Meggers

Brian Og Mette - 9. juli 2011

3,332 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hvad snakker du om - ikke frisør? Du ser da super fantastisk ud! :cheerleader3:

Er helt vild med den frisure med diademet. Iiiih elsker slør! Og du ser skøn ud. Rigtig prinsesse. Ih og så med din smukke kjole :cheerleader3: Jamen altså.. jeg glæder mig bare til at se det hele sat sammen :)

0

Del dette indlæg

Det er du dælme da sluppet godt fra!! :thumbsupsmileyanim:

Jeg er klart mest til det med diademet! :) Det klæder dig virkelig godt og jeg er sikker på det vil se fantastisk ud til din kjoler. :)

Bryder mig generelt ikke om det der med sløret sat så højt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihh Mette, du ligner jo en rigtig prinsesse med slør, krøller og diadem :cheerleader3: Synes du er sluppet rigtig godt fra det, og der ser RIGTIG flot ud! :respekt:

Tak :kiss:

Det ser rigtig godt ud med håropsætning, jeg synes også den frisure med puf bag ved diademet er super flot og lidt royal :DJeg skal selv have en ret markant halskæde på med perler (min mors) så jeg tror også bare jeg skal have helt enkle perleøreringe på så det ikke bliver for meget :)

Royal? Jeg synes da altid at de royale har håret helt oppe? :) Men lidt prinsesse er man vel. :badgirl: Og god idé med helt enkle perleøreringe til en markant halskæde :super:

Hi hi, ja, det kan jeg godt forstaa, du lige ville proeve og det er da slet ikke saa daarligt endda :)Jeg er ogsaa SUPER glad for at jeg har sat min frisoer paa opgaven - udover at det er lidt luksus-forkaelelse paa dagen, saa er det ogsaa bare mere sikkert! Men ihhh, jeg vil ogsaa have sloer og haarpynt hjemme snart! :cheerleader3:

Jeg er faktisk også selv rimeligt tilfreds med, hvad jeg kunne få udrettet med håret. - Så længe man ser det fra de rigtige vinkler, vel at mærke. :fløjt: Kan godt forstå at du er utålmodig med at få slør og hårpynt hjem. :hug:

Wau, det du da sluppet ret godt fra.Jeg stemmer for opsætningen med diadem :thumbsupsmileyanim: Synes virkelig det er godt gået at du helt selv har bikset det sammen :cheerleader3:

Mange tak :kiss: Men som sagt handler det også lidt om, at tage billedet, så man ikke kunne se de steder, hvor der stak en stor klump tuperet og viltert hår ud fra puffet :tunge:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad snakker du om - ikke frisør? Du ser da super fantastisk ud! :cheerleader3: Er helt vild med den frisure med diademet. Iiiih elsker slør! Og du ser skøn ud. Rigtig prinsesse. Ih og så med din smukke kjole :cheerleader3: Jamen altså.. jeg glæder mig bare til at se det hele sat sammen :)

Hvor er du sød :kiss: Glæder mig også selv til at se det hele samlet. Synes faktisk det er ret svært at danne et mentalt billede af alting sammen. :unsure:

Det er du dælme da sluppet godt fra!! :thumbsupsmileyanim: Jeg er klart mest til det med diademet! :) Det klæder dig virkelig godt og jeg er sikker på det vil se fantastisk ud til din kjoler. :)Bryder mig generelt ikke om det der med sløret sat så højt.

Tak :kiss: Er egentlig heller ikke selv ret meget til det med sløret sat højt, men skulle lige prøve, efter at have set Amalie med det, for syntes egentlig at det så helt ok ud til hende. :) Meeeeen, jeg hælder også til diademløsningen. Er dog spændt på, om jeg ændrer mening, hvis jeg kan få sat en pæn knold. :)

uuh hvor ser det fint ud, ærgeligt brian lige kom hjem inden du nåede at lave knold ;) Men indtil videre er jeg mest til det sidste forslag - det med puf ;)

Tak, og ja han kunne godt liiiiige have ventet lidt. :tunge:

Hvor er du bare smuk! :)

Tak :blush:

Jeg hepper også på den sidste.Personligt synes jeg sløret sidder for højt på den første (men jeg er også miljøskadet da jeg er frisør hehe)Det er bare helt perfekt til dig med den sidste :thumbsupsmileyanim:

Er der noget galt i at sætte sløret højt ud fra et frisør point-of-view da? Men jeg er nu også klart mest til diademløsningen med sløret siddende lavere. (Og noget helt andet er så, at sløret SLET ikke kunne blive siddende i mit hår, når det sad højt i hår, der ellers egentlig bare hang. Det gled hele tiden ud. :shooter:)

0

Del dette indlæg

Synes det var en rigtig flot prøveopsætning du fik lavet! :respekt:

Synes også klart udgaven med diademet er flottest, men det er også svært at vide, hvordan det vil se ud, hvis det sættes som en knold i stedet.. Godt man kun har et standpunkt, til man vælger et nyt :wink:

Kan desuden rigtig godt lide den ide du nævnte om stenene i ringene, om at starte med en, og så få føjet til, når der kommer børn til :loveboard:

0

Del dette indlæg

:cheerleader3: Woop woop :cheerleader3:

Jeg stemmer for det med slør, diadem og de smukke lange krøller. Det er virkelig fint til dig. glæder mig til du får mere alenetid hjemme så ser vi måske flere smukke hår opsætninger. :cheerleader3:

Tak :) Glæder mig også til at kunne lege lidt mere med håret. :cheerleader3: Aner bare ikke, hvordan man sætter en flot knold. :blink:

Synes det var en rigtig flot prøveopsætning du fik lavet! :respekt:

Synes også klart udgaven med diademet er flottest, men det er også svært at vide, hvordan det vil se ud, hvis det sættes som en knold i stedet.. Godt man kun har et standpunkt, til man vælger et nyt :wink:

Kan desuden rigtig godt lide den ide du nævnte om stenene i ringene, om at starte med en, og så få føjet til, når der kommer børn til :loveboard:

Er også blevet ret vild med idéen med én stor og så flere små når der kommer børn... Den idé gror på mig. :) Og Brian har også lige meddelt at det er dét, han helst vil... Og jeg tror, faktisk også, at det er dét jeg synes vil være flottest, især når vi har fået et par børn. Så dér den står nu. Og føler mig egentlig ret sikker, synes jeg. Men giver lige tvivlen et par dage endnu. :wink:

Så dagens favoritter er (med de to nederste - ringen på vielsesdagen og ringen efter tre børn - som allermest yndlings):

post-43333-0-15729900-1300639075.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

så skal du jo have en kæmpe børneflok på 6 stykker :tunge:

hehe ej jeg synes det er en super ide med én stor diamant nu og så en for hvert barn :)

Nix! Min søde søde Brian har jo fuld forståelse for mit symmetri-kompleks, og har derfor taget det helt for givet, at jeg skal have TO sten pr. barn: en på hver side af den store. Så ringen aldrig bliver "skæv" :tunge:

0

Del dette indlæg

så skal du jo have en kæmpe børneflok på 6 stykker :tunge:

hehe ej jeg synes det er en super ide med én stor diamant nu og så en for hvert barn :)

Nix! Min søde søde Brian har jo fuld forståelse for mit symmetri-kompleks, og har derfor taget det helt for givet, at jeg skal have TO sten pr. barn: en på hver side af den store. Så ringen aldrig bliver "skæv" :tunge:

hahaha jeg tænkte faktisk på at foreslå at du fik 2 hver gang for at holde den symmetrisk, men det havde i selv tænkt på :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg går lidt mod strømmen. Synes at det er flot med håret nede og sløret højt - dog skal pandehåret trækkes tilbage. Men tror ikke det er prinsesse nok for dig :)

Det må prøves! :) Jeg tror nu umiddelbart også at jeg er mere til det mere prinsessede, men hey, det koster ikke noget at krølle håret hjemme, jo :wink:

0

Del dette indlæg

Jeg synes det er rigtig klædeligt til dig at få håret lidt væk fra dit smukke ansigt - men synes til gengæld der går lige rigeligt barbie i den med slangekrøllerne :rolleyes:

Men ingen tvivl om, at du bliver skøn at skue lige meget hvad du (frisøren) finder på :wink:

Og hovsa, det ser godt ud med alle de sten i den enkle ring; er der så plads til at få trillinger på sådan én!? :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Mette!

Så fik jeg læst i din tråd ordentligt igennem, så jeg blev opdateret om hvad du har lavet. Og der er da godt nok sket rigtig man ting. Men det kommer ikke helt bag på mig :wink: Men det er også derfor jeg elsker din tråd, for der sker så meget :hug: .

Først og fremmest tak for din hilsen på min fødselsdag :denmarkflag: , det varmen at se du havde skrevet til mig :)

Og så tilbage til dig.

Først tillykke men dine flotte karakterer, det er altså bare rigtig godt gået :thumbsupsmileyanim: . Hvordan går det med bacheloropgaven? Blev det til at du ville skrive om ægteskaber?

Og så også lige et tillykke med nevøen, det er jo altid dejligt nå det kommer nye til familien :)

Så til bryllupstingene:

Jeg synes altså det er vildt fedt i tager dansetimer, er I så blevet bedre? Personligt tror jeg ikke jeg kunne får HTB med, skal her til siges at vi har snakket om en alternativ brudevals, men ny må vi se.

Det er nogle rigtig flotte brudesko du har fundet. Jeg kunne jo læse at der havde været nogle problemer med størrelsen. Men jeg håber det kommer til at fungere.

Det er altså bare nogle rigtig flotte indbydelser I har fået lavet. På et tidspunkt skrev du at du mente du var den sidste 2011 brud der ikke havde sendt indbydelser endnu. Og ved du ved vi er ikke færdig med vores endnu. Så der er ved at komme lidt stress på, på det område. Meeen det går nok!

Til sidst hår! Du ser bare rigtig godt ud, nøj hvor jeg altså bare glæder mig til at se dig på den store dag. Du bliver bare så smuk :wink:

Håber du har det rigtig godt

Knus Charlotte

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

Det er bare SÅÅÅÅ smuk en tanke at få flere sten i, i takt med i får børn. :) Det stemmer jeg helt sikkert for! :thumbsupsmileyanim:

Den tanke gror faktisk også mere og mere på mig. :cheerleader3: Jeg tror sgu, det er sådan, det bliver! :cheerleader3:

Jeg synes det er rigtig klædeligt til dig at få håret lidt væk fra dit smukke ansigt - men synes til gengæld der går lige rigeligt barbie i den med slangekrøllerne :rolleyes: Men ingen tvivl om, at du bliver skøn at skue lige meget hvad du (frisøren) finder på :wink:Og hovsa, det ser godt ud med alle de sten i den enkle ring; er der så plads til at få trillinger på sådan én!? :lol:

Hehe mange tak for de søde ord. :) Og Barbie? Tjah... Den stil kan jeg måske bare ikke helt rende fra, så måske skal jeg bare acceptere den. :blush: Det er dog ikke planen, at jeg skal have decideret slangekrøller, det er bare mig, der ikke kan styre glattejernet. :wink: Jeg vil temmelig sikkert gerne have krøller, men nok nærmere bølger end slangekrøller. :) Men det kommer også an på, hvad frisøren kan trylle med, for krøller i mit hår har det med at falde ud ret nemt, så tænker lidt at nogle vilde proptrækkerkrøller ved middagstid bliver til smukke feminine bølger henad eftermiddagen. :rolleyes:

Uha ja, det kan godt være at det kniber med plads til hvis vi skulle få tvillinger, men skulle vi blive så velsignede, så må jeg jo bare få flere ringe eller noget :fløjt:

Hvor er du smuk med diadem-opsætningen :loveboard: Ser super godt ud!!

Tak :kiss:

0

Del dette indlæg

Kære Mette!

Hej Charlotte!!! Dejligt, med en laaaang besked fra dig! :hug:

Så fik jeg læst i din tråd ordentligt igennem, så jeg blev opdateret om hvad du har lavet. Og der er da godt nok sket rigtig man ting. Men det kommer ikke helt bag på mig. Men det er også derfor jeg elsker din tråd, for der sker så meget

Tak. :) Skal også have opdateret mig i din tråd, har godt set, at der også er sket lidt af hvert, men ikke lige fået læst det hele endnu. :badgirl:

Først og fremmest tak for din hilsen på min fødselsdag, det varmen at se du havde skrevet til mig

Og så tilbage til dig.

Først tillykke men dine flotte karakterer, det er altså bare rigtig godt gået. Hvordan går det med bacheloropgaven? Blev det til at du ville skrive om ægteskaber?

Mange tak. :) Og jeps, det blev ægteskab . Problemformuleringen har det med at mutere sig, men det kredser noget om hvorfor folk gifter sig/hvad man får ud af at gifte sig udover det praktiske/økonomiske. Er mere eller mindre først startet på det egentlig teori her idag, men jeg fornemmer hurtigt at to nøgleord for opgaven bliver tryghed og identitet. Det er et SVÆRT men spændende emne. Men det kniber godt nok lidt med motivationen for at skrive seriøst på det. Det er lidt som om, at jeg hellere vil pludre herinde. :fløjt:

Og så også lige et tillykke med nevøen, det er jo altid dejligt nå det kommer nye til familien

Tak. Og ja, det er dejligt, han er bare en bette lækkerbidsken! :loveboard:

Så til bryllupstingene:

Jeg synes altså det er vildt fedt i tager dansetimer, er I så blevet bedre? Personligt tror jeg ikke jeg kunne får HTB med, skal her til siges at vi har snakket om en alternativ brudevals, men ny må vi se.

Well, vi bliver en hel del bedre, men vi er nok ved at konstatere, at det bliver begrænset, hvor meget af det vi kan bruge til brylluppet. Vi lærer en masse fancy tricks, der nærmest kræver at vi har hele gulvet for os selv, tilgengæld går det fuldstændigt i kage, hvis vi ikke har instruktøren til at stå og råbe "OG FEM-SEKS-SYV-OTTE" efter os. :rolleyes: Men hey, vi hygger os, og måske kan det hjælpe os til at få brudevalsen på plads, når vi skal lære den. :) Lyder superspændende med en alternativ brudevals, det ville jeg tilgengæld aldrig kunne lokke Brian til :wink:

Det er nogle rigtig flotte brudesko du har fundet. Jeg kunne jo læse at der havde været nogle problemer med størrelsen. Men jeg håber det kommer til at fungere.

Tak igen :hug: Jeg TROR de kommer til at du i str. 39, men har indtil videre valgt at beholde begge par. Så må jeg se til sommer, hvilket par der egentlig er bedst, og om der skal indlæg i, eller hvad jeg lige stiller op. Det skal nok gå. :)

Det er altså bare nogle rigtig flotte indbydelser I har fået lavet. På et tidspunkt skrev du at du mente du var den sidste 2011 brud der ikke havde sendt indbydelser endnu. Og ved du ved vi er ikke færdig med vores endnu. Så der er ved at komme lidt stress på, på det område. Meeen det går nok!

Hehehehe, ja, den stress kender jeg jo ALT for godt. Men I skal nok nå det hele, og hvis I har meddelt datoen til folk, så haster det jo i virkeligheden ikke med invitationen. :hug:

Til sidst hår! Du ser bare rigtig godt ud, nøj hvor jeg altså bare glæder mig til at se dig på den store dag. Du bliver bare så smuk

Hvor er du sød :kiss:

Håber du har det rigtig godt

I lige måde ven!

Knus Charlotte

Kæmpekram! :bearhug:

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

Er det helt skørt...?

Har fået sådan en idé om at fylde haven, hvor vi skal skal have kaffe og kage i (hvis der bliver godt vejr - men det bliver der selvfølgelig!), med heliumfyldte balloner i alle regnbuens farver! Tror det ville være et imponerende syn, og ikke engang noget, der ville være ret dyrt... Og børnene ville elske det. Og så kan jeg få lidt farver ind i brylluppet, men uden at gå på kompromis med gerne at ville holde det hele helt enkelt og ferskt inde til selve middagen... Lyder det helt skørt? Brian sagde at "han ikke kunne se det for sig", men jed ved ikke om det bare skal tages bogstaveligt, eller om det betød "Det kan du bare godt glemme alt om!". :tunge: Hvad siger I? God eller dårlig idé? :)

Ved ikke om det her billede med påtegnede farvede dutter kan give et indtryk af hvad jeg mener:

post-43333-0-14584700-1300717109.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer