage, da det viser sig, at vi var kommet til at stille os i køen for klager over kager, og ikke klager over kjoler.

Vi tager så hjem til min mor, for det er åbenbart det festen skal holdes. Til min gru, går det op for mig, at min mormor har brudt en af de vigtigste regler til et bryllup: Hun er kommet i hvid! Min mor spørger mig meget bekymret om jeg er ok, og om hun skal give min mormor sparket, men jeg beslutter at min mormor nok har ret til det - min mormor er nemlig selveste Dronning Margrethe.

Jeg går en tur med Brian i håb om at få taget nogle gode billeder. Men det ØSREGNER... Vi tager hjem i vores lejlighed og fortæller om alt det, der er gået galt til viceværten. Den søde viceværet prøver at hjælpe med at tage billeder, men de bliver rigtig dårlige. Og nu finder jeg så ud af at mit kjoleproblem faktisk er større end det der hul. Det er den helt forkerte kjole, for der er LYNLÅS i ryggen (min er jo med bindebånd, altså i virkeligheden). Idet jeg opdager lynlåsen skifter kjolen også farve og bliver nu stribet i blå og pink. Alt er ødelagt, men Brian prøver at trøste, og mener godt at ***IKKE TILLADT*** kan indstille kameraet, så man ikke kan se det. Han spørger viceværten om det kan lade sig gøre, og jeg forstår så, at vores dyrtkøbte videograf bare er vores vicevært og han aner ikke om noget kan lade sig gøre, og må iøvrigt gå, for nu skal han vaske trapper...

Og der var en hel masse andet, som jeg slet ikke kan finde hoved og hale i... Needless to say, jeg var PÆNT forvirret, da jeg vågnede! :rolleyes:

Wow.. du har godt nok haft gang i drømmene!! Men meget underholdende læsning.. er dog sikker på at det ikke går så galt på selve dagen!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og jeg lurede lige hurtigt undertøj (Salling har været så søde, at sætte rækker op og markere dem med "BRUDEUNDERTØJ") og der var faktisk noget fint... Gad dog ikke prøve idag, men måske imorgen. :)

Hephey, har osse lige postet den idag :cheerleader3:

Ha ha godt salling kan fastslå, hvilket undertøj man må bruge på sin bryllupsdag :tunge: spøg til side, de har godtnok nogle super fine sæt derinde..

0

Del dette indlæg

:cheerleader3: :cheerleader3: Ægteskabserklæring...det er så stort! :heart:

0

Del dette indlæg

Wow.. du har godt nok haft gang i drømmene!! Men meget underholdende læsning.. er dog sikker på at det ikke går så galt på selve dagen!

Hvis drømmen endelig gik i opfyldelse, så ville det da også være en god historie at fortælle børnebørnene at Dronningen lige kiggede forbi. :griner:- Meeeeen, det skal nok gå godt på dagen, ja :)

Hephey, har osse lige postet den idag :cheerleader3:

Ha ha godt salling kan fastslå, hvilket undertøj man må bruge på sin bryllupsdag :tunge: spøg til side, de har godtnok nogle super fine sæt derinde..

Yay, så er vi på vej! Og ja, godt at Salling kan hjælpe os lidt :rolleyes: Men ja, de har nogle rigtig fine sæt... Er lidt lun på Marie Jo undetøjet med tern og blomster, hvis du lagde mærke til det... Og på et sæt fra Nordjylland med blonder fra Chantelle. Men hvorfor hulan er det lige at brudeundertøj skal være så dyyyyyyyyyrt??? Begge de sæt, jeg har forelsket mig i kommer op at koste 1300-1400 :shooter:

:cheerleader3: :cheerleader3: Ægteskabserklæring...det er så stort! :heart:

Yay! :cheerleader3:

Det er skisme godt, det er dig, der er psykologen..... ;)

HA! Ja gad vide, hvad Freud ville have fået ud af sådan en drøm :tunge:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm... Har muligvis allerede besluttet mig, men føler mig alligevel lidt i tvivl og kunne godt bruge nogle pros and cons her angående strømpebånd!

Jeg havde først forelsket mig i disse tre:

Bånd 1: post-43333-0-85435000-1305575587.jpg

Bånd 2: post-43333-0-09942500-1305575620.jpg

Bånd 3: post-43333-0-64250900-1305575595.jpg

Og jeg syntes egentlig at de var fine alle tre, men så begyndte jeg at spekulere og tolke og tænke for meget... Ved bånd 1 synes jeg på en eller anden måde, at der er for lidt blåt. Jeg er ikke ellevild med rosen, og jeg har sådan en tanke om, at hvis rosen nu falder af, så har jeg ikke noget blåt :unsure: . Bånd 2 er klart dét, som jeg synes er finest, men der er ikke noget blå, og jeg hader virkelig sommerfugle (altså de rigtige), og så synes jeg egentlig at det er lidt malplaceret at jeg pynter mig med dem. Bånd 3 indeholder noget blå, der er ingen rose og ingen sommerfugle, men jeg synes egentlig at det er det mindst fine af de tre + jeg har lidt svært ved at se det for mig med guldhjerte (og jeg vil ikke have sølv).

Og så er der det ved alle tre bånd, at jeg jo "snød" mig selv for blonder på kjolen og derfor har været ret hooked på, at jeg skulle have blonder inderst inde. Og det er der jo ikke på nogle af dem! Nå, men jeg leder videre, og finder så dette:

Bånd 4: post-43333-0-13699600-1305576207.jpg

Superfint og der er blonder... Men intet blåt og tilgengæld med sommerfugl. Jeg skriver til sælgeren, og hun foreslår at hun sætter en blå rose på istedet for sommerfugl og iøvrigt laver båndet til sløjfen blåt istedet for ivory. Lød fint, og jeg var tæt på at bestille. Men da jeg var ved at bestille synes jeg bare at billedet af det oppe i hovedet blev for rodet, og jeg er stadig ikke vild med den der rose. HM!!

Idag faldt jeg så tilfældigvis over noget blondeundertøj. Har ikke prøvet det endnu, men HVIS det nu var det, så tænker jeg at det bliver for meget med blonde strømpebånd også. Så nu er jeg ude i noget et helt helt simpelt lyseblå satin strømpebånd, f.eks. fra Annies Slør:

Bånd 5: post-43333-0-80688100-1305576468.jpg

Måske med et hjerte istedet for det der Randers FC logo...

Eller dette fra samme sælger på Etsy som alle de andre:

Bånd 6: post-43333-0-14768300-1305576558.jpg

Jeg er lidt vild med de der indgraverede hjerter fra etsysælgeren, men hvis man nu gemmer strømpebåndet (både Brian og jeg er lidt souvenirsamler-agtige) så tænker jeg om det måske ruster. Og jeg synes også det er fint med navnene syet på båndet som Annies.

I sig selv synes jeg nok at blondestrømpebåndet er finest, men når jeg gerne vil have blondeundertøj tænker jeg at det måske et bedre med et klart blå enkelt satinbånd... Fordelen ved Annie er også at der er større sandsynlighed for at hun kan have det klar til når jeg skal have taget boudoirfotos, det tror jeg kommer til at knibe med etsy-sælgeren, da hun sender fra New York.

Hmm... Det afhænger jo meget af hvad undertøj jeg vælger, og jeg har muligvis inderst inde besluttet mig, men smid megetgerne nogle pros and cons, som jeg kan have med i baghovedet, når jeg kigger undertøj imorgen. :bearhug:

Og :respekt: hvis du har orket at læse dette lange indlæg om noget så ligegyldigt (altså rent objektivt set!) som et strømpebånd! :griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er saa en af dem, der laeste det med liiidt for meget engagement, maaske, men jeg er blevet vild med diverse stroempebaand :)

Personligt er jeg jo lidt til det enkle, saa kan godt lide nummer 6. Men synes faktisk nr. 4 er min favorit og kan sagtens forestille mig det som du beskriver aendringsforslagene. Istedet for rosen, saa kan hun sy en lille fin blaa sloejfe indeni, det hat jeg i mit det ene og kan godt lige tage billeder imorgen... Jeg har nemlig en rose i det andet :super:

Jeg synes et af de foerste under alle omstaendigheder, for der er noget feminint over dem :c166:

0

Del dette indlæg

Bare kald mig nørd, jeg har også læst det hele :griner:-

Den er lidt svær, for du har rigtig rigtig mange flotte at vælge imellem. Hmmm tænker, syntes faktisk at nr. 6 er den flotteste. Da jeg kom ned til den tænkte jeg wow. :) Men vil nok give dig ret i at Annie nok er den du skal regne med, når du skal bruge det inden. Syntes også den mørke blå farve er super flot. Kan du evt ikke vise Annie nogle af dine billeder, så kan det jo være hun kan lave et lige efter dit hoved :)

:17: Med at finde det rigtige, glæder mig til at se hvad det ender med :biggrin:

0

Del dette indlæg

Hmm.. Den er svær.. :rolleyes:

Først og fremmest: jeg synes ikke det er for meget med blondestrømpebånd hvis du også har blonder på undertøjet. :)

Men jeg ved sgu ikke lige hvilket et af dem jeg synes er bedst. Men hvis du finder frem til det skal være et af dem fra etsy, så kunne du jo i stedet få Annie til at lave et der minder om? For det er dælme usikkert med leveringstider fra det store udland.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er saa en af dem, der laeste det med liiidt for meget engagement, maaske, men jeg er blevet vild med diverse stroempebaand :)

Personligt er jeg jo lidt til det enkle, saa kan godt lide nummer 6. Men synes faktisk nr. 4 er min favorit og kan sagtens forestille mig det som du beskriver aendringsforslagene. Istedet for rosen, saa kan hun sy en lille fin blaa sloejfe indeni, det hat jeg i mit det ene og kan godt lige tage billeder imorgen... Jeg har nemlig en rose i det andet :super:

Jeg synes et af de foerste under alle omstaendigheder, for der er noget feminint over dem :c166:

Haha, jamen jeg husker også at du er god til at finde fiiiiine strømpebånd! :loveboard: God pointe med at hun kunne sy noget indeni... Og ja, de første er godt nok feminine... Hmm!

Bare kald mig nørd, jeg har også læst det hele :griner:-

Den er lidt svær, for du har rigtig rigtig mange flotte at vælge imellem. Hmmm tænker, syntes faktisk at nr. 6 er den flotteste. Da jeg kom ned til den tænkte jeg wow. :) Men vil nok give dig ret i at Annie nok er den du skal regne med, når du skal bruge det inden. Syntes også den mørke blå farve er super flot. Kan du evt ikke vise Annie nogle af dine billeder, så kan det jo være hun kan lave et lige efter dit hoved :)

:17: Med at finde det rigtige, glæder mig til at se hvad det ender med :biggrin:

Haha BK-nørder er seje! GP Men ja, måske kan Annie fikse noget, der minder om de andre, hvis jeg ender med at ville have det. Tror næsten ikke at jeg tør satse på Etsy sælgeren. Strømpebåndet hos hende koster "kun" ca. 175 kr, men ca. 75 kr i forsendelse og bliver det så nuppet i tolden og med postdanmarks gebyr osv... :shooter:

Hmm.. Den er svær.. :rolleyes:

Først og fremmest: jeg synes ikke det er for meget med blondestrømpebånd hvis du også har blonder på undertøjet. :)

Men jeg ved sgu ikke lige hvilket et af dem jeg synes er bedst. Men hvis du finder frem til det skal være et af dem fra etsy, så kunne du jo i stedet få Annie til at lave et der minder om? For det er dælme usikkert med leveringstider fra det store udland.

Ja, det er nok en god idé at satse på Annie. :) (Venter stadig på den hårblomst som jeg købte i midten af april :rolleyes:)

0

Del dette indlæg

Fine strømpebånd og jeg ville egentlig bare minde dig om at der er andre steder man kan have "something blue" end på strømpebåndet :)

Jamen helt sikkert. Ved bare ikke lige hvad :cowsleep::biggrin:

Jeg synes 2, 3 og 4 er VILDT flotte... :D Glæder mig til at se hvilket du ender med at købe :)

Ihh, jamen jeg synes alle er flotte! Men jeg tror (måske muligvis) jeg hælder til de enkle (lyse)blå satinbånd. :)

0

Del dette indlæg

:cheerleader3: Hey, har jo faktisk shoppet idag!

Fik den utroligt gode service hos både Lilly og butik Nordjylland, at jeg kunne købe og så få pengene tilbage efter min kjoletilretning, hvis tingene ikke passede. Så jeg har købt:

Undertøj:

Jeg var inde og prøve det fine blondeundertøj, som jeg havde kigget på igår. Og det sad hæsligt! :shooter: BH'en var helt mærkelig, og hofteholderen ALT for lille (one size).

Så var lidt nedslået. Men gav heldigvis ikke op, men spurgte istedet ekspedienten. Og så viste det sig, at jeg skulle have bh'en i en anden størrelse (var sgu ellers sikker på, at jeg havde fod på de der bh-størrelser!), og hofteholderen kunne spændes helt vildt ud og VUPTI: Smukt undertøj!

Skal lige gå og trippe i det herhjemme på et tidspunkt når HTB ikke er hjemme, men jeg tror sgu at der er en vinder! :cheerleader3: Det eneste der umiddelbart generer mig ved det er en lille bling-dims, og den tror jeg snildt at jeg kan nipse af...

Slør:

Det her er jeg mere usikker på, men med den gode service at jeg kunne bytte, så kunne jeg jo lige så godt prøve. Jeg har jo virkelig været i tvivl mht. slør... Og har nærmest kun vidst at jeg ville have det langt. Og at de slør, jeg havde mærket i Kennedys var for stive.

Har overvejet (og gør det stadig) at få Miss Lena til at bestille et helt simpelt men LANGT slør til mig. Altså langt som i går-forbi-slæbet. Men jeg synes måske at hendes slør "puffer" meget ved kammen, altså at det bliver ret fyldigt. Hvilket jo ser skidegodt ud til mange, men jeg tror måske det bliver for voldsomt til mig. Er dog ikke sikker.

Anyway, jeg kiggede lige i Lilly og fandt et langt slør med fiiiine perler og hvor perlerne enkelte steder sidder som små blomster a la på min kjole! :cheerleader3: Det var så lækkert blødt og jeg kunne rigtig godt lide perlerne, MEN! Det er ikke så langt at det går forbi slæbet. Det går til gulvet + en smule, men ikke helt ud til slæbet. Gik og overvejet et par timer inde i byen, men endte med at købe det, og så må jeg jo se til kjolen. Begynder faktisk at tænke at det er helt okay, at det ikke går forbi slæbet, og at det på den måde virker mere enkelt måske? :)

Og så fandt jeg endelig nogle indlæg til mine sko og endda til kun 16 kr! :super:

Så nu kører det lidt mht. bryllupslooket! :cheerleader3:

Og jeg skal nok sætte billeder ind af det hele, når jeg lige får taget nogen (dvs. når HTB ikke er hjemme :tunge:)

Tilgengæld er der lidt udfordringer mht. boudoir. :rolleyes: Jeg fik en mail idag, at det korset, jeg har bestilt ikke er på lager (pissefedt at få at vide EFTER at have bestilt handsker, fascinator og vifte til det! :shooter: ) så det er lidt øv, men de er super søde i butikken, så de ville se om de havde noget lignende eller sådan noget. Og ellers må jeg på jagt på ebay og håbe at det lykkes der. Jeg er i hvert fald fortrøstningsfuld :)

Jeg har så et lille koordineringsproblem mht. boudoirfotos med brudeundertøj... Vil jo gerne have et billede af undertøjet og sløret og hele molevitten. Men skal have taget billeder d. 7. og skal først til tilretning d. 8. :rolleyes: Hmm... Føler mig rimelig sikker på undertøjet, men er jo lidt i tvivl om hvordan sløret ser ud til kjolen :unsure: Jeg kan se følgende muligheder:

1. Beholde sløret uanset hvad, og bruge det til boudoir = dyr løsning, hvis jeg ikke skal bruge det + ærgerligt at det er på billederne, hvis det ikke er det rigtige slør.

2. Droppe slør på billeder... Hmmm... Har jeg ikke lyst til :rolleyes:

3. Bruge mit "kinaslør" som jeg temmelig sikkert IKKE bruger til brylluppet, men som er helt enkelt og sikkert helt fint på billeder. Kunne godt være en mulighed, men jeg ved ikke helt :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg glæder mig til at se dit slør - synes lilly har nogle fine ind i mellem. Jeg kan i øvrigt godt få et smallere slør til dig, hvis det skal have mindre fylde). Er lidt nysgerrig... Hvad var problemet med det 1. lange du købte (fra Kina)?

0

Del dette indlæg

Jeg glæder mig til at se dit slør - synes lilly har nogle fine ind i mellem. Jeg kan i øvrigt godt få et smallere slør til dig, hvis det skal have mindre fylde). Er lidt nysgerrig... Hvad var problemet med det 1. lange du købte (fra Kina)?

Der var som sådan ikke noget i vejen med det. Jeg ville bare gerne have et, der er længere (derfor tænkte jeg på dig), men så faldt jeg jo så for et i samme længde (flot :rolleyes:) men tilgengæld med pynt på.

Jeg tror et eller andet sted, at jeg synes det var for "lidt", altså at det enten skulle være længere/LIDT fyldigere eller at der skulle pynt på.

Både sløret fra Lilly og dem du har sidder også pænere på kammen. :)

Og godt at vide det med fylden! Det nævnte du jo egentlig også godt, jeg tror bare det var smuttet igen. Jeg har jo stadig lidt dine slør i tankerne, men jeg tror lige at jeg vil trisse lidt rundt i det nye slør, når jeg har muligheden for det og så mærke efter. Gider ikke have flere slør end højest nødvendigt. :biggrin:

0

Del dette indlæg

Skønt med dine indkøb.

Jeg blev rådet til at sløret lå på slæbet, da et slør udover slæbet godt lidt kan sidde fast i gulvet, så det hele tiden smårykker lidt i ens hoved, håber du forstår hvad jeg mener.

Hehe, ja jeg er helt med. Det nævnte ekspedienten, som jeg købte slør af også. :) Og det er et godt råd... Jeg har gået lidt rundt med mit andet slør (kinasløret) herhjemme og har flere gange hængt fast. :griner:- Men jeg har nok tænkt/tænker at "det klarer man nok" hvis man nu skulle vælge det HELT lange... :)

0

Del dette indlæg

Nye boudoirtanker. :)

Hmm, det fine lilla korset var jo udsolgt, så er på jagt efter et nyt :)

Har fundet disse på ebay, som jo ligner det andet meget:

post-43333-0-41743500-1305751385.jpgpost-43333-0-81679200-1305751390.jpg

Og de er endda billigere :thumbsupsmileyanim:

Men fik også foreslået (fra den butik, som jeg ville have købt det første af) det her:

post-43333-0-36852500-1305751457.jpg

Det synes jeg også er rigtig flot, men så går jeg jo helt bort fra det lilla, som jeg ellers synes "blødte det lidt op", og jeg ved ikke om ren sort bliver for "hårdt" når jeg er så lys? :help:

Men ih, hvor er der mange fine korsetter på ebay, jeg tror altså der er en lille konkubine gemt inderst inde i mig (eller også er jeg bare misundelig på deres taljer :griner:- )

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer