Meggers

Brian Og Mette - 9. juli 2011

3,332 indlæg i dette emne

Hvor genialt!!!!! :hug: Supergode billeder. Og ADOLF! :loveflag: Har du selv taget dem? :)

Ha ha jeps, de blev taget i vinters, da vi skulle sende billeder af vores lille winter wonderland til svigerfamilien :rolleyes: Og nu er der efterhånden ikke længe til der kommer herlige små ællinger, ænderne arbejder ihvertfald på sagen :bed::griner:-

Supergode billeder! :respekt: Og årrrrh, ællinger!! :loveboard: De er noget af det mest kære, man næsten kan finde! :loveboard: (Og må man forresten godt blive en smule skruk når man snakker om ællinger?)

HAHAHA! Æij, du er sjov Mette :D Sej gås - hvorfor har vi ikke sådanne nogle i KBH?

Jeg løber tit ved søerne tidligt om morgenen, og det tætteste jeg kommer på jeres Adolf er et svanepar, som helt tydeligt er dyrerigets svar på Anders og jeg. Svanemor er i fuld gang og "snakker" løs, mens svanefar ligger fuldstændig begravet i sine egne vinger i deres rede. Er ret sikker på, at han bare ligger og tænker "Hvis jeg ligger helt stille, ved hun ikke, at jeg er vågen" og nok også "Tier den kvinde (svane) aldrig stille?".. Hmm, overfortolkning? Yes.. men jaja..

Og ja, det må man godt. Jeg bliver skruk, hver gang jeg ser noget sødt og blødt..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mette, nu går jeg altså en smule (ok, underdrivelse!) op i trends og hvad passer med hvad. Ret og slet, jeg bruger det meste af min tid på det...OG, det er skåret meget over een kam, det du har læst. Så simpelt er det altså ikke. Det har egentligt ikke så meget med håret at gøre men mere hudtonerne. Og eftersom hudtonerne blandt lyshåret er ligeså forskellige som, lad os sige, næser, ja så er der altså ikke hold i den udtalelse (ps. har du luret på hvem, der har skrevet artiklen??)

Jeg selv har jo også valgt en knækket hvid og jeg er meget lys i huden men toner mere i gul end rød. Derudover synes jeg jo det er fantastisk med perler. Jeg eeelsker perler. Og jeg tror det vil være et helt fantastisk valg til din kjole!

Op med humøret. Billeder lyver ikke og din kjole er meget smuk til dig!

0

Del dette indlæg

Hvor genialt!!!!! :hug: Supergode billeder. Og ADOLF! :loveflag: Har du selv taget dem? :)
Ha ha jeps, de blev taget i vinters, da vi skulle sende billeder af vores lille winter wonderland til svigerfamilien :rolleyes: Og nu er der efterhånden ikke længe til der kommer herlige små ællinger, ænderne arbejder ihvertfald på sagen :bed::griner:-
Supergode billeder! :respekt: Og årrrrh, ællinger!! :loveboard: De er noget af det mest kære, man næsten kan finde! :loveboard: (Og må man forresten godt blive en smule skruk når man snakker om ællinger?)
HAHAHA! Æij, du er sjov Mette :D Sej gås - hvorfor har vi ikke sådanne nogle i KBH? Jeg løber tit ved søerne tidligt om morgenen, og det tætteste jeg kommer på jeres Adolf er et svanepar, som helt tydeligt er dyrerigets svar på Anders og jeg. Svanemor er i fuld gang og "snakker" løs, mens svanefar ligger fuldstændig begravet i sine egne vinger i deres rede. Er ret sikker på, at han bare ligger og tænker "Hvis jeg ligger helt stille, ved hun ikke, at jeg er vågen" og nok også "Tier den kvinde (svane) aldrig stille?".. Hmm, overfortolkning? Yes.. men jaja..Og ja, det må man godt. Jeg bliver skruk, hver gang jeg ser noget sødt og blødt..

... altså med mindre det er bagværk - så bliver jeg bare lækkersulten. Hmm, begge dele sætter sig jo på maven til sidst, kan man sige thumbsupsmileyanim.gif

HAHA, nu er DU sjov! Skægt med de svaner :tunge:

Mette, nu går jeg altså en smule (ok, underdrivelse!) op i trends og hvad passer med hvad. Ret og slet, jeg bruger det meste af min tid på det...OG, det er skåret meget over een kam, det du har læst. Så simpelt er det altså ikke. Det har egentligt ikke så meget med håret at gøre men mere hudtonerne. Og eftersom hudtonerne blandt lyshåret er ligeså forskellige som, lad os sige, næser, ja så er der altså ikke hold i den udtalelse (ps. har du luret på hvem, der har skrevet artiklen??)Jeg selv har jo også valgt en knækket hvid og jeg er meget lys i huden men toner mere i gul end rød. Derudover synes jeg jo det er fantastisk med perler. Jeg eeelsker perler. Og jeg tror det vil være et helt fantastisk valg til din kjole!Op med humøret. Billeder lyver ikke og din kjole er meget smuk til dig!

Øhh, aner ikke hvem der har skrevet artiklen, en kjolesælger måske? :griner:- Men dejligt at få bekræftet af en "prof" at farverne ikke er tossede til mig :hug: :hug: :hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er slet ikke tosset :hug: Jeg er ikke helt sikker på, om det skal være et "bånd" eller om det skal gå opad, dog... Havde nok forestillet mig at det var lidt højere, men omvendt er jeg måske lidt fristet. Ville også helst have det uden krystaller, men det her er nu ellers flot. Det kunne egentlig godt overvejes. :)

Har også fundet disse:

post-43333-0-70977900-1302247160.jpgpost-43333-0-72902200-1302247168.jpg

Det ene er jo så med sølv "baggrund" men jeg ved ikke om man egentlig kan se det? Og jeg ville også helst have runde perler, ikke aflange. Hmm.. Det andet kan jeg rigtig godt lide, men jeg ved ikke helt, hvordan det ser ud i håret og hvordan man lige skulle sætte det fast. :unsure: Sælgeren kalder det et tiara, men jeg synes jo at det ligner en hårbøjle? Hmm...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes også at det nederste er rigtig rigtig flot... Og det er uden krystaller og med runde perler, sådan som jeg (pt :tunge:) gerne vil have det.

Men jeg tænker at det måske mere kommer til at sidde sådan her:

post-43333-0-29424500-1302249029.jpg

End sådan her:

post-43333-0-93735100-1302249130.jpg

Og jeg er nok mest til noget a la det nederste. :help:

Ih, jeg synes de burde sælge diademer ved frisøren! :tunge:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

det virker vist til at være lidt af en kamp omkring det diadem - håber du finder et der lige matcher drømmen!! fedt med 3 måneder i morgen!

Både og, jeg har jo fundet en del, der sagtens kunne være mulige... Problemet er nok mest, at jeg er en kylling mht. at bestille så dyr en ting over nettet, for HVIS NU at den så ikke så ud som jeg håbede når den kom/ikke duede i håret alligevel. Har lidt brug for at komme ud og pille ved diademet inden jeg køber det, og det er der bare ret ringe muligheder for synes jeg :shooter:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan nok bedst lide det første diadem, men på den anden side kan jeg også godt lide det andet fordi der også er guld.

Og som vi jo er blevet enige om så passer guld jo perfekt til lyst hår og cremefarvede kjoler :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Synes det diademet sidder pænest på nr. 2

Redigeret af Linette160711
0

Del dette indlæg

Jeg laver lige en liste over ting, jeg mangler at få styr på mht. mit look (kan slet ikke overskue alt et andet lige nu :tunge:)

- Undertøj (Længere historie, men er undertøjsløs igen)

- Strømpebånd

- Strømper

- Smykker

- Hår

- Hårpynt

- Slør

- Skørt

Slør og skørt skulle gerne løse sig helt af sig selv, når jeg skal have tilrettet kjolen. Undertøjet skal tilgengæld helst være fundet inden... Og jeg har meget i tankerne at få bestilt tid til boudoirfotografering (når jeg ellers kan finde ud af hvor, jeg skal have taget de billeder!) umiddelbart efter tilretningen, dvs. der vil jeg meget gerne have undertøj, strømper, strømpebånd, smykker og evt. hårpynt på plads.

Så har ret meget, der gerne skal findes indenfor 1½ måneds tid. Stress! (y)

0

Del dette indlæg

Jeg er også klart mest til det sidste - aflange perler sat på den måde synes jeg ser lidt mærkeligt ud! Og så synes jeg det er smukkest som det sidder på model nr. 1 :thumbsupsmileyanim: Elsker dit perletrip!!

Jeg kan nok bedst lide det første diadem, men på den anden side kan jeg også godt lide det andet fordi der også er guld.Og som vi jo er blevet enige om så passer guld jo perfekt til lyst hår og cremefarvede kjoler :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim: Synes det diademet sidder pænest på nr. 2

Suk... Kan faktisk ikke rigtig lide sådan som diademet sidder på model nr. 1... Men er ikke ret vild med diadem nr. 1... Kan i hvert fald KLART bedst lide nr 2... Men kan slet ikke greje hvordan det lige skulle sidde pænt i mit (tynde fine skandinaviske) hår. :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hvordan kan det være du er blevet undertøjsløs?? du havde da fundet så fint et sæt!

ja stemmer klart for boudoir! jeg skal jo i morgen, og er ved at DØ af spænding lige nu!

Ja, hvad skete der med det fine undertøj? :huh:

0

Del dette indlæg

hvordan kan det være du er blevet undertøjsløs?? du havde da fundet så fint et sæt!

ja stemmer klart for boudoir! jeg skal jo i morgen, og er ved at DØ af spænding lige nu!

Er også ret hooked på boudoir! Men har nogle krav, som gør at jeg ikke rigtig kan finde en fotograf i Aalborg:

- Det skal være en kvinde

- Hun skal have et studie (ikke noget freelance halløj, jeg har ikke plads hos mig selv)

- Det skal ikke være MONSTERdyrt (Vil helst ikke over 2000 for det)

- Jeg vil gerne have billederne digitalt også

Og der må MEGET gerne være en stylist knyttet til det også...

Tosa-foto opfylder det hele, men så snakker vi en transporttid på 2 x 3 timer... Så går lige og tygger på om jeg gider det, eller om jeg skal lede videre efter en Aalborgfotograf (eller en der bare er LIDT tættere på)

Ja, hvad skete der med det fine undertøj? :huh:

Jamen der var 30% rabat i det i en anden butik, så fik pengene tilbage for det, og gik over for at købe det andet. Men da jeg så kiggede på det, så var det lidt som om, at jeg alligevel fik kolde fødder og ikke syntes at det var helt så fint alligevel. Ved ikke om det var lyset, eller om det var noget snobberi med at det var udsalg eller HVAD det var, men var ikke sådan helt "WAUW" over det. Så jeg prøvede en masse andet... Og næsten alt andet jeg prøvede, synes jeg egentlig var pænere (men så var der noget andet galt, f.eks. at de kun havde bh i min størrelse og ikke trusser eller omvendt) så jeg tænkte at jeg jo lige kunne overveje det lidt. Det viste sig så at tilbudet var midlertidigt, dvs. nu koster det den sædvanlige pris igen. Men nu er jeg altså blevet for nærrig til at betale fuld pris for det. (y) Så det er vel egentlig bare mig, der igen-igen-igen er vægelsindet med hvad jeg køber :rolleyes: Og så nærrigheden, der spillede ind :tunge:

0

Del dette indlæg

Har lige fået svar fra Vesterbrofotograferne angående boudoir... Fotograferingen koster 995 og billederne koster 395 (13x18) pr styk... Det synes jeg sgisme bliver DYRT. Og så er det kun på papir, ikke digitalt. Og ingen stylist...

0

Del dette indlæg

synes helt klart du skal være ligeglad med transporttiden, det er billeder du og brian skal se på hele livet, så synes det er værd at rejse efter :rolleyes: angående det med lokation kan det jo også være andre steder. jeg ville fx ikke i studio, men heller ikke herhjemme, så vi har lejet et hotelværelse hvor billederne kan tages, det kunne jo også være en ide hvis den fotograf du finder ikke har et studio tilknyttet...

kan godt forstå du gerne vil have en kvinde og have en stylist, jeg har også begge dele og det er jeg ret tryk ved at have valgt.

Kender ikke rigtig noget til tosa, men ved da at mange af dem der har fået taget af dem herinde har været yderst tilfredse virker det til, så synes klart du skal gøre det :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer