Elva

At Last...

1,521 indlæg i dette emne

Rart at høre, jeg ikke er den eneste "fitness-kylling" og at det bare er om at springe ud i det :respekt: Madlog har faktisk overrasket positivt - jeg havde frygtet at gå sulten i seng hver aften, men det har jeg da ikke gjort endnu...nu må vi se, om jeg kan styre igennem weekendens mange fristelser :)

jeg bruger den gratis udgave af madlog (madital) og jeg tror ingen dage i de måneder jeg har brugt det gået sulten i seng! jeg syntes det tager måneder at lægge sit liv om, kroppen skal vende sig til den ikke bliver proppet med lyst brød, sødt joghurt, og man får virkelig øjenene op for hvad man troede der var sundt måske er meget fedt!!

jeg ville nu også bare sige - god jagt i trænings centret håber du kommer til at elske det, jeg brød mig ikke om det og er nu super aktiv løber i stedet for!

og man kan sagtens spise en lille slik i weekenderne lidt kage hist og pist! så længe du bare taster det ind, og man får faktisk ikke lyst til den franske hotdog når man ved den koster 500kcal i regnskabet!

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rart at høre, jeg ikke er den eneste "fitness-kylling" og at det bare er om at springe ud i det :shooter: Madlog har faktisk overrasket positivt - jeg havde frygtet at gå sulten i seng hver aften, men det har jeg da ikke gjort endnu...nu må vi se, om jeg kan styre igennem weekendens mange fristelser :respekt:

jeg bruger den gratis udgave af madlog (madital) og jeg tror ingen dage i de måneder jeg har brugt det gået sulten i seng! jeg syntes det tager måneder at lægge sit liv om, kroppen skal vende sig til den ikke bliver proppet med lyst brød, sødt joghurt, og man får virkelig øjenene op for hvad man troede der var sundt måske er meget fedt!!

jeg ville nu også bare sige - god jagt i trænings centret håber du kommer til at elske det, jeg brød mig ikke om det og er nu super aktiv løber i stedet for!

og man kan sagtens spise en lille slik i weekenderne lidt kage hist og pist! så længe du bare taster det ind, og man får faktisk ikke lyst til den franske hotdog når man ved den koster 500kcal i regnskabet!

:bearhug:

Du har helt ret - det tager altså noget af fornøjelsen ved den franske hotdog, at man skal "stå til regnskab" for den sort på hvidt.

Jeg ville virkelig ønske, at jeg kunne løbe - det er jo både super sund, effektivt og gratis. Desværre har jeg bare viljestyrke som en regnorm og har brug for max motivation = at betale en mindre formue for et motionscenter...som jeg så forhåbentlig er for nærrig til ikke at bruge :)

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

Selvom jeg er stålsat på at smide et par kilo, har jeg alligevel investeret i en waist slimmer. Den virker rigtig god og så er der stivere i, så den hverken ruller op eller ned ;)

post-29855-1278142974.jpg

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

Selvom jeg er stålsat på at smide et par kilo, har jeg alligevel investeret i en waist slimmer. Den virker rigtig god og så er der stivere i, så den hverken ruller op eller ned ;)

Velkommen til dette vanedannene forum.

Uhja, det at der er nogen der bringer vægttab på bane igen gør av :bearhug: He he jeg mangler lige de sidste 5 på 2 mdr....... Så er jeg nede på det jeg vejede før jeg fødte og så har jeg tabt 25 kilo. Det var mit mål, så må jeg jo se om det kan nås at lykkes :)

Må man spørge hvor denne lækre waist slimmer er købt? ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uh kender kun alt for godt det at skulle af med nogle kg efter en fødsel :bearhug: Jeg synes, de sidste er meget svære, men håber at komme af med et par stykker her på den sidste tid.

Men sådan en waist slimmer er godt, selvom du selvfølgelig nok skal komme af med noget vægt; Uffe Buchard (staves??) har slået et stort slag for det i Godmorgen Danmark, men rigtig smart med stiverne!

0

Del dette indlæg

Nej hvor smart! Og så er den ovenikøbet pæn. :) (Jeg havde en idé om at en waistslimmer lignede en slags nylonstrømpe, så frygtede det værste indtil jeg så billedet, haha). Godt køb! :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til dette vanedannene forum.

Uhja, det at der er nogen der bringer vægttab på bane igen gør av :) He he jeg mangler lige de sidste 5 på 2 mdr....... Så er jeg nede på det jeg vejede før jeg fødte og så har jeg tabt 25 kilo. Det var mit mål, så må jeg jo se om det kan nås at lykkes :respekt:

Må man spørge hvor denne lækre waist slimmer er købt? ;)

...og SUPER flot med vægttabet forøvrigt :bearhug:

0

Del dette indlæg

Nej hvor smart! Og så er den ovenikøbet pæn. :respekt: (Jeg havde en idé om at en waistslimmer lignede en slags nylonstrømpe, så frygtede det værste indtil jeg så billedet, haha). Godt køb! :bearhug:

Jeps, hvis alternativet er en hudfarvet full bodysuit, så er denne noget kønnere :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor er den fin :bearhug:

- ved du om man kan købe den online et sted ?

Ja - den kan blandt andet købes her :)

Tak :respekt:

Den er super fin. Ved du tilfældigvis hvad størrelserne svarer til ? Altså xl = 40 ?

Hov, nu ser jeg lige - de er ikke ens ....

0

Del dette indlæg

Jo, det er vist den samme - på mit billede har modellen bare et par blondetrusser på, der når op til kanten af waist slimmeren. Ved desværre ikke helt med størrelser...

Nåå, ja det var det som snød mig. Jeg troede den kant var en del af body slimmeren ;)

Tak for hjælpen :bearhug:

0

Del dette indlæg

Dejligt med tippet om " mave-indstrammeren" den er pæn og virker som en god løsning :balloons:

Har personligt IKKE hverken viljestyrke eller motivation til 50 mave bøjninger dagligt, for at slippe min hyggemave :)

- Tak for de søde ord omkring vores valg af feststed, mht jeres valg, så vil jeg råde dig til at tænke HELT ud af de sædvanlige rammer mht feststeder og tænk mere i jeres stil / tema (de løste vores dilema øjeblikkeligt på mest perfekte vis..)

Så behøver I sandsyndligvis heller ikke bekymre jer så meget om overbooking mm.. (ved godt den skotske pub ikke er det mest romantiske sted, men der er naturligvis et andet "link" i jeres historie, I skal bare opdage det :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Havde slet ikke set din besvarelse :o

Ja vi bliver nok nødt til at tænke kreativt, når den tid kommer...men det er faktisk også helt fint med mig...har aldrig haft drømmen om det store slotsbryllup, selvom jeg elsker at læse om andres :)

0

Del dette indlæg

Så er jeg hoppet med på vognen med sko fra Terrier Playnet :)

Jeg har brug for nogle virkeligt behagelige sko og kan desværre ikke have høje hæle på en hel dag, så efter maaange anbefalinger herindefra må de simpelthen afprøves. Det er meget muligt, at jeg ender med nogle i en anden farve og facon, men i første omgang er jeg gået efter det klassiske og har købt disse:

post-29855-1278786219.jpg

...overvejer allerede, om de måske skal pimpes lidt med nogle sten eller et skospænde (hedder de det?) af en art :o

0

Del dette indlæg

Så er jeg hoppet med på vognen med sko fra Terrier Playnet :)

Jeg har brug for nogle virkeligt behagelige sko og kan desværre ikke have høje hæle på en hel dag, så efter maaange anbefalinger herindefra må de simpelthen afprøves. Det er meget muligt, at jeg ender med nogle i en anden farve og facon, men i første omgang er jeg gået efter det klassiske og har købt disse:

post-29855-1278786219.jpg

...overvejer allerede, om de måske skal pimpes lidt med nogle sten eller et skospænde (hedder de det?) af en art :)

Hvor er de flotte! :o Hvad er der med det der Terrier Playnet? Er skoene bedre? Eller hvad sker der?

Men flotte er de i hvert fald. Jeg synes ikke de behøver noget "pimp", men er da nysgerrig og vil gerne se, hvis du finder på noget til dem :(

0

Del dette indlæg

He he, jeg ved faktisk heller ikke hvad der er med de sko andet end, de er billige, kommer i alle hælhøjder og mange farver :)

Folk på BK virker meget begejstrede for komforten og det er nok det vigtigste punkt for mig, da jeg har meget sarte fusser :o

Jeg skal nok komme med en anmeldelse, når de engang når frem :)

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

He he, jeg ved faktisk heller ikke hvad der er med de sko andet end, de er billige, kommer i alle hælhøjder og mange farver :)

Folk på BK virker meget begejstrede for komforten og det er nok det vigtigste punkt for mig, da jeg har meget sarte fusser :(

Jeg skal nok komme med en anmeldelse, når de engang når frem :griner:-

"komfort" var netop det ord, jeg håbede du ville sige! :o Jeg vil meget gerne have en anmeldelse, jeg har nemlig også meget sarte fusser. Pt. med sår fra 3-4 vabler på begge hæle :)

Så jeg venter spændt på at høre, om de er gode at gå i! :griner:- Må man i mellemtiden spørge hvad du har sluppet for dem?

0

Del dette indlæg

Efter et par timers søgen på etsy har jeg fundet og købt disse vintage skospænder:

post-29855-1278831668.jpg

Jeg skal giftes med en med en meget stolt irer, så det vil sikkert falde i god jord med lidt shamrock-pynt, uden at det går hen og bliver keltisk tema. Tiden vil vise, om de kan bruges - men nu er de i hvert fald på vej til min postkasse :)

0

Del dette indlæg

Efter et par timers søgen på etsy har jeg fundet og købt disse vintage skospænder:

post-29855-1278831668.jpg

Jeg skal giftes med en med en meget stolt irer, så det vil sikkert falde i god jord med lidt shamrock-pynt, uden at det går hen og bliver keltisk tema. Tiden vil vise, om de kan bruges - men nu er de i hvert fald på vej til min postkasse :)

Hehe, min første tanke var "Ej, nogle fede øreringe!!!!" :grin2: Men superfine skospænder! Og god måde at få noget personligt med, uden at det bliver for meget. :o

Skal de sidde på remmen eller ude på snuden af skoen (i de der "huller") eller hvordan? :( Jeg er ikke sikker på at jeg helt forstår, hvordan de skal på. :) Men fiiiiiiine, er de i hvert fald. Glæder mig til at se dem på :griner:-

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer