Meggers

Brian Og Mette - 9. juli 2011

3,332 indlæg i dette emne

Super flotte ringe :)

Men det er da lidt trist hvis den er for stor, hvad kan I så gøre??

Synes du har været lidt uheldig, men ved du hvad!! Det hele ender godt, ligesom i eventyrerne :wink:

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super smukke ringe og flot diamant :cheerleader3:

Hvos du kan ryste den af, saa er den for stor. Jeg fik at vide af min forlovelsesringsguldsmed, at den ikke maa dreje og hvad har vi, og min skal faktisk liiige goeres en tand mindre...

Jeg synes bestemt ikke at det goer noget med datoen - jeg ville nok foretraekke det som det er (hvilket minder mig om, at jeg ikke ved, hvordan Kim V skriver dato i vores...)

:smilie_oster02:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wow altså. Virkelig virkelig flotte flotte ringe!!!!! :7himmel:

Og hvor kunne jeg bare godt tænke mig at se et billede af din mors kjole for det lyder lidt som om du beskriver den kjole min mor har købt! GP

og for det ikke skal være løgn så da min mor ogg jeg var ude i skoot i rold idag hvor jeg fandt mine brudesko så var der en der prøvede nøjagtig den samme kjole igen som min mor har købt!!! Spændende om de er de samme :biggrin: Igen tillykke med de smukke ringe!!! :bearhug:

0

Del dette indlæg

Ihhh, tak for alle de søde ord om ringene! Synes også bare de er sååå flotte!!! :7himmel:

Jeg har et rygbillede af mig selv ;) kan personligt bedst lide hvis sløret er længere eller samme længde som slæbet.Andre brude herindefra med langt slør, jeg lige kan huske: EB81, Kinai, Milje131.jpg

Ihhh, jamen jeg er i vikeligheden ikke i tvivl, sløret skal være længere end slæbet! Synes det er så flot!!! :loveboard:

Super flotte ringe :)Men det er da lidt trist hvis den er for stor, hvad kan I så gøre??Synes du har været lidt uheldig, men ved du hvad!! Det hele ender godt, ligesom i eventyrerne :wink: ---------------------------------------------------------------5178921e1d4fb9c9.gif

Hehe, uheldig eller pillen? :tunge: Jeg ved det ikke, men jeg synes faktisk også, at der har været meget "døje". :rolleyes: Men pyt, det har det med at arte sig. :) Og mht. størrelsen, så går vi bare ned og beder om at få taget lidt af, det skulle ikke være noget problem. :)

Super smukke ringe og flot diamant :cheerleader3: Hvos du kan ryste den af, saa er den for stor. Jeg fik at vide af min forlovelsesringsguldsmed, at den ikke maa dreje og hvad har vi, og min skal faktisk liiige goeres en tand mindre... Jeg synes bestemt ikke at det goer noget med datoen - jeg ville nok foretraekke det som det er (hvilket minder mig om, at jeg ikke ved, hvordan Kim V skriver dato i vores...) :smilie_oster02:

Hehe, skynd dig at spørge Kim :lol: Og jeg hælder som sagt også til at det var held i uheld mht. datoen. :) Men jeg tror godt nok også at den skal være mindre. Men mærker lige efter lidt endnu... Jeg kan huske, at jeg også syntes at min forlovelsesring i sin tid var for stor og nu synes jeg måske, den er lidt for lille :shooter: Og ringe vil ALTID dreje på mine fingre tror jeg. Sådan er det at have kegleformede fingre :tunge:

som jeg sagde, suuuper flotte ringe :Dog mht graveringen, så foretrækker jeg med bindestreg som i har fået det, så ville klart beholde det hvis jeg var jer :)

Det tror jeg også at vi gør :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

SUPER FLOTTE RINGE!!!

Taaaaaak! :kiss:

Wow altså. Virkelig virkelig flotte flotte ringe!!!!! :7himmel: Og hvor kunne jeg bare godt tænke mig at se et billede af din mors kjole for det lyder lidt som om du beskriver den kjole min mor har købt! GP og for det ikke skal være løgn så da min mor ogg jeg var ude i skoot i rold idag hvor jeg fandt mine brudesko så var der en der prøvede nøjagtig den samme kjole igen som min mor har købt!!! Spændende om de er de samme :biggrin: Igen tillykke med de smukke ringe!!! :bearhug:

Haha, min mors er også købt i Skott (dog Skott i Aalborg) så det er sgu nok den samme. :tunge: Den er altså også flot! GP

Så slet ikke jeres ringe - super flotte, men du skal nok havedin lavet lidt mindre (eller tage 10 kg på ;) )

Så tror jeg nok godt, at jeg ved, hvilken løsning, jeg helst vil vælge! :griner:-

Suuuper fine ringe - jeg er også klar tilhænger af bindestreg.......må jeg spørge, hvor stor sten der er i din? Jeg er nemlig SÅ spændt på, at få min ring hjem og lidt nervøs for, om stenen er for stor ;)

Er du syg? :tunge: Too much is never enough! :griner:-:bunny_4: Ej, jeg kan godt følge dig... Lidt. Men kun MEGET lidt. Hehe. Skal selv vænne mig lidt til størrelsen på min, for den ER stor. Men den er SMUK :wink: Så det er jeg HELT sikker på, at din også vil være!!! :hug: Anyway, den er 0,20 karat. - Den største, jeg kunne proppe i ringen, haha :lol: Hvornår får du din hjem? :)

0

Del dette indlæg

Suuuper fine ringe - jeg er også klar tilhænger af bindestreg.......må jeg spørge, hvor stor sten der er i din? Jeg er nemlig SÅ spændt på, at få min ring hjem og lidt nervøs for, om stenen er for stor ;)

Er du syg? :tunge: Too much is never enough! :griner:-:bunny_4: Ej, jeg kan godt følge dig... Lidt. Men kun MEGET lidt. Hehe. Skal selv vænne mig lidt til størrelsen på min, for den ER stor. Men den er SMUK :wink: Så det er jeg HELT sikker på, at din også vil være!!! :hug: Anyway, den er 0,20 karat. - Den største, jeg kunne proppe i ringen, haha :lol: Hvornår får du din hjem? :)

Det siger David også.....åh det bliver så spændende!!

....den er sendt fra Canada igår - og de siger fem arbejdsdage - det er næste fredag, hvis alt går som smurt :)

0

Del dette indlæg

Det siger David også.....åh det bliver så spændende!!

....den er sendt fra Canada igår - og de siger fem arbejdsdage - det er næste fredag, hvis alt går som smurt :)

Jeg krydser fingre!!!! :)

0

Del dette indlæg

Hehe -HAHA- min mor har også købt sin i skott i AAlborg - vi var ude i skott i rold og købe sko til mig og der vare en anden der prøvede den, men min mor købte den også i AAlborg i skott - Hvor vildt er det ikke lige og ja den er bare mega fin, den falder bare såå flot!!! GP Ej hvor skægt, jeg kan desværre ikke ligge billede ind for det faldte mig slet ikke ind at tage billeder af hende og den er ved at blive lagt op på stropperne :lol: Ej hvor sjovt hvis det er den samme!!! :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Selvfølgelig skal du da have et langt slør :)

Du er jo bare så meget prinsesse i din smukke smukke kjole og hvis ikke du skulle have langt slør, hvem skulle så!?! :cheerleader3:

Smukke ringe :thumbsupsmileyanim: Vi er stadig på jagt, synes det er svært at finde lige præcis DE ringe. Det er jo noget man skal have rigtig rigtig mange år frem i tiden :loveflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Selvfølgelig skal du da have et langt slør :)

Du er jo bare så meget prinsesse i din smukke smukke kjole og hvis ikke du skulle have langt slør, hvem skulle så!?! :cheerleader3:

Smukke ringe :thumbsupsmileyanim: Vi er stadig på jagt, synes det er svært at finde lige præcis DE ringe. Det er jo noget man skal have rigtig rigtig mange år frem i tiden :loveflag:

Du har så evigt ret. Jeg SKAL have langt slør, basta bum! :lol:

Og ja, det med ringene kan godt være svært. Jeg har slet ikke tal på hvor mange ringe, vi har prøvet, men er ret sikker på at det er over 100. :huh: Men I skal nok finde de helt rigtige, det er jeg sikker på :kiss:

SMUKKE SMUKKE SMUKKE ringe - ELSKER den fantastiske diamant :cheerleader3:

Tak er også selv helt forelsket!!! :7himmel:

Ei, nu må vi se de mother of the bride kjoler :)

Jamen I må gerne se min smukke mutti. :) Dog på et lidt sløret mobil-billede:

post-43333-0-27635100-1303637260.jpg

Det skal dog nævnes, at mor og datter har lidt fællestræk når det kommer il kjoler... :fløjt: Mor er også lidt i tvivl om sin kjole. Ikke, at hun tvivler på at den er flot, meeeeeen der er en turkisblå stropløs kjole, der også lurer i baghovedet. :lol: Men det er altså den her, som hun pt. har hjemme. :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super smukke ringe.... :thumbsupsmileyanim: Hvis du syntes den er for stor, kan du så evt ikke få lavet din mindre :blink: For jeg har fået lavet min tre numre mindre, pga. vægttab. Men smuk det er den helt sikker :)

Din mor ser da så fin ud i sin kjole :biggrin:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer