Meggers

Brian Og Mette - 9. juli 2011

3,332 indlæg i dette emne

Annonce ♥

:cheerleader3:Bryllupsundertøj! :cheerleader3:

Nå, jeg var egentlig inde i byen for at finde nye cowboybukser og var liiiiiiiiiige ved at blive grundigt modløs fordi INGEN bukser passer til min figur... (y) Men så kunne jeg jo lige kigge undertøj (som jeg ellers overhovedet ikke mangler :fløjt:) og BINGO: der var bryllupsundertøjet! :lol:

- Med guldtråde, så det passer ind i det "gyldne"

- Med perler, som jeg jo elsker

- Med blonder, som jeg jo så ikke fik på kjolen

- Med hofteholder, som Brian elsker :c166:

Og så har jeg sjældent (måske aldrig før?) haft en bh på, der sad SÅ godt! :cheerleader3: Jeg er så ikke helt sikker på, om jeg rent faktisk kan have bh'en på under kjolen uden at den titter frem, meeeeeeeeen hvis ikke, så kan jeg sagtens have kjolen på uden bh, og så kan bh'en jo bruges til boudoir (hvis jeg nogensinde får taget mig sammen til det :blush:) :thumbsupsmileyanim:

Billeder:

post-43333-0-13530900-1301160703.jpg

post-43333-0-70112000-1301160709.jpg

post-43333-0-15607800-1301160716.jpg

post-43333-0-10154800-1301160722.jpg

Overvejer lidt, om man skulle købe natkjolen i sættet også... :loveboard:

Rigtig fint undertøj, det skal nok skabe glæde ved din H2B :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:cheerleader3:Bryllupsundertøj! :cheerleader3:

Nå, jeg var egentlig inde i byen for at finde nye cowboybukser og var liiiiiiiiiige ved at blive grundigt modløs fordi INGEN bukser passer til min figur... (y) Men så kunne jeg jo lige kigge undertøj (som jeg ellers overhovedet ikke mangler whistling.gif) og BINGO: der var bryllupsundertøjet! :lol:

- Med guldtråde, så det passer ind i det "gyldne"

- Med perler, som jeg jo elsker

- Med blonder, som jeg jo så ikke fik på kjolen

- Med hofteholder, som Brian elsker :c166:

Og så har jeg sjældent (måske aldrig før?) haft en bh på, der sad SÅ godt! :cheerleader3: Jeg er så ikke helt sikker på, om jeg rent faktisk kan have bh'en på under kjolen uden at den titter frem, meeeeeeeeen hvis ikke, så kan jeg sagtens have kjolen på uden bh, og så kan bh'en jo bruges til boudoir (hvis jeg nogensinde får taget mig sammen til det :blush:) :thumbsupsmileyanim:

Billeder:

post-43333-0-13530900-1301160703.jpg

post-43333-0-70112000-1301160709.jpg

post-43333-0-15607800-1301160716.jpg

post-43333-0-10154800-1301160722.jpg

Overvejer lidt, om man skulle købe natkjolen i sættet også... :loveboard:

Jeg synes da også, at du skal købe natkjolen til. Hvor ser det også bare ud til at være rart at have på.

Tillykke med købet

Redigeret af Gilmore
0

Del dette indlæg

Hej hej.

Nu ved jeg jo at du har ledt med lys og lygte efter et diadem og nu kiggede jeg lige Sofie-Louise annoncen lige her oven over og faldt over dette som måske kan være noget og så burde det kunne byttes hvis det ikke er når det er en dansk side uden problemer. Jeg synes i hvert fald det er flot og ellers er der også et par andre derinde der er flotte. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Yndigt undertøjssæt :loveboard: Og så kan man næste SE hvor godt den BH sidder :thumbsupsmileyanim:

Kan man? Hehe, det kan jeg ikke. Men den sidder VIRKELIG godt! :cheerleader3:

*piiiift" det er lækkert :cheerleader3: Godt at det også sidder godt - det er trods alt en vigtig kvalitet ved undertøj (siger hende der har solgt lingeri i 4 år :tunge: ) :)

Uh, en prof :respekt: Men ja, det er virkelig vigtigt, at det sidder godt. HADER at have en bh på, der gnaver :shooter:

Lækkert undertøj - ville da næsten være en skam ikke at købe under/natkjolen osse :loveboard:

Du har ganske ret... Skal vist snart ind til byen igen! :shopping:

:cheerleader3:

Jeg synes da også, at du skal købe natkjolen til. Hvor ser det også bare ud til at være rart at have på.

Tillykke med købet

Tak :) Og ja, jeg skal da have den natkjole med, det er jeg vist nødt til. :fløjt:

0

Del dette indlæg

:fløjt: piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiift, det er bare et super flot og laekkert saet :cheerleader3:

Jeg ville HELT klart koebe kjolen ogsaa, for det er ikke nemt at finde en paen og ikke for sex-fix eller dyr sag :)

Taaaaark :cheerleader3: Og ja, sådan nogle natkjoler kan nemt blive lidt slutty (ikke fordi jeg egentlig tror, at HTB ville have så meget imod at jeg havde slutty natkjole på, haha :rolleyes: ) Men den her er i hvert fald yndig og sexet og samtidig elegant, synes jeg. Uh, glæder mig til at skulle ind og købe den!!! :thumbsupsmileyanim:

Suuuper lækkert undertøj :bunny_4:

:cheerleader3:

Tillykke med undertøjskøbet :denmarkflag: - det ser rigtig lækkert ud :thumbsupsmileyanim:

Mange hilsner

Connie

Tak skal du have. :) Synes bestemt også, at det er lækkert! :thumbsupsmileyanim:

Super smukt, og også selv ligget på det.

Du bliver for lækker.

Køb det!!!! :tunge: Det er superlækkert, synes jeg. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Super lækkert lingeri :thumbsupsmileyanim:

Det skal nok blive et hit :wink:

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

Tak, det satser jeg også kraftigt på :)

Woop woop. du bliver jo smask lækker i det frække undertøj, jeg stemmer for du også køber en lille fræk underkjole eller hvad det nu hedder hihi Woop woop igen :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Woop woop! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Idag har vi snakket lidt om, hvad der skal stå i vores ringe... Jeg synes det er SVÆRT... Følgende har mere eller mindre seriøse bud har været oppe at vende:

- Mette + Brian 9-7-11 (Eller noget i den stil) - Helt klassisk og fint, men jeg ville på en måde gerne have noget lidt specielt? :unsure:

- Du gør mig... eller Du gør mig hel... - Fra L.O.C.s kærlighedssang, som er en af "vores" sange. Det var dog mest en, vi sådan hørte og forbandt os med i starten af vores forhold + selvom teksten er smuk og "glad" så er musikvideoen supertrist, så forbinder ikke udelukkende teksten med noget godt... Jeg kan dog godt lide "budskabet" at man gør hinanden hele...

- Kvinde min - Igen en titel fra en af "vores sange" (med Kim Larsen, hvis nogen skulle være i tvivl). Og den har vi "holdt mere ved" end L.O.C.s og jeg kan faktisk bedre lide den. Men jeg synes ikke helt, at det giver så meget mening, at der står "Kvinde min" i en af vores ringe... :rolleyes:

- Nothing else Matters - Endnu en sangtitel (fra Metallica), som jeg synes har et smukt budskab: Vi har hinanden og intet andet betyder noget. MEN sangen har KLART mest betydning for Brian og er ikke som sådan en af "vores sange", men mere en sang der betyder noget personligt for ham.

9.7.11 - Just a perfect day - Endnu en sangtitel, men denne gang på en sang, der har særlig betydning for mig, og ikke så meget betydning for Brian. Jeg synes det ville være så fint, at skrive i ringen, at bryllupsdagen var en perfekt dag + der skal jo sten i min ring når vi får børn også, og det bliver jo sikkert også perfekte dage. :7himmel:

What a wonderfull world - Som ovenstående, men med et budskab, der dækker "hele verden sammen" og ikke bare bryllupsdagen. Min tanke var lidt, at vi i så fald måske kunne få en sanger(inde) til at synge sangen i kirken. Har før hørt en synge den i kirken, og den rørte mig bare virkelig. :boohoo::heart:

Elsker dig for evigt - Smukt, og titlen på et Lars HUG nummer, som jeg ELSKER. Men også titlen på en virkelig virkelig sørgelig film af Susanne Bier. Og det er faktisk dét, jeg mest tænker på, når jeg hører ordene...

Elsker dig for altid - Samme budskab som ovenstående, men uden "problemet" med Susanne Bier-filmen. Synes bare at "for evigt" lyder bedre end "for altid". :cowsleep:

0

Del dette indlæg

Jo, - synes godt man kan se den sidder godt fordi den har formstøbte skumskåle (så vidt jeg kan lure ud fra billedet). Men hovedsagen er jo, at DU er glad for den.

Uh, jeg ved faktisk ikke 100% hvad formstøbte skumskåle vil sige :blush: Men jeg er glad for den, ja :wink:

0

Del dette indlæg

Okay, jeg er LYKKELIG for vores danske traditionsrige sommerbryllup med hele familien.... Og jeg glæder mig VILDT til at skulle på bryllupsrejse til det tropiske og varme Thailand.

Men derfor kan man jo godt sidde og smådrømme om nogle af de ting, man ikke valgte. :wink: Og lige nu sidder jeg og drømmer om at blive gift i sneslottet Lumi Linna i Finland. :loveboard:

Er lige faldet over det på nettet, og jeg har i MANGE år drømt om at komme til Finland... Og det slot er bare SÅ smukt!! Det er lavet af sne, så det er bare helt krystalhvidt...! Suk! Og selvom det er lidt "primitivt" (eller hvad man nu skal kalde det), så synes jeg bare tanken om at putte i sovepose i frostgrader er såååååå romantisk. :loveboard:

Suk, måske en dag, når vi får lyst til at forny vores løfter eller bare tage på kæresteferie. :loveflag:

post-43333-0-38896600-1301257419.jpg

post-43333-0-67696900-1301257423.jpg

post-43333-0-89670000-1301257427.jpg

post-43333-0-55497500-1301257432.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Idag har vi snakket lidt om, hvad der skal stå i vores ringe... Jeg synes det er SVÆRT... Følgende har mere eller mindre seriøse bud har været oppe at vende:

- Mette + Brian 9-7-11 (Eller noget i den stil) - Helt klassisk og fint, men jeg ville på en måde gerne have noget lidt specielt? :unsure:

- Du gør mig... eller Du gør mig hel... - Fra L.O.C.s kærlighedssang, som er en af "vores" sange. Det var dog mest en, vi sådan hørte og forbandt os med i starten af vores forhold + selvom teksten er smuk og "glad" så er musikvideoen supertrist, så forbinder ikke udelukkende teksten med noget godt... Jeg kan dog godt lide "budskabet" at man gør hinanden hele...

- Kvinde min - Igen en titel fra en af "vores sange" (med Kim Larsen, hvis nogen skulle være i tvivl). Og den har vi "holdt mere ved" end L.O.C.s og jeg kan faktisk bedre lide den. Men jeg synes ikke helt, at det giver så meget mening, at der står "Kvinde min" i en af vores ringe... :rolleyes:

- Nothing else Matters - Endnu en sangtitel (fra Metallica), som jeg synes har et smukt budskab: Vi har hinanden og intet andet betyder noget. MEN sangen har KLART mest betydning for Brian og er ikke som sådan en af "vores sange", men mere en sang der betyder noget personligt for ham.

9.7.11 - Just a perfect day - Endnu en sangtitel, men denne gang på en sang, der har særlig betydning for mig, og ikke så meget betydning for Brian. Jeg synes det ville være så fint, at skrive i ringen, at bryllupsdagen var en perfekt dag + der skal jo sten i min ring når vi får børn også, og det bliver jo sikkert også perfekte dage. :7himmel:

What a wonderfull world - Som ovenstående, men med et budskab, der dækker "hele verden sammen" og ikke bare bryllupsdagen. Min tanke var lidt, at vi i så fald måske kunne få en sanger(inde) til at synge sangen i kirken. Har før hørt en synge den i kirken, og den rørte mig bare virkelig. :boohoo::heart:

Elsker dig for evigt - Smukt, og titlen på et Lars HUG nummer, som jeg ELSKER. Men også titlen på en virkelig virkelig sørgelig film af Susanne Bier. Og det er faktisk dét, jeg mest tænker på, når jeg hører ordene...

Elsker dig for altid - Samme budskab som ovenstående, men uden "problemet" med Susanne Bier-filmen. Synes bare at "for evigt" lyder bedre end "for altid". :cowsleep:

Jeg synes, det er gode idéer, I har....

En anden mulighed kunne være evighedstegnet - et ottetal, der ligger ned. (Et ottetal der ligger ned opløftet i et ottetal der ligger ned = uendeligt)...liiiige lidt matematik, men det fortæller en hel masse og bruger ikke meget plads på ringen, hvis du skal have flere sten i.

Det var blot en tanke fra mig - glæder mig til at se, hvad du vælger af alle dine gode idéer.

0

Del dette indlæg

Sikke mange spændende tanker om graveringerne..! Vores gravering blev holdt på et begrænset niveau pga. min ringstørrelse, ville gerne have haft et 15 tegns "citat", men ringen var for bette :rolleyes: Så det kan være en god ide at overveje inden i lægger jer fast på noget bestemt..

0

Del dette indlæg

Åh ja. Indgraveringstanker - dem har vi også været igennem. Jeg kan også rigtig godt lide idéen om at have noget helt unikt indskrevet i ringene som en sangtekst, der betyder meget for en.

Vi har dog ikke rigtig nogen sange, der er "vores sange", så den er faldet til jorden.

Vi vendte også lige muligheden af, at jeg bestemmer, hvad der skal stå i hans, og han bestemmer teksten i min. Synes jeg, kunne være helt fantastisk. Haha idéen blev dog hurtigt droppet, da han pludselig blev meget nervøs for, hvad jeg kunne finde på :rolleyes: tsk... som om jeg ikke ville finde på noget smagsfuldt og romantisk...

Så nu er vi tilbage til det helt traditionelle. Hans navn + dato i min og mit navn + dato i hans. Måske kedeligt, men elsker alligevel, at hans navn kommer i min ring :heart:

Spændt på at høre, hvad I finder ud af :)

Redigeret af Malouski
0

Del dette indlæg

Vi naaede ogsaa hurtigt til den konklusion, at det bliver noget enkelt hos os. Vi endte med et asymmetrisk hjerte uden "fyld" imellem vores initiaialer, saa datoen, men hans M foerst i min og mit C foerst i hans. Htb kom paa det paa vej til ringproevning og ingen af os ville ikke bryde vores hjerne paa andet end det, naar det nu gav mening for os begge med det samme :heart:

Jeg synes virkelig, der er nogle gode forslag imellem, og hvis I kan finde noget, som er specielt for jer, romantisk og giver mening for jer begge, saa go for it :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer