Meggers

Brian Og Mette - 9. juli 2011

3,332 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hehe kæmpeblomsten er afgjort smuk og afgjort for stor :wink:

Jeg tror ikke, at jeg orker noget som helst DIY, for at være ærlig. Hehe. Men overvejer lidt den her:

post-43333-0-41242500-1302860263.jpgpost-43333-0-60483500-1302860269.jpg

Det er muligt, at den bliver for stor, men jeg tror egentlig, at den vil være mindre voldsom end et diadem? Måske? Jeg ved det ikke... :help: Men jeg synes den er fin, og om ikke andet kunne den være god til boudoirfotos (hvor jeg jo ikke skal have lavet en egentlig brudefrisure, men formodentlig bare have lidt tilfældige krøller)

Sikke dog et fint billede, du har fundet af det par der står og ser forelsket ud og kan jeg godt lige forstå at du gerne vil have en blomst i håret for det ser da godt nok fint ud, ja det tror jeg nok lige at jeg kan. og den her fine søde blomst som du har fundet her synes jeg da bare er super!!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Søges: Ivory hårblomst, der duer til slør og hængehår, ikke for voldsom, ingen tyl, meget gerne med billede hvor den sidder sammen med slør og hængehår, så man kan bedømme det, gerne (men ikke nødvendigvis) med perle( r) i midten, og uden at det koster alt for mange hundrede kroner (tænkte MAX 200 og gerne billigere, men det er tilsyneladende umuligt at finde?) :unsure:

Kan lige smide et billede ind af min HM-blosmt - den kostede 20-30 kr, og er faktisk ret fin.

Beklager det dårlige billede, men det er en smule svært at tage et godt billede af ens baghovede :shooter::griner:-

b6dea3e7.jpg

0

Del dette indlæg

SÅ! Har "lige" banket 5 siders bachelor ned på papir og sendt alt hvad jeg har indtil nu til min vejleder. Det kræver sgu en belønning, så har købt den fine blomst. :blush: H&M blosten er ellers fin, men kunne godt mærke, at jeg var lidt forelsket i den anden :blush: Så nu må postbudet gerne snart komme forbi!!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha... Vi har været ved at prøve at stable en ønskeliste på benene, idag... Lidt hårdt, faktisk. :lol:

Nå, men vi er (vistnok) blevet enige om at vi ønsker os

Le Creuset Gryde, Rød, 2,4 liter

Le Creuset Gryde, Rød, 3,5 liter

Le Creuset kasserolle, Rød

Le Creuset hjertegryde, Rød

Global knivblok

Nogle globalknive, som jeg har glemt navnene på...

Georg Jensen, Cobra-lysestager

Georg Jensen, Cobra-vase

Pillivuyt-tallerkner, plissé (men vi ANER ikke hvilken størrelse - hvorfor pokker laver de tallerkner i seks forskellige størrelser?)

(tilskud til) videokamera, der kan optage i HD og tage SD-HC-kort

(tilskud til) en ny seng

Fotoalbums i sort læderlook

Sengelinned

(gavekort til) oplevelser

Og måske:

Grydelapper fra Le Creuset

Eva Solo vandkarafel med frakke

En vase, enten Piet Hein i grøn, Holmegaard Cocoon i sort eller Holmegaard Shape i grøn...

Faktisk mange ting, man ønsker sig, når det kommer til stykket? :o

Og så er der dilemmaet: At registrere ønskeliste eller ej?

Vi ville have registreret i Salling. Elsker deres servicemindedhed, og de har alt. MEN man registrerer i hånden, og så er der egentlig ikke mere service i det, end at gæsterne kan hente listen i Salling istedet for hos os. Og så kan vi jo lige så godt skrive den selv, synes jeg :rolleyes: Så er der Imerco, hvor man kan registrere digitalt, og hvor det virker lidt smartere... Men jeg synes generelt at Imerco skuffer mht. service, har bare altid været uheldig med dem. :rolleyes: Man kunne jo også bare skrive listen selv, men så er der den der med, om gæsterne køber det samme, og man skal ud og bytte og baaaah... Hvad har I andre gjort? :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

vi ønsker os også gryderne, de er bare flotte. ret tunge, men flotte!!!

vi har ikke registreret os nogen steder :rolleyes: har dog en gavekoordinater, men ved ikke hvor meget hun bliver brugt, det tager vi ikke så tungt. det skal nok gå alt sammen (håber jeg). det er selvfølelig rarest for gæsterne at være de eneste der kommer med en bestemt gave, men så må de bruge gavekoordinateren og høre hende ad. og hvis de ikke bruger hende, så går det nok, er ikke så bange for at skulle bytte noget hvis vi får 2 af det samme...

0

Del dette indlæg

Vi har valgt ikke at oprette en ønskeseddel hos Inspiration eller lignedende steder. Vi har hørt flere dårlige historier, og så har mit spare gen det ikke for godt med at vores gæster næsten er tvunget til at handle et bestemt sted... :rolleyes:

:smilie_oster05:

0

Del dette indlæg

Ihh, glæder mig til at se blomsten :thumbsupsmileyanim: Og TOP spændende med billederne...

Vi har registeret i Imerco, jeg har været uheldig med Inspiration og har altid fået god service i Imerco, og da vi ikke kunne registerer i Magasin, så blev det Imerco . Vi har dog også nogle ønsker på, som min mor styrer med hård hånd.. haha..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er simpelthen tudefærdig... Og orker ikke engang at skrive hele historien...

Men et par udpluk af en HÅRD dag:

- 8 timers køretur for at finde kjole til mor

- Al tid i bilen er præget af at vi ikke kan finde vej, ikke kan finde ud af min mors GPS, min mor prøver at få råd til hvilken kjole hun skal vælge (jeg føler det faktisk mest som om, at hun vil have, at jeg bestemmer, hvilken kjole hun skal have, og det vil jeg ikke, for jeg synes at hun skal vælge selv + jeg har i dén grad svært nok ved selv at finde ud af, hvordan mit eget look skal sættes sammen), og jeg prøver at få råd om hvad vi gør med ønskeliste (og får fornemmelsen af at min mor synes at alle muligheder er en dårlig idé --> Så jeg bliver rigtig modløs)

- Vi kører efter fem butikker. En kom vi til tyve minutter før den åbnede, en fandtes ikke længere, en var kun åbent hvis man havde bestilt tid og de sidste to viste sig at være så langt sydpå at vi ikke orkede at køre efter dem = rigtig mange ankomster til øde steder forgæves

- Total miskoordinering af dagen = først frokost kl. 16 (det magter mit blodsukker bare SLET ikke!)

- Mærker slør i andre butikker og konstaterer at kvaliteten bare er meget skønnere end slørene i Kennedys... Så vil IKKE have slør fra Kennedys, men magter heller ikke rigtig at finde ud af hvad jeg så gør med slør...

- En ekspedient gør mig opmærksom på at hun SLET ikke synes, at jeg skal have langt slør til min kjole, men kort slør

- Min mor er enig i at jeg skal have kort slør (hvorfor HELVEDE siger hun først det nu????)

:shooter: :shooter: :shooter: :shooter: :shooter: :shooter: :shooter:

Der skete da også den ene gode ting, at min mor MÅSKE har fundet sin kjole (selvfølgelig i den første butik, vi kørte til, og som ligger et kvarter fra hvor vi bor - men først anden gang vi var i butikken, dvs. efter at have kørt rundt i hele det ganske land). Det er jo fint... :thumbsupsmileyanim:

Og jeg har fået købt endnu et diadem. :rolleyes: Ved ikke om det er godt eller skidt, for synes jo jeg har meget hårting efterhånden, men jeg synes det var fint, og det øger da chancerne for at jeg rent faktisk ender med at have noget, som jeg gider have i mit hår... :wink:

Er bare UDMATTET. Vil gerne have en støttepædagog. HUUG

0

Del dette indlæg

Jeg kan ikke klare en støttepædagog, men derimod en stor krammer :bearhug: - og forståelse!! :)

Kan godt forstå at det har været en hård dag med alt for meget kørsel, dumme butikker, for sen frokost og for mange beslutninger og info om både din mors og dit tøj! :kiss:

Puha med sløret, synes altså at det er fint med et langt slør og nogle gange skal man bare stole på sin første indskydelse!! Kunne forstille mig at din mor giver ekspedienten ret uden måske helt at have den samme mening!

Dejligt med et nyt diadem - kan godt se at der er meget at vælge imellem, men det er da heldigvis et luksusproblem!

Ønsker dig en rigtig god aften - og solen skinner igen i morgen! :kiss:

0

Del dette indlæg

Haha. Hvor satan Mette! :hug: Sikke da en dag - jeg sidder bare og er glad for det ikke er mig..

Men hvad hulen kan man gøre - den slags dage ER bare trælse, og jeg kan godt forstå din frustration over slør. Jeg synes nu sagtens du kan have et langt slør til din kjole. :) Generelt kan jeg bedst lide lange slør - det andet er så halvhjertet. :wink: Hehe. Kort eller langt - du bliver gudeskøn! :)

Smid dig på sofaen og få Brian til at nusse fusserne eller sådan noget! :loveflag:

:hug:

0

Del dette indlæg

Skal jeg være helt ærlig, så tror jeg ikke man skal lytte for meget til ekspedienter i brudebutikker. Bevares nogen er garanteret dygtige, men min fordom er at mange er liiiiiiiidt for satte og gennemsnitlige. Jeg ville nok være endnu gladere for et langt slør, når det var modsat hvad min mor og en eller anden tilfældig ekspedient ville gøre

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv træls med sådan en dag :(

Men jeg kan kun være helt enig med Lena! - DU har valgt langt slør, fordi DU synes det er pænt og passer til DIN dag! Det skal ekspedienten da ikke ændre på.. Stol på dine egne valg :hug: siger jeg med et kram, da jeg bestemt også kan blive i tvivl, når andre prikker til mine valg :bearhug:

0

Del dette indlæg

Selvfølgelig skal du da have dit lange slør! Du bliver så smuk :cheerleader3:

Min søster har bestemt også en mening om, hvordan jeg skal se ud til vores bryllup, og det indebærer bestemt ikke hverken slæb eller langt slør, som jeg nu har erhvervet mig. Og jeg elsker det! Både mit outfit, men sørme også, at hun ikke skal kunne sige "ja men det var jo også fordi jeg sagde.. bla bla bla..." Hahaha nu kan hun i stedet sige "du skulle nok have lyttet lidt til mig" og så i øvrigt tale meeeeget om mig, som hun nu gør bedst, når hun mener hun har en bedre mening.

Nå, det var lige historien om min søster, der til tider irriterer mig så meget, at jeg nok ville vælge et 5 meter langt slør, selvom jeg havde en kort kjole - bare for at trodse hende.

Mange hilsner

Malou, 5 år :smilie_oster02:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhh søde kære mette. :hug:

Jeg vil da godt lige være din støtte pædagog.

Jeg synes du skal stole på dit valg for det tror jeg bestemt du bliver gladest for. det er jo nemlig dit valg og ikke andres. kort eller lang, du bliver såå smuk!!!!! :hug:

Godt din mor langt om længe fandt kjole, min mor fik også kjole i lørdags, det tog dog ikke så lang tid :biggrin: også får du lige et par :bearhug::bearhug:

0

Del dette indlæg

Tak for alle jeres søde kommentarer og heppen på det lange slør :bearhug: :bearhug: :bearhug:

Holder også stadig fast i det lange slør!

For det synes jeg altså er så fint og romantisk! Min mor har IKKE sagt, at hun synes at kort slør var pænest for at tale ekspedienten efter munden, for hun holdt fast i det ude i bilen, og spurgte, hvad det egentlig var, jeg godt kunne lide ved langt slør. Jeg måtte være hende svar skyldig, men det er altså stadig dét, jeg har mest lyst til! BASTA BUM! :tunge:

Så må jeg bare finde ud af hvad kitkatten jeg gør med at få fat i et slør. For jeg synes at slørene hos Kennedys var for grove og stive. Men de andre fine slør var for korte. :blink: Men jeg ved ikke, hvor meget, de var for korte... :unsure: De længste jeg prøvede gik lige nøjagtig til gulvet, og jeg forestiller mig umiddelbart, at det skal gå i hvert fald til kanten af slæbet, hvis ikke udover slæbet... Er der nogen, der ligger inde med nogle gode "ryg-billeder" af brude med lange slør? :help:

Og så har min mor købt kjole!

Vel at mærke ingen af dem, som vi kørte i hundrede sytten år efter igår :lol: Men det er revnende ligegyldigt, for det er en virkelig flot kjole! En lang en i sort og lilla satin (det sorte og lilla blender sådan ind i hinanden-agtigt) med et gevaldigt bling-bling spænde under brysterne. Det ser rigtig godt ud! :thumbsupsmileyanim: Og så havde jeg endda nogle øreringe, der matcher perfekt dertil, så dem vil hun måske låne. Hun bliver sgu fin!!!! :loveflag:

Og vi har besluttet at oprette ønskeliste i Salling

Gavekoordinator er droppet. Jeg synes deter en fantastisk idé, men vi har ikke rigtig nogen i nærmeste omgangskreds, som vi mener vil være det, det er lidt som om at alle min familie synes at det er "noget fis". :td: Og vi ville gerne have en eller anden gardering for ikke at risikere at skulle rundt og bytte, for vi smutter jo på bryllupsrejse næsten umiddelbart efter brylluppet, og så kan det nemt blive noget bøvl med byttefrister... Så Salling it is, og så tager vi den derfra. :)

Og vigtigst af alt... (fortsættes i næste indlæg :tunge:)

0

Del dette indlæg

(Kæft jeg hader, når mit internet spasser ud, netop som jeg er ved at poste et indlæg --> Skrive indlæg forfra. GRRR!)

Vi har fået vores ringe hjem!!!! :cheerleader3:

Og de er sååååååå flotte!!! Fik nærmest helt tårer i øjnene, og der var kæmpekrammer til guldsmeden, og sug helt ned i maven, og jeg synes bare de er så så så så FLOTTE!

MEN!!!! (For der skal jo altid være et men, åbenbart :rolleyes:) Jeg tror altså, at min er for stor. :unsure: Jeg er ikke sikker, for jeg skal jo også lige vænne mig til at have en bred ring på en finger, som jeg normalt aldrig har ring på (pleje slet ikke at have smykker på højre hånd overhovedet faktisk). Men jeg kan "ryste" den af. Og det tænker jeg er et dårligt tegn. :unsure: Og den føles ikke 110% rar at have på, og det gjorde prøveringen (men den prøvede jeg jo så også på venstre hånd, fordi det var dér den passede - og jeg er jo vant til at have ring på venstre ringfinger...).

Men altså, hvis jeg skal se det fra den lyse side, så er det jo en god undskyldning for at gå rundt med ringen nu! :bunny_4: Og stor eller ej, den er SÅ smuk! Kan falde helt i trance når lyset falder på diamanten (jeg MÅ have været en skade i tidligere liv! :rolleyes:)

De har forresten også fucked en lille bitte smule op i indgraveringen, så der står "Mette & Brian :heart: 9-7-2011" og ikke "Mette & Brian :heart: 9/7-2011", men jeg tænker lidt at det måske er held i uheld, for det ser egentlig meget pænt ud, og med den skrifttype vi har valgt, kunne jeg godt forestille mig, at 9/7-2011 nemt kunne ligne 97-2011. Så det tror jeg bare, at vi beholder. :)

Og så skal I da se billeder!!! :cheerleader3:

post-43333-0-63138400-1303325887.jpgpost-43333-0-04455300-1303325892.jpgpost-43333-0-13119000-1303325897.jpgpost-43333-0-07151400-1303325905.jpg

Ihhh, hvor er de altså flotte, synes jeg! :7himmel: Og shit, hvor har Brian og jeg egentlig ens hænder, hvad sker der for det :blink:

Vi var forresten ude at "fejre dem" ved at spise på restaurant Thai Garden inde i jernbanegade... Hmm, jeg håber sgisme at thaimad smager bedre i Thailand :rolleyes: Men det var hyggeligt at være ude at spise sammen :heart:

1

Del dette indlæg

Jeg har et rygbillede af mig selv ;) kan personligt bedst lide hvis sløret er længere eller samme længde som slæbet.

Andre brude herindefra med langt slør, jeg lige kan huske:

EB81, Kinai, Milje

131.jpg

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Selvfølgelig skal du da have dit lange slør! Du bliver så smuk :cheerleader3:

Min søster har bestemt også en mening om, hvordan jeg skal se ud til vores bryllup, og det indebærer bestemt ikke hverken slæb eller langt slør, som jeg nu har erhvervet mig. Og jeg elsker det! Både mit outfit, men sørme også, at hun ikke skal kunne sige "ja men det var jo også fordi jeg sagde.. bla bla bla..." Hahaha nu kan hun i stedet sige "du skulle nok have lyttet lidt til mig" og så i øvrigt tale meeeeget om mig, som hun nu gør bedst, når hun mener hun har en bedre mening.

Nå, det var lige historien om min søster, der til tider irriterer mig så meget, at jeg nok ville vælge et 5 meter langt slør, selvom jeg havde en kort kjole - bare for at trodse hende.

Mange hilsner

Malou, 5 år :smilie_oster02:

Haha, det er sgu da sejt! :thumbsupsmileyanim: Gad faktisk godt, at jeg havde lidt mere af det trods-gen, jeg er nok nem at gøre usikker (i hvert fald mht. tøj og udseende... Hvis vi snakker andre ting, så er jeg til gengæld lige så stædig og umulig, som det lyder til at du kan være :tunge:)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer